Het moet een primeur zijn, een CEO van een facilitair contact center die genomineerd wordt voor de titel Manager van het jaar 2020, de prestigieuze verkiezing van Trends. Wij vonden niet meteen een voorbeeld van een contact center ... Read More
Nieuws
Het VBO heeft samen met de Antwerp Management School en HRpro.be een studie uitgevoerd onder 488 Vlaamse bedrijven om de impact van corona op menselijk kapitaal in kaart te brengen. Uit de bevraging blijkt dat werkgevers zich nu ... Read More
07/12/2020Customer Contact
Sinds de start van de corona-crisis in maart 2020 is het aantal aanmeldingen op de Bel-Me-Niet-Meer lijst sterk verminderd. Eind september waren er 1,4 miljoen nummers aangemeld op de Belgische lijst van mensen die niet meer wensen gebeld ... Read More
28/10/2020Customer Contact
Het jaarlijkse congres voor de Customer Contact sector werd verplaatst van 19 november 2020 naar 18 maart 2021! We behouden onze fijne locatie van de vorige editie, Technopolis Mechelen. Veel parking, gemakkelijk bereikbaar en plaats genoeg om indien ... Read More
03/09/2020Customer Contact
"In de markt van vandaag is de band tussen organisaties en hun klanten belangrijker dan ooit. Consumenten gebruiken meer en meer communicatie kanalen en verwachte met alles en iedereen verbonden te zijn. Zo ook met bedrijven en organisaties. Consumenten verwachten via verschillende kanalen met organisaties te kunnen interageren, ... Read More
16/07/2020Customer Contact
Op de Algemene Leden Vergadering werd unaniem de nieuwe bestuursploeg van Customer Contact goedgekeurd voor de komende bestuursperiode van drie jaar. Met Yource, Carglass en Technologicx zijn er drie nieuwe leden bijgekomen in het bestuursorgaan, zodat het bestuursorgaan van juni 2020 tot juni 2023 bestaat uit 12 leden.... Read More
14/07/2020Customer Contact
Het bestuursorgaan van Customer Contact en Team Events hebben na uitgebreid overleg besloten dat het jaarlijkse Customer Contact Congress niet kan doorgaan op 19 november 2020 wegens de huidige Covid-19 maatregelen en beperkingen.
"Het is haast onmogelijk om in november een netwerk-evenement met ... Read More
02/07/2020Customer Contact
Les chiffres les plus récents de l'association DNCM démontrent qu'au mois d'avril, moins de 4.000 nouveaux numéros de téléphone ont été enregistrés sur la liste 'Ne m'appelez plus'. Jamais le nombre mensuel de nouvelles inscriptions n'a été aussi ... Read More
11/06/2020Customer Contact
Changement du comportement des clients lors de la crise du coronavirus : 6 clients sur 10 dégagent plus de temps pour engager la conversation et plus de la moitié des services clients et des centres de contact observent ... Read More
10/06/2020Customer Contact
La crise du coronavirus n'a pas seulement eu un impact sur les contacts clients, mais aussi sur les formations des collaborateurs des centres de contact. Depuis le mois de mars 2020, plus rien n'est comme avant. Les organisations ... Read More
10/06/2020Customer Contact