Premium Contact Center

Premium Contact Center Quality Label

Un audit objectif fondé sur quatre piliers indiquera si vous pouvez rélamer à vos clients existants et nouveaux que vous est un « PREMIUM CONTACT CENTER ». Le label garantit que votre client reçoit un service de première qualité auprès d’un partenaire digne de confiance ayant un respect énorme pour le professionnalisme.

L’audit s’effectuera par un organisme indépendant et est très approfondi. De cette façon contactcentres.be veut s’assurer que le nouveau label de qualité s’effectue de manière 100 % objective et indépendante. Et que le label est un indicateur parfait pour le centre de contact qualificatif.

Le respect de la loi: suivez-vous systématiquement les lois et règlements belges pour votre secteur d’activité à tous les niveaux de l’organisation?

le respect pour l’employé: votre centre de contact dispose-t-il d’employés ayant les compétences et l’information nécessaires pour remplir la fonction pour laquelle ils ont été engagés de manière professionnelle déontologique?

Le respect pour le client final: votre centre de contact dispose-t-il des processus et procédures nécessaires pour répondre aux besoins du client final et pour le satisfaire de manière optimale à travers les services fournis?

Le respect pour le client: disposez-vous des processus et procédures nécessaires pour respecter les accords faits avec les clients internes et externes et communiquez-vous de manière transparente avec eux?

Aspecto

Aspect’O is gespecialiseerd in het certificeren van kwaliteits- en managementsystemen van bedrijven in de dienstensector. Het bureau voert haar opdrachten uit in alle onafhankelijkheid en biedt de verwachtte transparantie voor alle betrokken partijen. Auditor Greta De Scheemaecker zorgt voor een onafhankelijke en objectieve doorlichting, een degelijke feedback over de vaststellingen van de auditor en een duidelijke en objectieve rapportering.

shadow

Testimonials

Word een Premium Contact Center

Premium Contact Center Quality Label

Een objectieve audit op basis van vier pijlers zal uitwijzen of u naar uw bestaande klanten en nieuwe opdrachtgevers kan claimen dat u een ‘PREMIUM CONTACTCENTER’ bent. Het label biedt de garantie dat uw klant een service van topkwaliteit krijgt bij een betrouwbare partner die professionalisme hoog in het vaandel draagt.

Dit label wordt volledig onafhankelijk toegekend. De audit zal onderzoeken hoe u de wet, de werknemer, de opdrachtgever en de eindklant respecteert. Bij een positieve evaluatie ontvangt u uw kwaliteitslabel en weten uw klanten, leveranciers en contacten dat u een écht premium contactcenter bent!

Respect voor de wet: volgt u systematisch de Belgische wet en regelgeving voor uw sector op alle organisatieniveaus?

Respect voor de werknemer: werkt uw contactcenter met medewerkers die over de nodige competenties en informatie beschikken om de functie waarvoor ze worden ingezet op een professionele en deontologische manier uit te voeren?

Respect voor de eindklant: beschikt uw contactcenter over de nodige processen en procedures om te beantwoorden aan de behoefte van de eindklant en deze tevreden tot zeer tevreden te stellen met de geleverde dienstverlening?

Respect voor de opdrachtgever: heeft u de vereiste processen en procedures in stelling om de afspraken met externe en/of interne opdrachtgevers te respecteren en communiceert u transparant met hen?

Aspecto

Aspect’O is gespecialiseerd in het certificeren van kwaliteits- en managementsystemen van bedrijven in de dienstensector. Het bureau voert haar opdrachten uit in alle onafhankelijkheid en biedt de verwachtte transparantie voor alle betrokken partijen. Auditor Greta De Scheemaecker zorgt voor een onafhankelijke en objectieve doorlichting, een degelijke feedback over de vaststellingen van de auditor en een duidelijke en objectieve rapportering.

shadow

Testimonials