+32 489 317 043
/
Contact Us
Contactcentres.be Contactcentres.be Contactcentres.be
Navigation
  • Nieuws
  • Wie zijn we?
  • Leden
  • Lidmaatschap
  • Events
  • Kenniscentrum
  • Jobs
  • Congress 2019
    • Congress 2018
    • Congress 2017
    • Congress 2016
  • Awards 2019
  • Next Post
  • Previous Post

MyForce op CeBIT 2017: it’s a wrap!

Voor de allereerste keer stond MyForce op CeBIT, één van de grootste technologie- en innovatiebeurzen ter wereld. MyForce kreeg deze exhibitor spot van de Europese Commissie als erkenning voor het potentieel van het BISON project, een nieuwe innovatieve QA monitoring tool die gebruik maakt van spraaktechnologie.

…En het was meteen een groot succes. Veel mensen toonden interesse in de verschillende manieren waarop de technologie actuele business challenges kon oplossen zoals GDPR, automatische analyse van de gesprekskwaliteit, of het toevoegen van nieuwe security-lagen met voice biometrics-technologie. Daarnaast was de koffie nog lekker ook!

Eén van de hoogtepunten was wanneer MyForce business development manager Bart bezoek kreeg van niemand minder dan Europees Commissaris Věra Jourová en Vice President van de Europese Commissie Andrus Ansip. Beiden waren erg geïnteresseerd in de manier waarop BISON kan gebruikt worden in verband met GDPR, en de privacy-by-design aanpak van de tool.

Voor meer info over BISON: klik hier

31/05/2017 / Uncategorized
Like this post!

Share the Post

About the Author

Customer Contact

Related Posts

Read More
Unieke samenwerking tussen contact centers voor ‘Contact Tracing’
Read More
Customer Contact Awards juryleden zijn bekend!
Read More
Spraaktechnologie als verlengstuk van teamleider in corona-tijden
Read More
Mise en place d’une coopération unique entre les centres de contact pour le traçage de contact
Read More
Les membres de Customer Contact s’expriment sur la perception négative de leur profession
Read More
Bots: bereikbaarheid en snelle respons belangrijk voor Customer Contact leden
Read More
Genesys renforce sa position du marché et réinvente son Customer Experience Event
Read More
FEB : projet d’accord interprofessionnel 2019-2020
  • Next Post
  • Previous Post

Search

Calendar

January 2021
M T W T F S S
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
« Dec    

Categories

  • Contactcentres.be (31)
  • Media (1)
  • VBO/FEB (2)

Tags

contact center corona crisiscentrum IPG klantcontact klantendienst Pieter De Crem tele-werk

Recent Posts

  • Contact Center CEO genomineerd voor Trends Manager van het Jaar
  • Meer inzetten op tele-werk? VBO meet impact corona op menselijk kapitaal
  • Veel minder aanmeldingen op Bel Me Niet Meer lijst sinds Corona
  • Customer Contact Congres verplaatst naar 18 maart 2021
  • De ‘Connected Experience’ bij nieuwe Customer Contact lid QuandaGo

Latest Tweets

Wendbaar Voor Morgen-onderzoek – Klanten aan expertises koppelen bij Yuzzu – Belgische voice analytics beloond – Sc… https://t.co/qIe4b3h22c

Customer Contact Belgium 9 days ago

Customer Contact’s Online New Year’s Reception – 20/01/2021 – 17.00 – 18.30 – Surprise for 50 first participants – https://t.co/Ld8SbGxnqi

Customer Contact Belgium 16 days ago

LAST CALL! Robotic Process Automation in your customer contact – 10/12/2020 – 11.00 – 13.00 – Free Webinar – Introd… https://t.co/kth3L5GpSE

Customer Contact Belgium a month ago

Meer klanten De Lijn vinden antwoord op vraag – Impact corona op menselijk kapitaal – Meer tijd en focus op complex… https://t.co/LAa6NpcGJR

Customer Contact Belgium 2 months ago

Robotic Process Automation in your customer contact – 10/12/2020 – 11.00 – 13.00 – Free Webinar – Introduction to R… https://t.co/xXTgIzPrNu

Customer Contact Belgium 2 months ago

Access All Areas: Colruyt Group – 18/11/2020 – 11.00 – 12.30 – Webinar – impact corona on the Colruyt contact cente… https://t.co/TiF5BNioiB

Customer Contact Belgium 3 months ago

Newsletter

Blijf op de hoogte van alle nieuws en geplande evenementen…

Recevez notre actualité dans votre boîte mail…

Volg ons:

Over ons

Contactcentres.be is dé sectorvereniging voor alle contact centers in België. Wij verdedigen de belangen van de inhouse en de facilitaire contact centers. Wij streven ernaar om klanten een waardevol contactmoment aan te bieden. En wij willen er voor zorgen dat een contact center medewerker zijn job met plezier en passie uitoefent.

Onze Speerpunten

– verdedigen van de sectorbelangen
– verhogen en promoten van werkgelegenheid
– bieden van opleidingen
– uitdragen van een positief imago
– voeren van een proactieve communicatie
– bewaken van de kwaliteit

Binnenkort

  • Thu
    18
    Mar
    2021

    Customer Contact Congress - "The Customer Contact Score"

    9.00-19.00Technopolis, Mechelen
show events page

Newsletter Archive

Contactcentres.be - WordPress site developed by CenCe BVBA © 2021