+32 489 317 043
/
Contact Us
Contactcentres.be Contactcentres.be Contactcentres.be
Navigation
  • Nieuws
  • Wie zijn we?
  • Leden
  • Lidmaatschap
  • Events
  • Kenniscentrum
  • Jobs
  • Congress 2019
    • Congress 2018
    • Congress 2017
    • Congress 2016
  • Awards 2019
  • Next Post
  • Previous Post

Zin en onzin van certificering in contact centers

Met Contactcentres.be hebben we onze eigen certificering, het Premium Contact Center Quality Label. De werkgroep “Certificering” bekijkt momenteel of en hoe deze kan voldoen aan de moderne eisen van de contact centers, ook in vergelijking met andere certificeringen, zoals het nieuwe ISO-label dat er mogelijk dit jaar al aankomt. Om een overzicht te krijgen van wat er precies beschikbaar is, biedt Contactcentres.be lid 1SQ deze gratis white paper over zin en onzin van certificering in contact centers aan.

21/03/2017 / Uncategorized
Like this post!

Share the Post

About the Author

Customer Contact

Related Posts

Read More
1,7% de croissance en 2017
Read More
Awards van Genesys voor klanten en partners
Read More
Mise en place d’une coopération unique entre les centres de contact pour le traçage de contact
Read More
Customer Contact Congres verplaatst naar 18 maart 2021
Read More
La technologie linguistique devient l’extension du chef d’équipe en ces temps du coronavirus
Read More
Oproep! Kom bij het Team Regulations!
Read More
MyForce lauréat du prix ‘Call For Innovation’
Read More
Avaya lance une nouvelle version de son application Workforce Optimization Suite
  • Next Post
  • Previous Post

Search

Calendar

January 2021
M T W T F S S
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
« Dec    

Categories

  • Contactcentres.be (31)
  • Media (1)
  • VBO/FEB (2)

Tags

contact center corona crisiscentrum IPG klantcontact klantendienst Pieter De Crem tele-werk

Recent Posts

  • Contact Center CEO genomineerd voor Trends Manager van het Jaar
  • Meer inzetten op tele-werk? VBO meet impact corona op menselijk kapitaal
  • Veel minder aanmeldingen op Bel Me Niet Meer lijst sinds Corona
  • Customer Contact Congres verplaatst naar 18 maart 2021
  • De ‘Connected Experience’ bij nieuwe Customer Contact lid QuandaGo

Latest Tweets

Wendbaar Voor Morgen-onderzoek – Klanten aan expertises koppelen bij Yuzzu – Belgische voice analytics beloond – Sc… https://t.co/qIe4b3h22c

Customer Contact Belgium 2 days ago

Customer Contact’s Online New Year’s Reception – 20/01/2021 – 17.00 – 18.30 – Surprise for 50 first participants – https://t.co/Ld8SbGxnqi

Customer Contact Belgium 9 days ago

LAST CALL! Robotic Process Automation in your customer contact – 10/12/2020 – 11.00 – 13.00 – Free Webinar – Introd… https://t.co/kth3L5GpSE

Customer Contact Belgium a month ago

Meer klanten De Lijn vinden antwoord op vraag – Impact corona op menselijk kapitaal – Meer tijd en focus op complex… https://t.co/LAa6NpcGJR

Customer Contact Belgium a month ago

Robotic Process Automation in your customer contact – 10/12/2020 – 11.00 – 13.00 – Free Webinar – Introduction to R… https://t.co/xXTgIzPrNu

Customer Contact Belgium 2 months ago

Access All Areas: Colruyt Group – 18/11/2020 – 11.00 – 12.30 – Webinar – impact corona on the Colruyt contact cente… https://t.co/TiF5BNioiB

Customer Contact Belgium 2 months ago

Newsletter

Blijf op de hoogte van alle nieuws en geplande evenementen…

Recevez notre actualité dans votre boîte mail…

Volg ons:

Over ons

Contactcentres.be is dé sectorvereniging voor alle contact centers in België. Wij verdedigen de belangen van de inhouse en de facilitaire contact centers. Wij streven ernaar om klanten een waardevol contactmoment aan te bieden. En wij willen er voor zorgen dat een contact center medewerker zijn job met plezier en passie uitoefent.

Onze Speerpunten

– verdedigen van de sectorbelangen
– verhogen en promoten van werkgelegenheid
– bieden van opleidingen
– uitdragen van een positief imago
– voeren van een proactieve communicatie
– bewaken van de kwaliteit

Binnenkort

  • Wed
    20
    Jan
    2021

    Customer Contact's 2021 Online New Year's Reception

    17:00Google Meet
  • Thu
    18
    Mar
    2021

    Customer Contact Congress - "The Customer Contact Score"

    9.00-19.00Technopolis, Mechelen
show events page

Newsletter Archive

Contactcentres.be - WordPress site developed by CenCe BVBA © 2021