+32 489 317 043
/
Contact Us
Contactcentres.be Contactcentres.be Contactcentres.be
Navigation
  • Nieuws
  • Wie zijn we?
  • Leden
  • Lidmaatschap
  • Events
  • Kenniscentrum
  • Jobs
  • Congress 2019
    • Congress 2018
    • Congress 2017
    • Congress 2016
  • Awards 2019
  • Next Post
  • Previous Post

Mifratel wint Trends Gazellen Ambassadeurschap

Mifratel werd door de redactie van Trends uitgeroepen tot Trends Gazellen Ambassadeur voor middelgrote bedrijven in Oost-Vlaanderen. Dat betekent concreet dat Mifratel binnen die categorie de sterkste groei vertoonde qua omzet, personeelsbestand en cashflow.

“Vanzelfsprekend zijn we bijzonder vereerd met deze belangrijke onderscheiding”, verklaart Frank Dhooghe, CEO van Mifratel Group. “In 2015 werden we al de nummer 4 op de Trends Gazellenlijst en in 2016 bereikten we de derde positie. Maar de nummer 1 positionering is natuurlijk een nog veel mooiere erkenning.”

Hoe Mifratel het verschil maakt

Mifratel Group telt 850 werknemers en heeft een geconsolideerde omzet van € 40 miljoen euro. Mifratel helpt bedrijven met het uitbouwen en optimaliseren van klantenrelaties, door klanten te bellen, te mailen en te schrijven.

“Contactcenters krijgen nogal eens af te rekenen met een negatief imago,  en soms is dat terecht. Zonder degelijke rekrutering, opleiding en omkadering van en voor de medewerkers, kan de geboden klantenervaring ondermaats zijn. En dat is nefast voor de volledige sector”, verduidelijkt Frank Dhooghe. “Mifratel pakt de zaken heel anders aan en biedt kwalitatieve oplossingen voor bedrijven die hun klanten écht belangrijk vinden. Dat vertaalt zich in een voortdurende, stabiele groei die ons vandaag het Trends Gazellen Ambassadeurschap oplevert. Het is dus duidelijk dat onze aanpak, met focus op kwaliteit en flexibiliteit, resulteert in positieve resultaten.”

21/03/2017 / Uncategorized
Like this post!

Share the Post

About the Author

Customer Contact

Related Posts

Read More
Frontline récompensé par le prix « Partner Award » de Genesys
Read More
Caroline De Roose: “Contactcentres.be zet in op Connectiviteit”
Read More
Avaya lance une nouvelle version de son application Workforce Optimization Suite
Read More
Klantcontact in coronatijden
Read More
Présentation de la première Charte de Surveillance de Qualité pour la Belgique
Read More
Au revoir l’opérateur de centre d’appel, bonjour le conseiller clientèle
Read More
Poly lance la nouvelle génération de micro-casques sans fil Savi
Read More
Koramic2Engage choisit Frontline pour le traitement des interactions client
  • Next Post
  • Previous Post

Search

Calendar

January 2021
M T W T F S S
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
« Dec    

Categories

  • Contactcentres.be (31)
  • Media (1)
  • VBO/FEB (2)

Tags

contact center corona crisiscentrum IPG klantcontact klantendienst Pieter De Crem tele-werk

Recent Posts

  • Contact Center CEO genomineerd voor Trends Manager van het Jaar
  • Meer inzetten op tele-werk? VBO meet impact corona op menselijk kapitaal
  • Veel minder aanmeldingen op Bel Me Niet Meer lijst sinds Corona
  • Customer Contact Congres verplaatst naar 18 maart 2021
  • De ‘Connected Experience’ bij nieuwe Customer Contact lid QuandaGo

Latest Tweets

Wendbaar Voor Morgen-onderzoek – Klanten aan expertises koppelen bij Yuzzu – Belgische voice analytics beloond – Sc… https://t.co/qIe4b3h22c

Customer Contact Belgium 9 days ago

Customer Contact’s Online New Year’s Reception – 20/01/2021 – 17.00 – 18.30 – Surprise for 50 first participants – https://t.co/Ld8SbGxnqi

Customer Contact Belgium 16 days ago

LAST CALL! Robotic Process Automation in your customer contact – 10/12/2020 – 11.00 – 13.00 – Free Webinar – Introd… https://t.co/kth3L5GpSE

Customer Contact Belgium a month ago

Meer klanten De Lijn vinden antwoord op vraag – Impact corona op menselijk kapitaal – Meer tijd en focus op complex… https://t.co/LAa6NpcGJR

Customer Contact Belgium 2 months ago

Robotic Process Automation in your customer contact – 10/12/2020 – 11.00 – 13.00 – Free Webinar – Introduction to R… https://t.co/xXTgIzPrNu

Customer Contact Belgium 2 months ago

Access All Areas: Colruyt Group – 18/11/2020 – 11.00 – 12.30 – Webinar – impact corona on the Colruyt contact cente… https://t.co/TiF5BNioiB

Customer Contact Belgium 3 months ago

Newsletter

Blijf op de hoogte van alle nieuws en geplande evenementen…

Recevez notre actualité dans votre boîte mail…

Volg ons:

Over ons

Contactcentres.be is dé sectorvereniging voor alle contact centers in België. Wij verdedigen de belangen van de inhouse en de facilitaire contact centers. Wij streven ernaar om klanten een waardevol contactmoment aan te bieden. En wij willen er voor zorgen dat een contact center medewerker zijn job met plezier en passie uitoefent.

Onze Speerpunten

– verdedigen van de sectorbelangen
– verhogen en promoten van werkgelegenheid
– bieden van opleidingen
– uitdragen van een positief imago
– voeren van een proactieve communicatie
– bewaken van de kwaliteit

Binnenkort

  • Thu
    18
    Mar
    2021

    Customer Contact Congress - "The Customer Contact Score"

    9.00-19.00Technopolis, Mechelen
show events page

Newsletter Archive

Contactcentres.be - WordPress site developed by CenCe BVBA © 2021