+32 489 317 043
/
Contact Us
Contactcentres.be Contactcentres.be Contactcentres.be
Navigation
  • Nieuws
  • Wie zijn we?
  • Leden
  • Lidmaatschap
  • Events
  • Kenniscentrum
  • Jobs
  • Congress
    • Congress 2018
    • Congress 2017
    • Congress 2016
  • Awards
  • Next Post
  • Previous Post

Koramic neemt Call-IT over

 

De Koramic Groep (Koramic), de investeringsmaatschappij met zetel te Kortrijk, heeft een akkoord bereikt met het Nederlandse USG People over de overname van Call-IT. Call-IT is de vennootschap die zich binnen USG People toelegt op customer care services (contact centers). USG People wil met de verkoop van Call-IT zijn focus volledig richten op HR-services.

Call-IT is actief in België, via haar zetel in Oostende, en in Nederland, waar zij opereert vanuit vestigingen in Weert en Eindhoven. Call-IT stelt ca 575 mensen tewerk, waarvan ca 200 in België. Zij realiseert een omzet van ca 20 mio €. De overname van Call-IT gebeurt door Koramic2Engage, de divisie van de Koramic Groep die gespecialiseerd is in customer care services.

Door de overname van Call-IT verstevigt Koramic2Engage haar positie als marktleider in customer care services in België en bouwt zij ook haar Nederlandse activiteiten in belangrijke mate uit. Koramic2Engage is actief in België, Nederland, Frankrijk en Marokko. Bedoeling is dat Call-IT binnen Koramic2Engage op een zelfstandige basis blijft opereren, net zoals dat het geval is voor de andere bedrijven uit de groep : IPG, In2Com en RingRing.

Koramic heeft de ambitie om haar customer care activiteiten verder uit te bouwen, zowel in België, onder andere via het aanbieden van complementaire diensten, als in het buitenland.

14/02/2017 / Uncategorized
4 Likes

Share the Post

About the Author

Contactcentres.be

Related Posts

Read More
Jobzekerheid belangrijk voor behoud van medewerkers
Read More
Contact Center Disruption
Read More
Congres & Awards registrations open!
Read More
Save the date: Contact Center Congress 27 September 2017
Read More
Genesys ‘Workforce Management’ avec IA permet la prévision la plus rapide et la plus précise des horaires
Read More
Mifratel et Ebos joignent leurs forces
Read More
1SQ organiseert multichannel infosessie
Read More
Genesys integreert met Google Cloud Contact Center AI 
  • Next Post
  • Previous Post

Search

Calendar

February 2019
M T W T F S S
« Jan    
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728  

Categories

  • Contactcentres.be (29)

Recent Posts

  • Werken aan imago customer contact medewerker prioriteit in 2019
  • Jobzekerheid belangrijk voor behoud van medewerkers
  • Opvallende acties en continuiteit key voor Employer Branding
  • Proximus over de Digital Workplace
  • CustomerFirst over het Contact Center Congress

Latest Tweets

RT @MarijeGould: Are you most loyal to your Bank and/or Credit Card? Or is there another service provider that continually retains your cus…

Customer Contact Belgium 12 days ago

Imago Customer Contact Medewerker topprioriteit – Do’s and Don’ts van employer branding – Werkzekerheid belangrijk… https://t.co/zC6JGUEo25

Customer Contact Belgium 12 days ago

RT @maartenbossuyt: Vraag me wel af waarom contact centers nog altijd geen apart bolletje verdienen in zo’n onderzoek? 2% van de beroepsbev…

Customer Contact Belgium 27 days ago

Invite Access All Areas bij VRT in februari – https://t.co/blhnNlhNv1

Customer Contact Belgium 29 days ago

New #customercontact event about the Job Market! Register now and found out all about the awardwinning NACC-cruitme… https://t.co/OP6uq01ckg

Customer Contact Belgium 2 months ago

The Board of directors of Customer Contact visiting @T2campus in Genk! Such an inspiring venue, thanks for having u… https://t.co/l5ZuAvXDc6

Customer Contact Belgium 2 months ago

Newsletter

Blijf op de hoogte van alle nieuws en geplande evenementen…

Recevez notre actualité dans votre boîte mail…

Volg ons:

Over ons

Contactcentres.be is dé sectorvereniging voor alle contact centers in België. Wij verdedigen de belangen van de inhouse en de facilitaire contact centers. Wij streven ernaar om klanten een waardevol contactmoment aan te bieden. En wij willen er voor zorgen dat een contact center medewerker zijn job met plezier en passie uitoefent.

Onze Speerpunten

– verdedigen van de sectorbelangen
– verhogen en promoten van werkgelegenheid
– bieden van opleidingen
– uitdragen van een positief imago
– voeren van een proactieve communicatie
– bewaken van de kwaliteit

Binnenkort

  • Thu
    28
    Feb
    2019

    Workshop: Employee of the Future

    Officenter Brussel
  • Thu
    14
    Mar
    2019

    Connecting Technology: winning award case

    12.00-17.00tbd
  • Thu
    04
    Apr
    2019

    Connecting Customers: winning award case

    12.00-17.00tbd
  • Tue
    23
    Apr
    2019

    Access All Areas: Mediahuis

    10.00-14.00Mediahuis, Hasselt
show events page

Newsletter Archive

Contactcentres.be - WordPress site developed by CenCe BVBA © 2019