+32 489 317 043
/
Contact Us
Contactcentres.be Contactcentres.be Contactcentres.be
Navigation
  • Nieuws
  • Wie zijn we?
  • Leden
  • Lidmaatschap
  • Events
  • Kenniscentrum
  • Jobs
  • Congress 2019
    • Congress 2018
    • Congress 2017
    • Congress 2016
  • Awards 2019
  • Next Post
  • Previous Post

Koramic neemt Call-IT over

 

De Koramic Groep (Koramic), de investeringsmaatschappij met zetel te Kortrijk, heeft een akkoord bereikt met het Nederlandse USG People over de overname van Call-IT. Call-IT is de vennootschap die zich binnen USG People toelegt op customer care services (contact centers). USG People wil met de verkoop van Call-IT zijn focus volledig richten op HR-services.

Call-IT is actief in België, via haar zetel in Oostende, en in Nederland, waar zij opereert vanuit vestigingen in Weert en Eindhoven. Call-IT stelt ca 575 mensen tewerk, waarvan ca 200 in België. Zij realiseert een omzet van ca 20 mio €. De overname van Call-IT gebeurt door Koramic2Engage, de divisie van de Koramic Groep die gespecialiseerd is in customer care services.

Door de overname van Call-IT verstevigt Koramic2Engage haar positie als marktleider in customer care services in België en bouwt zij ook haar Nederlandse activiteiten in belangrijke mate uit. Koramic2Engage is actief in België, Nederland, Frankrijk en Marokko. Bedoeling is dat Call-IT binnen Koramic2Engage op een zelfstandige basis blijft opereren, net zoals dat het geval is voor de andere bedrijven uit de groep : IPG, In2Com en RingRing.

Koramic heeft de ambitie om haar customer care activiteiten verder uit te bouwen, zowel in België, onder andere via het aanbieden van complementaire diensten, als in het buitenland.

14/02/2017 / Uncategorized
4 Likes

Share the Post

About the Author

Customer Contact

Related Posts

Read More
2017 Contact Centre Congress SURVEY
Read More
Contactcentres.be in de media: Trends over (facilitaire) contact centers
Read More
Poly introduceert volgende generatie draadloze Savi-headsets
Read More
Contactcentres.be bij De Inspecteur op Radio 2
Read More
Hoe los je de tekortkomingen van contactcenters op?
Read More
Bedankt voorzitter Hilde Verdoodt
Read More
FEB : projet d’accord interprofessionnel 2019-2020
Read More
Présentation de la première Charte de Surveillance de Qualité pour la Belgique
  • Next Post
  • Previous Post

Search

Calendar

March 2021
M T W T F S S
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  
« Feb    

Categories

  • Contactcentres.be (31)
  • Media (1)
  • VBO/FEB (2)

Tags

contact center corona crisiscentrum IPG klantcontact klantendienst Pieter De Crem tele-werk

Recent Posts

  • Klantcontactfederatie reageert op Pano-reportage Contact-tracing
  • Reaction de Customer Contact au reportage de Pano sur le contact tracing
  • Contact Center CEO genomineerd voor Trends Manager van het Jaar
  • Meer inzetten op tele-werk? VBO meet impact corona op menselijk kapitaal
  • Veel minder aanmeldingen op Bel Me Niet Meer lijst sinds Corona

Latest Tweets

Reaction de Customer Contact au reportage de Pano sur le contact tracing – https://t.co/acJJpC3wW9

Customer Contact Belgium 18 days ago

Belgische klantcontact-federatie reageert op Pano-reportage over contact-tracing – https://t.co/Pzt6gMxxG9

Customer Contact Belgium 18 days ago

Wendbaar Voor Morgen-onderzoek – Klanten aan expertises koppelen bij Yuzzu – Belgische voice analytics beloond – Sc… https://t.co/qIe4b3h22c

Customer Contact Belgium 2 months ago

Customer Contact’s Online New Year’s Reception – 20/01/2021 – 17.00 – 18.30 – Surprise for 50 first participants – https://t.co/Ld8SbGxnqi

Customer Contact Belgium 2 months ago

LAST CALL! Robotic Process Automation in your customer contact – 10/12/2020 – 11.00 – 13.00 – Free Webinar – Introd… https://t.co/kth3L5GpSE

Customer Contact Belgium 3 months ago

Meer klanten De Lijn vinden antwoord op vraag – Impact corona op menselijk kapitaal – Meer tijd en focus op complex… https://t.co/LAa6NpcGJR

Customer Contact Belgium 3 months ago

Newsletter

Blijf op de hoogte van alle nieuws en geplande evenementen…

Recevez notre actualité dans votre boîte mail…

Volg ons:

Over ons

Contactcentres.be is dé sectorvereniging voor alle contact centers in België. Wij verdedigen de belangen van de inhouse en de facilitaire contact centers. Wij streven ernaar om klanten een waardevol contactmoment aan te bieden. En wij willen er voor zorgen dat een contact center medewerker zijn job met plezier en passie uitoefent.

Onze Speerpunten

– verdedigen van de sectorbelangen
– verhogen en promoten van werkgelegenheid
– bieden van opleidingen
– uitdragen van een positief imago
– voeren van een proactieve communicatie
– bewaken van de kwaliteit

Binnenkort

  • Thu
    18
    Mar
    2021

    State Of Messaging in customer contact - Webinar

    11.00-12.30Webinar - Google Meet
  • Tue
    30
    Mar
    2021

    Access All Areas - IPG - Top Employer

    10.00-12.00Webinar - Google Meet
  • Thu
    18
    Nov
    2021

    Customer Contact Congress - "The Customer Contact Score"

    9.00-19.00Technopolis, Mechelen
show events page

Newsletter Archive

Contactcentres.be - WordPress site developed by CenCe BVBA © 2021