-
Thu25Feb201612:00VBO, Brussel
In het olympische jaar 2016 verandert er nogal wat. Samen met de het VBO presenteren we u de belangrijkste onderwerpenen die de contact center manager begin 2016 absoluut moet weten!
En we brengen u in première de nieuwe visie, missie en strategie van Contactcentres.be, lichten toe waar we als vereniging staan, onze rol binnen het VBO en PC 200, onze partnerships met de VDAB en met de BDMA. En we beantwoorden al uw vragen.
Inkom: € 60,- (leden), € 120,- (niet-leden)
-
Thu10Mar201617:00THoCC, Veemarkt 5, 2800 Mechelen
Het eerste ContactCenter Café van 2016 met de boekvoorstellingen van twee contact center experts:
"Contact Center Management" door Jan Smets
"Adtitude" door Ad Nederlof
De presentaties worden gevolgd door een Q&A en een signeersessie
Gevolgd door netwerkdrink om 19u30
Inkom: gratis
-
Thu09Jun201617:00THoCC, Mechelen
ContactcenterCafé donderdag 9 juni 2016 17:00 - 21:00
Bereikbaarheid, agentprofielen, kanaalpreferentie en servicelevels.
Stand van zaken over het centrale thema van de 4de CCLA Congres dd 17 november 2015.Het vierde CCLA Congres had als thema de contactcenterprofessional van de toekomst. Er werd sedertdien door verschillende werkgroepen nog goed op doorgewerkt, op 9 juni delen we de resultaten.
En, er is meer op 9 juni. CCLA viert haar tienjarig bestaan. 10 jaar lang hebben heel veel contactcenterprofessionals de weg gevonden naar de ContactcenterCafés, de Congressen, Workshops, Recepties etc... Boeiende sprekers van hier maar ook uit alle hoeken van de wereld brachten straffe speeches en pittige panels. CCLA was er om te netwerken en voor de sfeer maar vergat nooit ook inhoud te geven aan onze boeiende contactcentersectorbijeenkomsten. Contactcenters.be is met een nieuwe Voorzitter en Directeur ook toe aan een nieuw hoofdstuk. Voor David is dat het moment om de CCLA fakkel door te geven. Niet aan iemand specifiek maar aan de sectorwerking in het algemeen. Op die manier zal er weer meer duidelijkheid en eenheid zijn op sectorieel niveau. Zo is het ook ooit begonnen..
18:00 Inleiding. Een nieuwe fase kondigt zich aan, Hans Cleemput, contactcenters.be
18:20 Onderzoeken naar Bereikbaarheid, agentprofielen, kanaalpreferentie en service levels
Johan Schockaert, DataStories
18:50 'We'll meet again' David Gybels, CCLA & THoCC
19:00 BBQ op de Veemarkt
Inschrijven voor het CCCafé kan HIER!Extra signeersessie van het boek van Jan Smets
-
Tue21Jun201612:00Octa+, Vilvoorde
De volgende Access All Areas vindt plaats bij energieleverancier Octa+, ook bekend van de tankstations...
In Vilvoorde nodigen zij u uit om hun contact center te komen bekijken en we zijn zeer benieuwd naar hun presentatie over hun specifieke project: zelfsturing bij de contact center medewerkers. Het wordt een zeer exclusieve Access All Areas want de plaatsen zijn beperkt tot maximum 15 deelnemers.
-
Wed21Sep2016
-
Tue15Nov2016
-
Thu01Dec2016
-
Wed07Dec2016
-
Thu23Feb2017
-
Thu09Mar2017
-
Wed07Jun2017
-
Tue20Jun2017
-
Thu29Jun2017
-
Wed27Sep2017
-
Tue28Nov2017
-
Thu21Dec2017
-
Wed24Jan201812u-14uOfficenter, Vilvoorde
Elk lid van Contactcentres.be mag na inschrijving een Raad van Bestuur van Contactcentres.be bijwonen. Aanmelden hiervoor kan via hans@contactcentres.be
-
Thu25Jan201813u30-17uMeeting Center Gent, Holiday Inn Express UZ
-
Thu08Feb2018
-
Tue20Feb2018
-
Wed14Mar201812u-14uOfficenter, Vilvoorde
Elk lid van Contactcentres.be mag na inschrijving een Raad van Bestuur van Contactcentres.be bijwonen. Aanmelden hiervoor kan via hans@contactcentres.be
-
Tue20Mar201810u-13uTransics (Ieper)
Binnenkijken bij collega's in de contact center sector? Kennisdeling onder professionals, jij bepaalt mee wie, wat, waar en hoe!
-
Wed18Apr2018Thu19Apr2018Utrecht, de Fabrique
-
Thu26Apr2018
-
Wed02May2018
-
Tue12Jun201810u-13utbd
Binnenkijken bij collega's in de contact center sector? Kennisdeling onder professionals, jij bepaalt mee wie, wat, waar en hoe!
-
Wed20Jun2018
-
Thu28Jun2018
-
Wed29Aug201812.00-14.00Officenter, Brussel
Geen lid van de RVB maar wel interesse om eens langs te komen? Contacteer ons!
-
Thu13Sep2018
-
Tue25Sep2018
-
Tue02Oct2018
-
Thu11Oct2018
-
Thu15Nov2018
-
Thu15Nov201818:30Sportoase, Leuven
The new Contact Center Awards
All information: http://awards.contactcentres.be/ -
Tue20Nov201812.00-19.00Almere (NL), Kunstlinie Almere Flevoland
-
Fri07Dec201810.00-14.00Proximus, Brussels
Binnenkijken bij collega's in de contact center sector? Kennisdeling onder professionals, jij bepaalt mee wie, wat, waar en hoe!
-
Thu24Jan201912.00-17.00Callexcell, Sint-Truiden
All the cases of the nominees of the Connecting People Customer Contact Awards 2018 explained in detail. Case study of winning case NACC'ruitment by Callexcell. Results of the Employee Market Research.
-
Tue05Feb201917.00-22.00Officenter, Vilvoorde
-
Tue19Feb201910.00-14.00VRT, Brussels
Binnenkijken bij collega's in de contact center sector? Kennisdeling onder professionals, jij bepaalt mee wie, wat, waar en hoe!
-
Thu04Apr201914.00-18.30Premium Plus, Antwerp
All the cases of the nominees of the Connecting Customers Customer Contact Awards 2018 explained in detail. Case study of winning case by Opel Belgium.
-
Tue23Apr2019
-
Tue07May2019
-
Thu16May2019Utrecht, NL
First edition of the CustomerFirst Congress!
Members of Customer Contact get a reduction of €100,- with code: SERVICECONTACTCENTRES -
Tue21May2019
-
Wed29May2019
-
Tue04Jun2019
-
Thu13Jun2019
-
Wed19Jun2019
-
Wed31Jul201917:30Officenter, Brussel
-
Wed28Aug201912.00-14.00Officenter Brussel
Zin om eens een raad van bestuur van Customer Contact mee te maken? Leden zijn vrij om vergadering mee te pikken!
Graag even aanmelden via hans@customercontact.be -
Thu19Sep2019
Verras je team met een onverwacht compliment op de 4deDag van de Customer Contact Medewerker
Elke dag geven jullie customer contact-medewerkers via telefoon, mail of chat het beste van zichzelf. Zij zijn jullie strafste ambassadeurs en verdienen dan ook onze oprechte waardering. Het Customer Contact Forum zet hen daarom voor het 4dejaar op rij in de bloemetjes. De Dag van de Customer Contact Medewerker op 19 september 2019 is hún dag. Neem ook deel met jouw bedrijf aan dit initiatief!
-
Wed02Oct201912.00-14.00Officenter Brussel
Zin om eens een raad van bestuur van Customer Contact mee te maken? Leden zijn vrij om vergadering mee te pikken!
Graag even aanmelden via hans@customercontact.be -
Thu17Oct201917:00Veemarkt 5, Mechelen
How Digital is the Future of Human… and vice versa.
In 2010 voorspelde een onderzoeksbureau met wereldfaam dat in 2020 85 % van alle voice zou verdwenen zijn uit contactcenters. Er werden in 2010 en vele jaren daarvoor ook straffe boeken geschreven en voordrachten gegeven over de nakende teloorgang van menselijke klantinteracties ten voordele van digitale. Het lijdt geen twijfel dat het aantal mogelijkheden van digitalisatie in klantinteractie zowat oneindig is, maar organisaties - groepen mensen - zijn onmogelijk in staat om alles wat mogelijk is onmiddellijk te implementeren. Dus wat is er nu écht van aan? En wat leren ons de voorspellingen van 10 jaar geleden over de voorspellingen vandaag voor binnen 10 jaar?
-
Tue22Oct2019
-
Mon04Nov2019
-
Wed06Nov201912.00-14.00Officenter Brussel
Zin om eens een raad van bestuur van Customer Contact mee te maken? Leden zijn vrij om vergadering mee te pikken!
Graag even aanmelden via hans@customercontact.be -
Thu14Nov2019
-
Tue03Dec2019
-
Thu12Dec2019
-
Thu23Jan202015.00-17.00Officenter Brussel
Zin om eens een raad van bestuur van Customer Contact mee te maken? Leden zijn vrij om vergadering mee te pikken!
Graag even aanmelden via hans@customercontact.be -
Thu23Jan202017.00-20.00Officenter Brussel
Come celebrate the new year and be the first to take home the first Belgian Quality Monitoring Charter.
-
Tue03Mar202012.00-18.00VAC Gent
Find out what made the cases of Mediahuis, Informatie Vlaanderen & in2com and Bpost & THoCC award winners.
-
Wed25Mar202018:30Technopolis, Mechelen
This event wil be postponed due to COVID-19 measures.
We'll keep you updated here and through our newsletter. Not yet subscribed? Subscribe here! -
Tue05May202012.00-18.00De Malt, Boortmeerbeek
This event wil be postponed due to COVID-19 measures.
We'll keep you updated here and through our newsletter. Not yet subscribed? Subscribe here! -
Wed27May2020
-
Thu28May202016:00Webinar
Hoe gaat de klantcontact sector om met de coronacrisis? Telewerken, social distancing, virtuele koffiepauzes en opleiden van nieuwe medewerkers op afstand…
Customer Contact organiseerde samen met Möbius een onderzoek naar klantcontact in coronatijden en presenteert meteen na afloop van het onderzoek de resultaten. Het wordt een interactief webinar met praktijkvoorbeelden van customer contact professionals.
Inschrijven kan via de eventpagina.
-
Tue02Jun2020
-
Tue02Jun202023:3024+
This event wil be postponed due to COVID-19 measures.
We'll keep you updated here and through our newsletter. Not yet subscribed? Subscribe here! -
Thu11Jun202010:00Online
Engage Online Benelux is an online event fpr Verint customers and relations in the Benelux. You can expect sessions full knowledge-sharing, inspiration and new insights. This online event is aimed at professionals in customer and employee engagement.
-
Wed17Jun202014:00Webinar
The General Assembly will take place through a virtual meeting. Invitations and registrations follow soon.
We'll keep you updated here and through our newsletter. Not yet subscribed? Subscribe here!
-
Thu29Oct2020
-
Wed04Nov2020
-
Tue10Nov2020
-
Wed18Nov2020
-
Wed20Jan2021
-
Thu18Mar2021
-
Tue30Mar2021
-
Thu18Nov20219.00-19.00Technopolis, Mechelen
New Date: Customer Contact Congress 2020 postponed to 18 November 2021
Registrations open soon