+32 489 317 043
/
Contact Us
Contactcentres.be Contactcentres.be Contactcentres.be
Navigation
  • Nieuws
  • Wie zijn we?
  • Leden
  • Lidmaatschap
  • Events
  • Kenniscentrum
  • Jobs
  • Congress 2019
    • Congress 2018
    • Congress 2017
    • Congress 2016
  • Awards 2019
  • Next Post
  • Previous Post

Soleo neemt BSG over, afscheid van Marc-Derek

Het Nederlandse bedrijf Soleo Contact Centers heeft BSG Contact overgenomen. Ook de activiteiten van BSG in België vallen voortaan onder Soleo, met Maarten Heijermans nog steeds als directeur. Marc-Derek Schönberger verlaat het bedrijf én de Raad van Bestuur van Contactcentres.be. Bij Soleo is Jac Vermeer een van de nieuwe directieleden.

“Na 11 mooie jaren bij BSG, ga ik aan de slag bij Bruna, terug naar de retail, waar mijn roots liggen,” legt Marc-Derek uit. “Ik heb altijd met veel plezier mijn steentje bijgedragen aan Contactcentres.be en wens de federatie alle verdere succes toe.”

Soleo Contact Centers werd 10 jaar geleden opgericht door directeur Alco Bosch. In Deventer verzorgt het met 150 seats 24/7 telefonie, email, chat, webcare, backoffice en interim activiteiten voor haar opdrachtgevers. BSG, opgericht in 1964, is actief op het gebied van telemarketing, direct marketing en lead generatie. Met circa 600 seats en medewerkers in Nederland, België en Curaçao is BSG een gerenommeerde specialist op het gebied van commercieel in- en outbound klantcontact.

Naast Arjan Toor wordt de directie van Soleo uitgebreid met een voor België bekend gezicht. Jac Vermeer, eerder CEO van IPG in België, heeft mooie plannen met Soleo: “Dit is de eerste stap in onze groeistrategie. Met BSG bereiken we dekking in de Benelux. Hierna verwachten we ons portfolio verder uit te breiden, hierover later meer. We zijn blij dat we met het landenmanagement en de medewerkers van BSG verder kunnen werken aan bredere en betrouwbare dienstverlening voor al onze klanten.”

05/04/2018 / Uncategorized
Like this post!

Share the Post

About the Author

Customer Contact

Related Posts

Read More
Unieke samenwerking tussen contact centers voor ‘Contact Tracing’
Read More
Contact Center Disruption
Read More
Introduction de la Transparence en temps réel pour une meilleure gestion ‘cloud’
Read More
Poly lance la nouvelle génération de micro-casques sans fil Savi
Read More
La technologie linguistique devient l’extension du chef d’équipe en ces temps du coronavirus
Read More
Les effets de la crise du coronavirus sur les contacts clients en Belgique
Read More
Klantcontact in tijden van corona: onderzoeksverslag
Read More
Contactcentres.be in Trends
  • Next Post
  • Previous Post

Search

Calendar

January 2021
M T W T F S S
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
« Dec    

Categories

  • Contactcentres.be (31)
  • Media (1)
  • VBO/FEB (2)

Tags

contact center corona crisiscentrum IPG klantcontact klantendienst Pieter De Crem tele-werk

Recent Posts

  • Contact Center CEO genomineerd voor Trends Manager van het Jaar
  • Meer inzetten op tele-werk? VBO meet impact corona op menselijk kapitaal
  • Veel minder aanmeldingen op Bel Me Niet Meer lijst sinds Corona
  • Customer Contact Congres verplaatst naar 18 maart 2021
  • De ‘Connected Experience’ bij nieuwe Customer Contact lid QuandaGo

Latest Tweets

Wendbaar Voor Morgen-onderzoek – Klanten aan expertises koppelen bij Yuzzu – Belgische voice analytics beloond – Sc… https://t.co/qIe4b3h22c

Customer Contact Belgium a day ago

Customer Contact’s Online New Year’s Reception – 20/01/2021 – 17.00 – 18.30 – Surprise for 50 first participants – https://t.co/Ld8SbGxnqi

Customer Contact Belgium 8 days ago

LAST CALL! Robotic Process Automation in your customer contact – 10/12/2020 – 11.00 – 13.00 – Free Webinar – Introd… https://t.co/kth3L5GpSE

Customer Contact Belgium a month ago

Meer klanten De Lijn vinden antwoord op vraag – Impact corona op menselijk kapitaal – Meer tijd en focus op complex… https://t.co/LAa6NpcGJR

Customer Contact Belgium a month ago

Robotic Process Automation in your customer contact – 10/12/2020 – 11.00 – 13.00 – Free Webinar – Introduction to R… https://t.co/xXTgIzPrNu

Customer Contact Belgium 2 months ago

Access All Areas: Colruyt Group – 18/11/2020 – 11.00 – 12.30 – Webinar – impact corona on the Colruyt contact cente… https://t.co/TiF5BNioiB

Customer Contact Belgium 2 months ago

Newsletter

Blijf op de hoogte van alle nieuws en geplande evenementen…

Recevez notre actualité dans votre boîte mail…

Volg ons:

Over ons

Contactcentres.be is dé sectorvereniging voor alle contact centers in België. Wij verdedigen de belangen van de inhouse en de facilitaire contact centers. Wij streven ernaar om klanten een waardevol contactmoment aan te bieden. En wij willen er voor zorgen dat een contact center medewerker zijn job met plezier en passie uitoefent.

Onze Speerpunten

– verdedigen van de sectorbelangen
– verhogen en promoten van werkgelegenheid
– bieden van opleidingen
– uitdragen van een positief imago
– voeren van een proactieve communicatie
– bewaken van de kwaliteit

Binnenkort

  • Wed
    20
    Jan
    2021

    Customer Contact's 2021 Online New Year's Reception

    17:00Google Meet
  • Thu
    18
    Mar
    2021

    Customer Contact Congress - "The Customer Contact Score"

    9.00-19.00Technopolis, Mechelen
show events page

Newsletter Archive

Contactcentres.be - WordPress site developed by CenCe BVBA © 2021