How Digital is the Future of Human… and vice versa.
In 2010 voorspelde een onderzoeksbureau met wereldfaam dat in 2020 85 % van alle voice zou verdwenen zijn uit contactcenters. Er werden in 2010 en vele jaren daarvoor ook straffe boeken geschreven en voordrachten gegeven over de nakende teloorgang van menselijke ... Read More
Verras je team met een onverwacht compliment op de 4deDag van de Customer Contact Medewerker
Elke dag geven jullie customer contact-medewerkers via telefoon, mail of chat het beste van zichzelf. Zij zijn jullie strafste ambassadeurs en verdienen dan ook onze oprechte waardering. Het ... Read More
Zin om eens een raad van bestuur van Customer Contact mee te maken? Leden zijn vrij om vergadering mee te pikken!
Graag even aanmelden via hans@customercontact.be
Zin om eens een raad van bestuur van Customer Contact mee te maken? Leden zijn vrij om vergadering mee te pikken!
Graag even aanmelden via hans@customercontact.be
Zin om eens een raad van bestuur van Customer Contact mee te maken? Leden zijn vrij om vergadering mee te pikken!
Graag even aanmelden via hans@customercontact.be
Zin om eens een raad van bestuur van Customer Contact mee te maken? Leden zijn vrij om vergadering mee te pikken!
Graag even aanmelden via hans@customercontact.be