Wendbaar Voor Morgen-onderzoek – Klanten aan expertises koppelen bij Yuzzu – Belgische voice analytics beloond – Sc… https://t.co/qIe4b3h22c
Customer Contact’s Online New Year’s Reception – 20/01/2021 – 17.00 – 18.30 – Surprise for 50 first participants – https://t.co/Ld8SbGxnqi
LAST CALL! Robotic Process Automation in your customer contact – 10/12/2020 – 11.00 – 13.00 – Free Webinar – Introd… https://t.co/kth3L5GpSE
Meer klanten De Lijn vinden antwoord op vraag – Impact corona op menselijk kapitaal – Meer tijd en focus op complex… https://t.co/LAa6NpcGJR
Robotic Process Automation in your customer contact – 10/12/2020 – 11.00 – 13.00 – Free Webinar – Introduction to R… https://t.co/xXTgIzPrNu
Access All Areas: Colruyt Group – 18/11/2020 – 11.00 – 12.30 – Webinar – impact corona on the Colruyt contact cente… https://t.co/TiF5BNioiB
CUSTOMER CONTACT KLANTCONTACTNIEUWS 10/2020: Access All Areas Colruyt Group – Minder aanmeldingen DNCM sinds corona… https://t.co/VjudJk52KC
Nieuw bestuur Customer Contact – Customer Contact Congress voorjaar 2021 – Zo doet Greenchoice aan telewerken – Whi… https://t.co/SuXxw2tovJ
Invite: Webinar Customer Contact in times of Corona – 28 May 2020 – Customer Contact & Möbius – https://t.co/EWPLymtuPs