+32 489 317 043
/
Contact Us
Contactcentres.be Contactcentres.be Contactcentres.be
Navigation
  • Nieuws
  • Wie zijn we?
  • Leden
  • Lidmaatschap
  • Events
  • Kenniscentrum
  • Jobs
  • Congress 2019
    • Congress 2018
    • Congress 2017
    • Congress 2016
  • Awards 2019
  • Next Post
  • Previous Post

Frontline wordt beloond met partneraward van Genesys

Genesy - Frontline
Van links naar rechts: Friedbert Schuh, Willem Smit, Ramon Bakker, Marcel Reuvers, Roger Beckand Verwée en Kim de Boer

Genesys onderscheidde tijdens CX17, het Europese customer experience event in juni (Brussel), diverse partners met een award. Frontline, nieuw lid van contactcentres.be ontving de award voor het werven van de meeste nieuwe klanten in Nederland.

Directeur Marcel Reuvers is dan ook enorm trots. “Al jaren zijn wij business partner van Interactive Intelligence en nu dus ook van Genesys. Onze focus en specialisatie maakt dat veel klantgericht organisaties kiezen voor de software van Genesys en de bijbehorende dienstverlening van Frontline.”

Roger Beckand Verwee, senior account executive channels Benelux van Genesys: “Onze partner community is ongelooflijk belangrijk voor ons: hun kennis, ervaring en innovatief vermogen past goed bij dat van Genesys. Samen richten we ons op tevreden klanten die de beste customer experiences kunnen leveren. Dan is het mooi om één keer per jaar een aantal van deze partners in het zonnetje te mogen zetten.”

Het Genesys Customer Experience Platform bestaat uit drie, elkaar aanvullende oplossingen die buitengewone customer experience mogelijk maken voor organisaties van iedere omvang, ongeacht de voorkeur voor cloud-gebaseerde of onpremise oplossingen.

  • PureEngage™  is de enige omnichannel customer engagement suite voor internationale bedrijven voor het leveren van concurrerende, superieure experiences en digitale transformatie op iedere schaal.
  • PureConnect™ is een bewezen multichannel engagement oplossing met uitgebreide diensten voor middelgrote en grote organisaties, beschikbaar zowel onpremise als in de cloud.
  • PureCloud by Genesys™ is een unified, all-in-one oplossing voor customer engagement en samenwerking voor medewerkers, die eenvoudig in gebruik is, snel toepasbaar en gebouwd voor snelle innovatie.

Frontline is reseller partner voor PureConnect en PureCloud by Genesys.

24/08/2017 / Uncategorized
Like this post!

Share the Post

About the Author

Customer Contact

Related Posts

Read More
Mifratel et Ebos joignent leurs forces
Read More
Caroline De Roose: “Contactcentres.be zet in op Connectiviteit”
Read More
E-learning: tips voor leren op afstand
Read More
Driedubbele groeicijfers voor Genesys PureCloud
Read More
Veel interactie tussen leraars en contact center managers
Read More
FEB : projet d’accord interprofessionnel 2019-2020
Read More
Genesys integreert met Salesforce
Read More
Meer inzetten op tele-werk? VBO meet impact corona op menselijk kapitaal
  • Next Post
  • Previous Post

Search

Calendar

January 2021
M T W T F S S
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
« Dec    

Categories

  • Contactcentres.be (31)
  • Media (1)
  • VBO/FEB (2)

Tags

contact center corona crisiscentrum IPG klantcontact klantendienst Pieter De Crem tele-werk

Recent Posts

  • Contact Center CEO genomineerd voor Trends Manager van het Jaar
  • Meer inzetten op tele-werk? VBO meet impact corona op menselijk kapitaal
  • Veel minder aanmeldingen op Bel Me Niet Meer lijst sinds Corona
  • Customer Contact Congres verplaatst naar 18 maart 2021
  • De ‘Connected Experience’ bij nieuwe Customer Contact lid QuandaGo

Latest Tweets

Wendbaar Voor Morgen-onderzoek – Klanten aan expertises koppelen bij Yuzzu – Belgische voice analytics beloond – Sc… https://t.co/qIe4b3h22c

Customer Contact Belgium 12 days ago

Customer Contact’s Online New Year’s Reception – 20/01/2021 – 17.00 – 18.30 – Surprise for 50 first participants – https://t.co/Ld8SbGxnqi

Customer Contact Belgium 19 days ago

LAST CALL! Robotic Process Automation in your customer contact – 10/12/2020 – 11.00 – 13.00 – Free Webinar – Introd… https://t.co/kth3L5GpSE

Customer Contact Belgium 2 months ago

Meer klanten De Lijn vinden antwoord op vraag – Impact corona op menselijk kapitaal – Meer tijd en focus op complex… https://t.co/LAa6NpcGJR

Customer Contact Belgium 2 months ago

Robotic Process Automation in your customer contact – 10/12/2020 – 11.00 – 13.00 – Free Webinar – Introduction to R… https://t.co/xXTgIzPrNu

Customer Contact Belgium 2 months ago

Access All Areas: Colruyt Group – 18/11/2020 – 11.00 – 12.30 – Webinar – impact corona on the Colruyt contact cente… https://t.co/TiF5BNioiB

Customer Contact Belgium 3 months ago

Newsletter

Blijf op de hoogte van alle nieuws en geplande evenementen…

Recevez notre actualité dans votre boîte mail…

Volg ons:

Over ons

Contactcentres.be is dé sectorvereniging voor alle contact centers in België. Wij verdedigen de belangen van de inhouse en de facilitaire contact centers. Wij streven ernaar om klanten een waardevol contactmoment aan te bieden. En wij willen er voor zorgen dat een contact center medewerker zijn job met plezier en passie uitoefent.

Onze Speerpunten

– verdedigen van de sectorbelangen
– verhogen en promoten van werkgelegenheid
– bieden van opleidingen
– uitdragen van een positief imago
– voeren van een proactieve communicatie
– bewaken van de kwaliteit

Binnenkort

  • Thu
    18
    Mar
    2021

    Customer Contact Congress - "The Customer Contact Score"

    9.00-19.00Technopolis, Mechelen
show events page

Newsletter Archive

Contactcentres.be - WordPress site developed by CenCe BVBA © 2021