Möbius en Pitopie sloegen de handen in elkaar en zetten CXPEER2PEER op poten. Een unieke, Belgische community voor CX-lovers en -experts.
Ze richtten niet alleen een LinkedIn-community op, er komen ook events waar CX het middelpunt ... Read More
Nieuws
Genesys®, wereldwijd leider in omnichannel
customer experience en contact
center oplossingen, verandert de naam van het
software-as-a-service aanbod van PureCloud naar Genesys Cloud. Deze verandering
past bij de ontwikkeling van het bedrijf en markeert ... Read More
16/01/2020Customer Contact
Benchmark - fluorescent Neon Sign on brickwall Front view
Une étude
destinée au, réalisée par en portant sur le secteur des contacts client ...
Nous avons reçu des nombreuses questions à ce sujet et nous avons unis nos
forces pour vous offrir ... Read More
12/12/2019Customer Contact
Benchmark - fluorescent Neon Sign on brickwall Front view
Onderzoek voor, door en over de klantcontact sector… We hebben er de afgelopen maanden meermaals vragen over gekregen en we werkten achter de schermen met vereende krachten om hierop een ... Read More
10/12/2019Customer Contact
Bpost, Informatie Vlaanderen en Mediahuis zijn de winnaars van de 2019 Customer Contact Awards die de beste klantendiensten en contact centers van België bekronen. Tijdens het Customer Contact Congress donderdag 14 november in Technopolis in Mechelen werden de laureaten bekendgemaakt. Bpost (met THoCC) won in de categorie People, ... Read More
15/11/2019Customer Contact
Bpost (et The House of Contact Centers), Informatie Vlaanderen (et In2Com) et Mediahuis sont les lauréats des 2019 Customer Contact Awards qui récompensent chaque année les meilleurs services client et centres de contact belges. Les noms des lauréats ont été révélés lors du Customer Contact Congress qui s'est ... Read More
15/11/2019Customer Contact
Les finalistes du Customer Contact Award 2019 sont désormais connus ! C’est avec un grand plaisir que nous vous présentons les 7 candidats en compétition pour remporter l’un des trophées.
Envie de faire plus ample connaissance ? Participez alors au Customer Contact Congres ... Read More
08/11/2019Customer Contact
L’asbl ‘Do Not Call Me’, ou en abrégé ‘DNCM’, est le gestionnaire de la liste ‘Ne m’appelez plus’. L’association a lancé une campagne spécifiquement destinée aux annonceurs qui sont membres de l’association belge de marketing BAM. En effet, des chiffres de la DNCM ont révélé que bon nombre ... Read More
08/11/2019Customer Contact
Plantronics, Inc. (“Poly” – ex-Plantronics et Polycom) (NYSE: PLT), spécialiste des technologies de communication vectrices de liens humains pertinents et de collaborations riches, a dévoilé aujourd’hui sa nouvelle génération de micro-casques Savi sans fil. Les nouveaux produits des ... Read More
08/11/2019Customer Contact
Het is zo ver, de jaarlijkse Customer Contact Award Nominees zijn bekend! We stellen ze graag kort aan je voor.
Meer weten? Dat kan tijdens het Customer Contact Congres waar de winnaars bekendgemaakt worden of tijdens het inspiratie-event op 13 februari waar de ... Read More
29/10/2019Customer Contact