• Thu
    25
    Feb
    2016
    12:00VBO, Brussel

    VBO

    In het olympische jaar 2016 verandert er nogal wat. Samen met de het VBO presenteren we u de belangrijkste onderwerpenen die de contact center manager begin 2016 absoluut moet weten!

    En we brengen u in première de nieuwe visie, missie en strategie van Contactcentres.be, lichten toe waar we als vereniging staan, onze rol binnen het VBO en PC 200, onze partnerships met de VDAB en met de BDMA. En we beantwoorden al uw vragen.

    Inkom: € 60,- (leden), € 120,- (niet-leden)

  • Thu
    10
    Mar
    2016
    17:00THoCC, Veemarkt 5, 2800 Mechelen

    Contactcentercafe

    Het eerste ContactCenter Café van 2016 met de boekvoorstellingen van twee contact center experts:

    "Contact Center Management" door Jan Smets

    "Adtitude" door Ad Nederlof

    De presentaties worden gevolgd door een Q&A en een signeersessie

    Gevolgd door netwerkdrink om 19u30

    Inkom: gratis

  • Thu
    09
    Jun
    2016
    17:00THoCC, Mechelen

    ContactcenterCafé donderdag 9 juni 2016 17:00 - 21:00

    Bereikbaarheid, agentprofielen, kanaalpreferentie en servicelevels.
    Stand van zaken over het centrale thema van de 4de CCLA Congres dd 17 november 2015.

    Het vierde CCLA Congres had als thema de contactcenterprofessional van de toekomst. Er werd sedertdien door verschillende werkgroepen nog goed op doorgewerkt, op 9 juni delen we de resultaten.

    En, er is meer op 9 juni.  CCLA viert haar tienjarig bestaan. 10 jaar lang hebben heel veel contactcenterprofessionals de weg gevonden naar de ContactcenterCafés, de Congressen, Workshops, Recepties etc... Boeiende sprekers van hier maar ook uit alle hoeken van de wereld brachten straffe speeches en pittige panels. CCLA was er om te netwerken en voor de sfeer maar vergat nooit ook inhoud te geven aan onze boeiende contactcentersectorbijeenkomsten. Contactcenters.be is met een nieuwe Voorzitter en Directeur ook toe aan een nieuw hoofdstuk. Voor David is dat het moment om de CCLA fakkel door te geven. Niet aan iemand specifiek maar aan de sectorwerking in het algemeen. Op die manier zal er weer meer duidelijkheid en eenheid zijn op sectorieel niveau. Zo is het ook ooit begonnen..

    18:00 Inleiding. Een nieuwe fase kondigt zich aan, Hans Cleemput, contactcenters.be

    18:20 Onderzoeken naar Bereikbaarheid, agentprofielen, kanaalpreferentie en service levels 

    Johan Schockaert, DataStories

    18:50 'We'll meet again' David Gybels, CCLA & THoCC

    19:00 BBQ op de Veemarkt
    Inschrijven voor het CCCafé kan HIER!

     Extra signeersessie van het boek van Jan Smets 

  • Tue
    21
    Jun
    2016
    12:00Octa+, Vilvoorde

    De volgende Access All Areas vindt plaats bij energieleverancier Octa+, ook bekend van de tankstations...

    200Octa

    In Vilvoorde nodigen zij u uit om hun contact center te komen bekijken en we zijn zeer benieuwd naar hun presentatie over hun specifieke project: zelfsturing bij de contact center medewerkers. Het wordt een zeer exclusieve Access All Areas want de plaatsen zijn beperkt tot maximum 15 deelnemers.

  • Wed
    21
    Sep
    2016
    13:00Leuven - Provinciehuis

    School Project Seminar 2016 ENG

  • Tue
    15
    Nov
    2016
    08:30Proximus, Av. Albert II, Brussels

    dncm-seminar-proximus-2016

  • Thu
    01
    Dec
    2016
  • Wed
    07
    Dec
    2016
    10:00Mechelen - Lamot

    CCCongres2016 affiche

  • Thu
    23
    Feb
    2017
  • Thu
    09
    Mar
    2017
  • Wed
    07
    Jun
    2017
  • Tue
    20
    Jun
    2017
    15:00Vilvoorde, Officenter

  • Thu
    29
    Jun
    2017
  • Wed
    27
    Sep
    2017
    09:30Mechelen, Lamot