ContactcenterCafé donderdag 9 juni 2016 17:00 - 21:00
Bereikbaarheid, agentprofielen, kanaalpreferentie en servicelevels.
Stand van zaken over het centrale thema van de 4de CCLA Congres dd 17 november 2015.
Het vierde CCLA Congres had als thema de contactcenterprofessional van de toekomst. Er werd sedertdien door verschillende werkgroepen nog ... Read More
De volgende Access All Areas vindt plaats bij energieleverancier Octa+, ook bekend van de tankstations...
In Vilvoorde nodigen zij u uit om hun contact center te komen bekijken en we zijn zeer benieuwd naar hun presentatie over hun specifieke project: zelfsturing bij de ... Read More
In het olympische jaar 2016 verandert er nogal wat. Samen met de het VBO presenteren we u de belangrijkste onderwerpenen die de contact center manager begin 2016 absoluut moet weten!
En we brengen u in première de nieuwe visie, missie en strategie van ... Read More
Het eerste ContactCenter Café van 2016 met de boekvoorstellingen van twee contact center experts:
"Contact Center Management" door Jan Smets
"Adtitude" door Ad Nederlof
De presentaties worden gevolgd door een Q&A en een signeersessie
Gevolgd door netwerkdrink om 19u30
Inkom: gratis