Contact Center Café

ContactcenterCafé donderdag 9 juni 2016 17:00 – 21:00

Bereikbaarheid, agentprofielen, kanaalpreferentie en servicelevels.
Stand van zaken over het centrale thema van de 4de CCLA Congres dd 17 november 2015.

Het vierde CCLA Congres had als thema de contactcenterprofessional van de toekomst. Er werd sedertdien door verschillende werkgroepen nog goed op doorgewerkt, op 9 juni delen we de resultaten.

En, er is meer op 9 juni.  CCLA viert haar tienjarig bestaan. 10 jaar lang hebben heel veel contactcenterprofessionals de weg gevonden naar de ContactcenterCafés, de Congressen, Workshops, Recepties etc… Boeiende sprekers van hier maar ook uit alle hoeken van de wereld brachten straffe speeches en pittige panels. CCLA was er om te netwerken en voor de sfeer maar vergat nooit ook inhoud te geven aan onze boeiende contactcentersectorbijeenkomsten. Contactcenters.be is met een nieuwe Voorzitter en Directeur ook toe aan een nieuw hoofdstuk. Voor David is dat het moment om de CCLA fakkel door te geven. Niet aan iemand specifiek maar aan de sectorwerking in het algemeen. Op die manier zal er weer meer duidelijkheid en eenheid zijn op sectorieel niveau. Zo is het ook ooit begonnen..

18:00 Inleiding. Een nieuwe fase kondigt zich aan, Hans Cleemput, contactcenters.be

18:20 Onderzoeken naar Bereikbaarheid, agentprofielen, kanaalpreferentie en service levels 

Johan Schockaert, DataStories

18:50 ‘We’ll meet again’ David Gybels, CCLA & THoCC

19:00 BBQ op de Veemarkt
Inschrijven voor het CCCafé kan HIER!

 Extra signeersessie van het boek van Jan Smets