+32 489 317 043
/
Contact Us
Contactcentres.be Contactcentres.be Contactcentres.be
Navigation
  • Nieuws
  • Wie zijn we?
  • Leden
  • Lidmaatschap
  • Events
  • Kenniscentrum
  • Jobs
  • Congress 2019
    • Congress 2018
    • Congress 2017
    • Congress 2016
  • Awards 2019
  • Next Post
  • Previous Post

Infographic: Tips voor buitengewone klantenservice

Drie bouwstenen voor uitmuntende klantervaringen

Consumenten zijn heden ten dage beter opgeleid en hebben meer dan ooit onderscheidingsvermogen. Doet u er alles aan om aan hun behoeften en verwachtingen te voldoen? Het leveren van buitengewone klantervaring bestaat uit drie cruciale elementen:

Omnichannel klantenservice

Een omnichannel contactcentrum stelt uw klanten in staat om te communiceren met uw organisatie via elk kanaal en op elk apparaat.

Volledig klantbeeld vormen

De beste manier om klantinteracties te verbeteren is door uw klanten echt te begrijpen en op hun behoeften te anticiperen. Hiervoor zijn er innovatieve technologieën om u te helpen een volledig klantbeeld te vormen.

Selecteer een perfecte partner

De beste ervaringen worden ondersteund door de beste samenwerkingen. Zoek naar een leverancier met uitgebreide ervaring en een duidelijke, haalbare visie voor de toekomst.

Wilt u ook weten hoe u deze tools kunt inzetten binnen uw organisatie?

Bekijk meer op de website van Avaya!

14/08/2018 / Uncategorized
1 Like

Share the Post

About the Author

Customer Contact

Related Posts

Read More
VBO: Werkloosheid daalt, maar grote mismatch op arbeidsmarkt
Read More
Algemene ledenvergadering 2017: Een positieve balans voor de toekomst
Read More
Veel interactie tussen leraars en contact center managers
Read More
Belgisch quality monitoring handvest in de maak
Read More
1,7% groei in 2017
Read More
Genesys integreert met Google Cloud Contact Center AI 
Read More
1,7% de croissance en 2017
Read More
Customer Contact Awards juryleden zijn bekend!
  • Next Post
  • Previous Post

Search

Calendar

December 2019
M T W T F S S
« Nov    
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

Categories

  • Contactcentres.be (31)
  • Media (1)
  • VBO/FEB (2)

Recent Posts

  • De laureaten van de Belgian Customer Contact Awards 2019
  • Les lauréats des 2019 Customer Contact Awards
  • Voici les noms des finalistes du Belgian Customer Contact Award
  • Si la plupart de centres de contact respectent la liste « Ne m’appelez-plus », il y a aussi une poignée qui ne s’y conforme pas
  • Poly lance la nouvelle génération de micro-casques sans fil Savi

Latest Tweets

Using the wisdom of the team at #AccessAllAreas @CarglassBE #CustomerContact https://t.co/xAvhs0MEdp

Customer Contact Belgium 6 days ago

Be authentic, be generous and be specific at #AccessAllAreas @CarglassBE #CustomerContact https://t.co/xT1XezigjW

Customer Contact Belgium 6 days ago

Learning about #PeaceMakers at #AccessAllAreas @CarglassBE #CustomerContact #Enneagram https://t.co/TZ2hFduTBx

Customer Contact Belgium 6 days ago

Workshops at #AccessAllAreas @carglass #CustomerContact https://t.co/FEnzAmr3ze

Customer Contact Belgium 6 days ago

Omnichannel case Scandinavian Bank RESURS BANK – Speech Technology in customer contact by Professor Van hamme – Mak… https://t.co/CxCVWTKhG8

Customer Contact Belgium 6 days ago

Invite:Making conversations flow – Resurs Bank on how omnichannel contact leads to CX – Academic insight on AI, bot… https://t.co/YNpc7qAi8n

Customer Contact Belgium 18 days ago

Newsletter

Blijf op de hoogte van alle nieuws en geplande evenementen…

Recevez notre actualité dans votre boîte mail…

Volg ons:

Over ons

Contactcentres.be is dé sectorvereniging voor alle contact centers in België. Wij verdedigen de belangen van de inhouse en de facilitaire contact centers. Wij streven ernaar om klanten een waardevol contactmoment aan te bieden. En wij willen er voor zorgen dat een contact center medewerker zijn job met plezier en passie uitoefent.

Onze Speerpunten

– verdedigen van de sectorbelangen
– verhogen en promoten van werkgelegenheid
– bieden van opleidingen
– uitdragen van een positief imago
– voeren van een proactieve communicatie
– bewaken van de kwaliteit

Binnenkort

  • Thu
    12
    Dec
    2019

    Seminar: Knowledge is Power

    12.30-17.30Antwerp
  • Wed
    18
    Dec
    2019

    Raad van Bestuur

    12.00-14.00Officenter Brussel
  • Thu
    23
    Jan
    2020

    New Year's Drink

    Officenter Brussel
show events page

Newsletter Archive

Contactcentres.be - WordPress site developed by CenCe BVBA © 2019