+32 489 317 043
/
Contact Us
Contactcentres.be Contactcentres.be Contactcentres.be
Navigation
  • Nieuws
  • Wie zijn we?
  • Leden
  • Lidmaatschap
  • Events
  • Kenniscentrum
  • Jobs
  • Congress
    • Congress 2018
    • Congress 2017
    • Congress 2016
  • Awards
  • Next Post
  • Previous Post

Gezocht: Teamcoach (Pidpa) en Operational Performance Manager (Eneco)

Word jij de nieuwe Teamcoach van Pidpa?! 

Pidpa levert en produceert drinkwater, beheert afvalwater en levert water op maat van bedrijven.

Wat zoeken ze?

Als inhouse contactcenter helpen we dagelijks een 1500 klanten met al hun vragen over drink-, hemel- en afvalwater.
We streven ernaar om elke klant in één keer verder te helpen op een professionele, klantvriendelijke, kwalitatief
hoogstaande manier.
Als teamcoach ben je verantwoordelijk voor het motiveren, ontwikkelen en ondersteunen van een team van 10 à 15
medewerkers. Je begeleidt hen intensief bij hun individuele ontplooiing, als ook in hun ontwikkeling als team. Je maakt
hierbij gebruik van kwaliteitsmonitoring. Het coachen van medewerkers zal het belangrijkste deel van je tijd innemen.
Je gaat actief op zoek naar verbetermogelijkheden voor medewerkers en voor de werking van het contactcenter. Je
bouwt onze dienst mee uit en begeleidt medewerkers bij veranderingen.
Je herkent jezelf in de waarden van het bedrijf -verantwoordelijkheid, engagement, respect en integriteit- en draagt
deze uit naar je medewerkers en de andere teams.
Je werkt hierbij nauw samen met de andere teamcoaches, met de contactcenter verantwoordelijke en met de andere
diensten.

Alle informatie ivm de vacature van Pidpa kan je hier vinden

Opgelet: solliciteren kan tot 19/02/18!

Of liever toch Operational Performance Manager bij Eneco?

 

Eneco België levert elektriciteit uit 100% hernieuwbare bronnen. Ze willen een inspiratiebron zijn voor anderen door te laten zien dat een snelle transitie van fossiele naar duurzame energie technisch mogelijk en rendabel is.

Als Capacity & Operational Performance Manager heb je als doel om de Customer Service organisatie (B2C en B2B) te ondersteunen in het behalen van haar doelstellingen inzake klantbeleving & operational excellence.

  • Je staat in voor de opvolging van alle operationele activiteiten en verantwoordelijkheden die binnen jouw team belegd zijn:
    • Monitoring & analyse:
      • Het meten, bewaken, analyseren en optimaliseren van alle operationele klantprocessen en KPI’s.
      • Je bent verantwoordelijk voor de opmaak, het onderhoud en de communicatie van de customer service business monitoring.
      • Je coördineert de opmaak van het customer service business plan en je hebt een centrale stem voor bepaalde topics zoals de Risk board, Digital architecture & innovation, business continuity plan, etc.
    • WFM:
      • Het forecasten, plannen en optimaliseren van het inhouse contact center, externe contact center en de uitgaande klantencommunicatie.
      • Je hebt een adviserende rol mbt het workforcemanagement van de operationele customer service teams en de trafficing van de contact centers.
    • Rapportering:
      • Je bent verantwoordelijk voor de opmaak, het onderhoud en de communicatie van de overkoepelende customer service rapportering.
      • Je bent het aanspreekpunt mbt de overkoepelende customer service targets.
      • Je zorgt voor de opmaak van recurrente en ad-hoc rapporten & het bieden van data-driven inzichten over onze klanten en de klantendienstwerking.
  • Je stuurt, motiveert en coacht het C&OP team.
  • Je steekt ook zelf de handen uit de mouwen en voert o.a. zelf analyses uit, neemt deel aan projecten, werkt advies uit voor het nemen van operationele beleidsbeslissingen, etc.
  • Je werkt nauw samen met de andere teams binnen Customer Service, met de andere afdelingen binnen het bedrijf (IT, Finance, Marketing, Sourcing & Legal) en met de andere business units binnen de Eneco Groep.
  • Je treedt op als rechterhand van de Customer Service Director en ondersteunt bij o.a. het bepalen van de projecten roadmap van de Customer Service organisatie, het bewaken en optimaliseren van de Cost-to-serve, het operationeel en contractueel opvolgen van de externe partners, etc. Daarnaast fungeer je ook als zijn back-up bij afwezigheid.

Meer informatie over de vacature bij Eneco vind je hier

02/02/2018 / Uncategorized
Like this post!

Share the Post

About the Author

Contactcentres.be

Related Posts

Read More
Save the date: Contact Center Congress 27 September 2017
Read More
Target Europe (T.Europe) verandert van naam en wordt iKanbi !
Read More
Mifratel wint Trends Gazellen Ambassadeurschap
Read More
Soleo neemt BSG over, afscheid van Marc-Derek
Read More
Et les Customer Contact Awards vont à…
Read More
Introduction de la Transparence en temps réel pour une meilleure gestion ‘cloud’
Read More
Inspiratie sessie over AI en messaging apps in het contact center
Read More
Contactcentres.be in Trends
  • Next Post
  • Previous Post

Search

Calendar

February 2019
M T W T F S S
« Jan    
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728  

Categories

  • Contactcentres.be (29)

Recent Posts

  • Werken aan imago customer contact medewerker prioriteit in 2019
  • Jobzekerheid belangrijk voor behoud van medewerkers
  • Opvallende acties en continuiteit key voor Employer Branding
  • Proximus over de Digital Workplace
  • CustomerFirst over het Contact Center Congress

Latest Tweets

RT @MarijeGould: Are you most loyal to your Bank and/or Credit Card? Or is there another service provider that continually retains your cus…

Customer Contact Belgium 13 days ago

Imago Customer Contact Medewerker topprioriteit – Do’s and Don’ts van employer branding – Werkzekerheid belangrijk… https://t.co/zC6JGUEo25

Customer Contact Belgium 13 days ago

RT @maartenbossuyt: Vraag me wel af waarom contact centers nog altijd geen apart bolletje verdienen in zo’n onderzoek? 2% van de beroepsbev…

Customer Contact Belgium 27 days ago

Invite Access All Areas bij VRT in februari – https://t.co/blhnNlhNv1

Customer Contact Belgium 29 days ago

New #customercontact event about the Job Market! Register now and found out all about the awardwinning NACC-cruitme… https://t.co/OP6uq01ckg

Customer Contact Belgium 2 months ago

The Board of directors of Customer Contact visiting @T2campus in Genk! Such an inspiring venue, thanks for having u… https://t.co/l5ZuAvXDc6

Customer Contact Belgium 2 months ago

Newsletter

Blijf op de hoogte van alle nieuws en geplande evenementen…

Recevez notre actualité dans votre boîte mail…

Volg ons:

Over ons

Contactcentres.be is dé sectorvereniging voor alle contact centers in België. Wij verdedigen de belangen van de inhouse en de facilitaire contact centers. Wij streven ernaar om klanten een waardevol contactmoment aan te bieden. En wij willen er voor zorgen dat een contact center medewerker zijn job met plezier en passie uitoefent.

Onze Speerpunten

– verdedigen van de sectorbelangen
– verhogen en promoten van werkgelegenheid
– bieden van opleidingen
– uitdragen van een positief imago
– voeren van een proactieve communicatie
– bewaken van de kwaliteit

Binnenkort

  • Thu
    28
    Feb
    2019

    Workshop: Employee of the Future

    Officenter Brussel
  • Thu
    14
    Mar
    2019

    Connecting Technology: winning award case

    12.00-17.00tbd
  • Thu
    04
    Apr
    2019

    Connecting Customers: winning award case

    12.00-17.00tbd
  • Tue
    23
    Apr
    2019

    Access All Areas: Mediahuis

    10.00-14.00Mediahuis, Hasselt
show events page

Newsletter Archive

Contactcentres.be - WordPress site developed by CenCe BVBA © 2019