+32 489 317 043
/
Contact Us
Contactcentres.be Contactcentres.be Contactcentres.be
Navigation
  • Nieuws
  • Wie zijn we?
  • Leden
  • Lidmaatschap
  • Events
  • Kenniscentrum
  • Jobs
  • Congress 2019
    • Congress 2018
    • Congress 2017
    • Congress 2016
  • Awards 2019
  • Next Post
  • Previous Post

Infographic: Tips voor buitengewone klantenservice

Drie bouwstenen voor uitmuntende klantervaringen

Consumenten zijn heden ten dage beter opgeleid en hebben meer dan ooit onderscheidingsvermogen. Doet u er alles aan om aan hun behoeften en verwachtingen te voldoen? Het leveren van buitengewone klantervaring bestaat uit drie cruciale elementen:

Omnichannel klantenservice

Een omnichannel contactcentrum stelt uw klanten in staat om te communiceren met uw organisatie via elk kanaal en op elk apparaat.

Volledig klantbeeld vormen

De beste manier om klantinteracties te verbeteren is door uw klanten echt te begrijpen en op hun behoeften te anticiperen. Hiervoor zijn er innovatieve technologieën om u te helpen een volledig klantbeeld te vormen.

Selecteer een perfecte partner

De beste ervaringen worden ondersteund door de beste samenwerkingen. Zoek naar een leverancier met uitgebreide ervaring en een duidelijke, haalbare visie voor de toekomst.

Wilt u ook weten hoe u deze tools kunt inzetten binnen uw organisatie?

Bekijk meer op de website van Avaya!

14/08/2018 / Uncategorized
1 Like

Share the Post

About the Author

Customer Contact

Related Posts

Read More
Klantcontact is cruciaal in tijden van sociaal isolement
Read More
Contactcentres.be in METRO
Read More
MyForce op CeBIT 2017: it’s a wrap!
Read More
Contactcentres.be wordt Customer Contact
Read More
Leden Customer Contact reageren op negatieve perceptie
Read More
Le nombre d’inscriptions sur la liste ‘Ne m’appelez plus’ a atteint un niveau historiquement bas pendant la période de la crise du coronavirus
Read More
MyForce wint Call For Innovation
Read More
En de genomineerden van de Customer Contact Awards zijn…
  • Next Post
  • Previous Post

Search

Calendar

January 2021
M T W T F S S
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
« Dec    

Categories

  • Contactcentres.be (31)
  • Media (1)
  • VBO/FEB (2)

Tags

contact center corona crisiscentrum IPG klantcontact klantendienst Pieter De Crem tele-werk

Recent Posts

  • Contact Center CEO genomineerd voor Trends Manager van het Jaar
  • Meer inzetten op tele-werk? VBO meet impact corona op menselijk kapitaal
  • Veel minder aanmeldingen op Bel Me Niet Meer lijst sinds Corona
  • Customer Contact Congres verplaatst naar 18 maart 2021
  • De ‘Connected Experience’ bij nieuwe Customer Contact lid QuandaGo

Latest Tweets

Wendbaar Voor Morgen-onderzoek – Klanten aan expertises koppelen bij Yuzzu – Belgische voice analytics beloond – Sc… https://t.co/qIe4b3h22c

Customer Contact Belgium 5 days ago

Customer Contact’s Online New Year’s Reception – 20/01/2021 – 17.00 – 18.30 – Surprise for 50 first participants – https://t.co/Ld8SbGxnqi

Customer Contact Belgium 12 days ago

LAST CALL! Robotic Process Automation in your customer contact – 10/12/2020 – 11.00 – 13.00 – Free Webinar – Introd… https://t.co/kth3L5GpSE

Customer Contact Belgium a month ago

Meer klanten De Lijn vinden antwoord op vraag – Impact corona op menselijk kapitaal – Meer tijd en focus op complex… https://t.co/LAa6NpcGJR

Customer Contact Belgium a month ago

Robotic Process Automation in your customer contact – 10/12/2020 – 11.00 – 13.00 – Free Webinar – Introduction to R… https://t.co/xXTgIzPrNu

Customer Contact Belgium 2 months ago

Access All Areas: Colruyt Group – 18/11/2020 – 11.00 – 12.30 – Webinar – impact corona on the Colruyt contact cente… https://t.co/TiF5BNioiB

Customer Contact Belgium 2 months ago

Newsletter

Blijf op de hoogte van alle nieuws en geplande evenementen…

Recevez notre actualité dans votre boîte mail…

Volg ons:

Over ons

Contactcentres.be is dé sectorvereniging voor alle contact centers in België. Wij verdedigen de belangen van de inhouse en de facilitaire contact centers. Wij streven ernaar om klanten een waardevol contactmoment aan te bieden. En wij willen er voor zorgen dat een contact center medewerker zijn job met plezier en passie uitoefent.

Onze Speerpunten

– verdedigen van de sectorbelangen
– verhogen en promoten van werkgelegenheid
– bieden van opleidingen
– uitdragen van een positief imago
– voeren van een proactieve communicatie
– bewaken van de kwaliteit

Binnenkort

  • Wed
    20
    Jan
    2021

    Customer Contact's 2021 Online New Year's Reception

    17:00Google Meet
  • Thu
    18
    Mar
    2021

    Customer Contact Congress - "The Customer Contact Score"

    9.00-19.00Technopolis, Mechelen
show events page

Newsletter Archive

Contactcentres.be - WordPress site developed by CenCe BVBA © 2021