+32 489 317 043
/
Contact Us
Contactcentres.be Contactcentres.be Contactcentres.be
Navigation
  • Nieuws
  • Wie zijn we?
  • Leden
  • Lidmaatschap
  • Events
  • Kenniscentrum
  • Jobs
  • Congress 2019
    • Congress 2018
    • Congress 2017
    • Congress 2016
  • Awards 2019
  • Next Post
  • Previous Post

Nationale vakbondsactie op 24 maart

Het VBO, waarvan Contactcentres.be lid is, laat ons weten dat het van het ABVV een aankondiging heeft ontvangen van de nationale vakbondsactie rond het thema van sociale dumping op vrijdag 24 maart. Tot op heden hebben het ACV en het ACLVB hun deelname nog niet bevestigd.

Het ABVV verduidelijkt dat enerzijds de afwezigheid van werknemers, leden en militanten dient beschouwd te worden als afwezigheid ten gevolge van staking en dat anderzijds de vakbondscentrales het nodige zullen doen voor de betrokken werknemers.

In elk geval verduidelijkt het VBO dat de werknemers die het werk onderbreken om deel te nemen aan deze acties, geen vergoeding zullen ontvangen voor de niet gewerkte uren. Het in dienst houden van uitzendkrachten is toegestaan tijdens syndicale manifestaties, uitgezonderd in het geval van staking bij het bedrijf zelf. In dat geval is de situatie één op één te beoordelen met het uitzendkantoor.

Zoals steeds vragen wij onze leden om terugkoppeling. Mocht u vrijdag schade ondervinden van de nationale vakbondsactie, gelieve ons daar voor 12 u. van op de hoogte te brengen via email.

21/03/2017 / Uncategorized
Like this post!

Share the Post

About the Author

Customer Contact

Related Posts

Read More
Infographic: Tips voor buitengewone klantenservice
Read More
Frontline wordt beloond met partneraward van Genesys
Read More
Spraaktechnologie als verlengstuk van teamleider in corona-tijden
Read More
Genesys introduceert ‘Experience as a Service’ voor echte personalisatie
Read More
Veel minder aanmeldingen op Bel Me Niet Meer lijst sinds Corona
Read More
Oproep! Kom bij het Team Regulations!
Read More
Veel interactie tussen leraars en contact center managers
Read More
Inspiratie sessie over AI en messaging apps in het contact center
  • Next Post
  • Previous Post

Search

Calendar

January 2021
M T W T F S S
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
« Dec    

Categories

  • Contactcentres.be (31)
  • Media (1)
  • VBO/FEB (2)

Tags

contact center corona crisiscentrum IPG klantcontact klantendienst Pieter De Crem tele-werk

Recent Posts

  • Contact Center CEO genomineerd voor Trends Manager van het Jaar
  • Meer inzetten op tele-werk? VBO meet impact corona op menselijk kapitaal
  • Veel minder aanmeldingen op Bel Me Niet Meer lijst sinds Corona
  • Customer Contact Congres verplaatst naar 18 maart 2021
  • De ‘Connected Experience’ bij nieuwe Customer Contact lid QuandaGo

Latest Tweets

Wendbaar Voor Morgen-onderzoek – Klanten aan expertises koppelen bij Yuzzu – Belgische voice analytics beloond – Sc… https://t.co/qIe4b3h22c

Customer Contact Belgium 10 days ago

Customer Contact’s Online New Year’s Reception – 20/01/2021 – 17.00 – 18.30 – Surprise for 50 first participants – https://t.co/Ld8SbGxnqi

Customer Contact Belgium 17 days ago

LAST CALL! Robotic Process Automation in your customer contact – 10/12/2020 – 11.00 – 13.00 – Free Webinar – Introd… https://t.co/kth3L5GpSE

Customer Contact Belgium 2 months ago

Meer klanten De Lijn vinden antwoord op vraag – Impact corona op menselijk kapitaal – Meer tijd en focus op complex… https://t.co/LAa6NpcGJR

Customer Contact Belgium 2 months ago

Robotic Process Automation in your customer contact – 10/12/2020 – 11.00 – 13.00 – Free Webinar – Introduction to R… https://t.co/xXTgIzPrNu

Customer Contact Belgium 2 months ago

Access All Areas: Colruyt Group – 18/11/2020 – 11.00 – 12.30 – Webinar – impact corona on the Colruyt contact cente… https://t.co/TiF5BNioiB

Customer Contact Belgium 3 months ago

Newsletter

Blijf op de hoogte van alle nieuws en geplande evenementen…

Recevez notre actualité dans votre boîte mail…

Volg ons:

Over ons

Contactcentres.be is dé sectorvereniging voor alle contact centers in België. Wij verdedigen de belangen van de inhouse en de facilitaire contact centers. Wij streven ernaar om klanten een waardevol contactmoment aan te bieden. En wij willen er voor zorgen dat een contact center medewerker zijn job met plezier en passie uitoefent.

Onze Speerpunten

– verdedigen van de sectorbelangen
– verhogen en promoten van werkgelegenheid
– bieden van opleidingen
– uitdragen van een positief imago
– voeren van een proactieve communicatie
– bewaken van de kwaliteit

Binnenkort

  • Thu
    18
    Mar
    2021

    Customer Contact Congress - "The Customer Contact Score"

    9.00-19.00Technopolis, Mechelen
show events page

Newsletter Archive

Contactcentres.be - WordPress site developed by CenCe BVBA © 2021