+32 489 317 043
/
Contact Us
Contactcentres.be Contactcentres.be Contactcentres.be
Navigation
  • Nieuws
  • Wie zijn we?
  • Leden
  • Lidmaatschap
  • Events
  • Kenniscentrum
  • Jobs
  • Congress 2019
    • Congress 2018
    • Congress 2017
    • Congress 2016
  • Awards 2019
  • Next Post
  • Previous Post

Oproep! Kom bij het Team Regulations!

In de nasleep van de workshopdag over GDPR en ePrivacy voor contact centers stellen we een Team Regulations samen. Ieder lid van Contactcentres.be kan zich hiervoor aanmelden.

De eerste opdracht van dit Team is om alle nodige templates op te stellen die contact centers nodig hebben om te voldoen aan de GDPR en ePrivacy regels. Deze templates worden ter beschikking gesteld van de leden van Contactcentres.be

Wil je het Team Regulations vervoegen en meedenken over GDPR en ePrivacy? Aanmelden kan bij hans@contactcentres.be! De leden van het Team hebben uiteraard de eerste toegang tot de resultaten.

De foto’s van het evenement kan je op de Facebookpagina bekijken.

02/03/2018 / Uncategorized
Like this post!

Share the Post

About the Author

Customer Contact

Related Posts

Read More
En de winnaars van de Belgian Customer Contact Awards zijn…
Read More
Mifratel et Ebos joignent leurs forces
Read More
Belgisch quality monitoring handvest in de maak
Read More
Bedankt voorzitter Hilde Verdoodt
Read More
En de genomineerden van de Customer Contact Awards zijn…
Read More
Driedubbele groeicijfers voor Genesys PureCloud
Read More
Si la plupart de centres de contact respectent la liste « Ne m’appelez-plus », il y a aussi une poignée qui ne s’y conforme pas
Read More
Avaya lance une nouvelle version de son application Workforce Optimization Suite
  • Next Post
  • Previous Post

Search

Calendar

December 2019
M T W T F S S
« Nov    
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

Categories

  • Contactcentres.be (31)
  • Media (1)
  • VBO/FEB (2)

Recent Posts

  • Customer Contact lance une étude comparative à l’échelle nationale
  • Het nationale Customer Contact benchmarkonderzoek gaat van start
  • De laureaten van de Belgian Customer Contact Awards 2019
  • Les lauréats des 2019 Customer Contact Awards
  • Voici les noms des finalistes du Belgian Customer Contact Award

Latest Tweets

RT @ooijen: Prachtig verhaal van Prof #HugoVamhamme op TeliaAce launch @DDMConsulting https://t.co/IA8ICD6L72

Customer Contact Belgium 3 days ago

RT @VDABpers: Vacaturecijfers november 2019 zijn bekend:
https://t.co/wLIarSmDld
➡️In de voorbije 12 maanden ontving VDAB zo’n 290.000 vac…

Customer Contact Belgium 3 days ago

RT @Beltug: Miguel Pieters talks about the impact of #AI on #CyberCrime and the shift to self-learning and self defending networks.

#Artif…

Customer Contact Belgium 3 days ago

RT @StevenVBe: New video (and it’s one of my favourite video’s I made in 2019).

Three drivers that could define customer expectations in t…

Customer Contact Belgium 3 days ago

RT @Beltug: Het Kenniscentrum Data & Maatschappij wordt gelanceerd. “Belangrijk om het maatschappelijk draagvlak te vergroten voor #digital…

Customer Contact Belgium 3 days ago

The power of a conversational IVR: getting to the right customer contact employee and causing less irritation for c… https://t.co/MVRO0jCr7j

Customer Contact Belgium 3 days ago

Newsletter

Blijf op de hoogte van alle nieuws en geplande evenementen…

Recevez notre actualité dans votre boîte mail…

Volg ons:

Over ons

Contactcentres.be is dé sectorvereniging voor alle contact centers in België. Wij verdedigen de belangen van de inhouse en de facilitaire contact centers. Wij streven ernaar om klanten een waardevol contactmoment aan te bieden. En wij willen er voor zorgen dat een contact center medewerker zijn job met plezier en passie uitoefent.

Onze Speerpunten

– verdedigen van de sectorbelangen
– verhogen en promoten van werkgelegenheid
– bieden van opleidingen
– uitdragen van een positief imago
– voeren van een proactieve communicatie
– bewaken van de kwaliteit

Binnenkort

  • Thu
    23
    Jan
    2020

    Raad van Bestuur

    15.00-17.00Officenter Brussel
  • Thu
    23
    Jan
    2020

    New Year's Drink

    17.00-20.00Officenter Brussel
  • Tue
    03
    Mar
    2020

    Customer Contact's Award Winning Cases 2019

    12.00-18.00VAC Gent
show events page

Newsletter Archive

Contactcentres.be - WordPress site developed by CenCe BVBA © 2019