+32 489 317 043
/
Contact Us
Contactcentres.be Contactcentres.be Contactcentres.be
Navigation
  • Nieuws
  • Wie zijn we?
  • Leden
  • Lidmaatschap
  • Events
  • Kenniscentrum
  • Jobs
  • Congress
    • Congress 2018
    • Congress 2017
    • Congress 2016
  • Awards
  • Next Post
  • Previous Post

Zin en onzin van certificering in contact centers

Met Contactcentres.be hebben we onze eigen certificering, het Premium Contact Center Quality Label. De werkgroep “Certificering” bekijkt momenteel of en hoe deze kan voldoen aan de moderne eisen van de contact centers, ook in vergelijking met andere certificeringen, zoals het nieuwe ISO-label dat er mogelijk dit jaar al aankomt. Om een overzicht te krijgen van wat er precies beschikbaar is, biedt Contactcentres.be lid 1SQ deze gratis white paper over zin en onzin van certificering in contact centers aan.

21/03/2017 / Uncategorized
Like this post!

Share the Post

About the Author

Contactcentres.be

Related Posts

Read More
Inspiratie sessie over AI en messaging apps in het contact center
Read More
Congres & Awards registrations open!
Read More
Koramic2Engage choisit Frontline pour le traitement des interactions client
Read More
24+ gagne Premium Contact Center Label
Read More
Avaya komt met nieuwe Workforce Optimization Suite
Read More
Primeur: Genesys Workforce Management met AI voor de snelste en meest accurate forecasting
Read More
2017 Contact Centre Congress SURVEY
Read More
Genesys integreert met Salesforce
  • Next Post
  • Previous Post

Search

Calendar

February 2019
M T W T F S S
« Jan    
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728  

Categories

  • Contactcentres.be (29)

Recent Posts

  • Werken aan imago customer contact medewerker prioriteit in 2019
  • Jobzekerheid belangrijk voor behoud van medewerkers
  • Opvallende acties en continuiteit key voor Employer Branding
  • Proximus over de Digital Workplace
  • CustomerFirst over het Contact Center Congress

Latest Tweets

RT @MarijeGould: Are you most loyal to your Bank and/or Credit Card? Or is there another service provider that continually retains your cus…

Customer Contact Belgium 13 days ago

Imago Customer Contact Medewerker topprioriteit – Do’s and Don’ts van employer branding – Werkzekerheid belangrijk… https://t.co/zC6JGUEo25

Customer Contact Belgium 13 days ago

RT @maartenbossuyt: Vraag me wel af waarom contact centers nog altijd geen apart bolletje verdienen in zo’n onderzoek? 2% van de beroepsbev…

Customer Contact Belgium 27 days ago

Invite Access All Areas bij VRT in februari – https://t.co/blhnNlhNv1

Customer Contact Belgium 29 days ago

New #customercontact event about the Job Market! Register now and found out all about the awardwinning NACC-cruitme… https://t.co/OP6uq01ckg

Customer Contact Belgium 2 months ago

The Board of directors of Customer Contact visiting @T2campus in Genk! Such an inspiring venue, thanks for having u… https://t.co/l5ZuAvXDc6

Customer Contact Belgium 2 months ago

Newsletter

Blijf op de hoogte van alle nieuws en geplande evenementen…

Recevez notre actualité dans votre boîte mail…

Volg ons:

Over ons

Contactcentres.be is dé sectorvereniging voor alle contact centers in België. Wij verdedigen de belangen van de inhouse en de facilitaire contact centers. Wij streven ernaar om klanten een waardevol contactmoment aan te bieden. En wij willen er voor zorgen dat een contact center medewerker zijn job met plezier en passie uitoefent.

Onze Speerpunten

– verdedigen van de sectorbelangen
– verhogen en promoten van werkgelegenheid
– bieden van opleidingen
– uitdragen van een positief imago
– voeren van een proactieve communicatie
– bewaken van de kwaliteit

Binnenkort

  • Thu
    28
    Feb
    2019

    Workshop: Employee of the Future

    Officenter Brussel
  • Thu
    14
    Mar
    2019

    Connecting Technology: winning award case

    12.00-17.00tbd
  • Thu
    04
    Apr
    2019

    Connecting Customers: winning award case

    12.00-17.00tbd
  • Tue
    23
    Apr
    2019

    Access All Areas: Mediahuis

    10.00-14.00Mediahuis, Hasselt
show events page

Newsletter Archive

Contactcentres.be - WordPress site developed by CenCe BVBA © 2019