Word een Premium Contact Center

Premium Contact Center Quality Label

Een objectieve audit op basis van vier pijlers zal uitwijzen of u naar uw bestaande klanten en nieuwe opdrachtgevers kan claimen dat u een ‘PREMIUM CONTACTCENTER’ bent. Het label biedt de garantie dat uw klant een service van topkwaliteit krijgt bij een betrouwbare partner die professionalisme hoog in het vaandel draagt.

Dit label wordt volledig onafhankelijk toegekend. De audit zal onderzoeken hoe u de wet, de werknemer, de opdrachtgever en de eindklant respecteert. Bij een positieve evaluatie ontvangt u uw kwaliteitslabel en weten uw klanten, leveranciers en contacten dat u een écht premium contactcenter bent!

Respect voor de wet: volgt u systematisch de Belgische wet en regelgeving voor uw sector op alle organisatieniveaus?

Respect voor de werknemer: werkt uw contactcenter met medewerkers die over de nodige competenties en informatie beschikken om de functie waarvoor ze worden ingezet op een professionele en deontologische manier uit te voeren?

Respect voor de eindklant: beschikt uw contactcenter over de nodige processen en procedures om te beantwoorden aan de behoefte van de eindklant en deze tevreden tot zeer tevreden te stellen met de geleverde dienstverlening?

Respect voor de opdrachtgever: heeft u de vereiste processen en procedures in stelling om de afspraken met externe en/of interne opdrachtgevers te respecteren en communiceert u transparant met hen?

Aspecto

Aspect’O is gespecialiseerd in het certificeren van kwaliteits- en managementsystemen van bedrijven in de dienstensector. Het bureau voert haar opdrachten uit in alle onafhankelijkheid en biedt de verwachtte transparantie voor alle betrokken partijen. Auditor Greta De Scheemaecker zorgt voor een onafhankelijke en objectieve doorlichting, een degelijke feedback over de vaststellingen van de auditor en een duidelijke en objectieve rapportering.

shadow

Testimonials