• Thu
    25
    Feb
    2016
    12:00VBO, Brussel

    VBO

    In het olympische jaar 2016 verandert er nogal wat. Samen met de het VBO presenteren we u de belangrijkste onderwerpenen die de contact center manager begin 2016 absoluut moet weten!

    En we brengen u in première de nieuwe visie, missie en strategie van Contactcentres.be, lichten toe waar we als vereniging staan, onze rol binnen het VBO en PC 200, onze partnerships met de VDAB en met de BDMA. En we beantwoorden al uw vragen.

    Inkom: € 60,- (leden), € 120,- (niet-leden)

  • Thu
    10
    Mar
    2016
    17:00THoCC, Veemarkt 5, 2800 Mechelen

    Contactcentercafe

    Het eerste ContactCenter Café van 2016 met de boekvoorstellingen van twee contact center experts:

    "Contact Center Management" door Jan Smets

    "Adtitude" door Ad Nederlof

    De presentaties worden gevolgd door een Q&A en een signeersessie

    Gevolgd door netwerkdrink om 19u30

    Inkom: gratis

  • Thu
    09
    Jun
    2016
    17:00THoCC, Mechelen

    ContactcenterCafé donderdag 9 juni 2016 17:00 - 21:00

    Bereikbaarheid, agentprofielen, kanaalpreferentie en servicelevels.
    Stand van zaken over het centrale thema van de 4de CCLA Congres dd 17 november 2015.

    Het vierde CCLA Congres had als thema de contactcenterprofessional van de toekomst. Er werd sedertdien door verschillende werkgroepen nog goed op doorgewerkt, op 9 juni delen we de resultaten.

    En, er is meer op 9 juni.  CCLA viert haar tienjarig bestaan. 10 jaar lang hebben heel veel contactcenterprofessionals de weg gevonden naar de ContactcenterCafés, de Congressen, Workshops, Recepties etc... Boeiende sprekers van hier maar ook uit alle hoeken van de wereld brachten straffe speeches en pittige panels. CCLA was er om te netwerken en voor de sfeer maar vergat nooit ook inhoud te geven aan onze boeiende contactcentersectorbijeenkomsten. Contactcenters.be is met een nieuwe Voorzitter en Directeur ook toe aan een nieuw hoofdstuk. Voor David is dat het moment om de CCLA fakkel door te geven. Niet aan iemand specifiek maar aan de sectorwerking in het algemeen. Op die manier zal er weer meer duidelijkheid en eenheid zijn op sectorieel niveau. Zo is het ook ooit begonnen..

    18:00 Inleiding. Een nieuwe fase kondigt zich aan, Hans Cleemput, contactcenters.be

    18:20 Onderzoeken naar Bereikbaarheid, agentprofielen, kanaalpreferentie en service levels 

    Johan Schockaert, DataStories

    18:50 'We'll meet again' David Gybels, CCLA & THoCC

    19:00 BBQ op de Veemarkt
    Inschrijven voor het CCCafé kan HIER!

     Extra signeersessie van het boek van Jan Smets 

  • Tue
    21
    Jun
    2016
    12:00Octa+, Vilvoorde

    De volgende Access All Areas vindt plaats bij energieleverancier Octa+, ook bekend van de tankstations...

    200Octa

    In Vilvoorde nodigen zij u uit om hun contact center te komen bekijken en we zijn zeer benieuwd naar hun presentatie over hun specifieke project: zelfsturing bij de contact center medewerkers. Het wordt een zeer exclusieve Access All Areas want de plaatsen zijn beperkt tot maximum 15 deelnemers.

  • Wed
    21
    Sep
    2016
    13:00Leuven - Provinciehuis

    School Project Seminar 2016 ENG

  • Tue
    15
    Nov
    2016
    08:30Proximus, Av. Albert II, Brussels

    dncm-seminar-proximus-2016

  • Thu
    01
    Dec
    2016
  • Wed
    07
    Dec
    2016
    10:00Mechelen - Lamot

    CCCongres2016 affiche

  • Thu
    23
    Feb
    2017
  • Thu
    09
    Mar
    2017
  • Wed
    07
    Jun
    2017
  • Tue
    20
    Jun
    2017
    15:00Vilvoorde, Officenter

  • Thu
    29
    Jun
    2017
  • Wed
    27
    Sep
    2017
    09:30Mechelen, Lamot

  • Tue
    28
    Nov
    2017
  • Thu
    21
    Dec
    2017
    10u-14uRandstad, Keizer Karellaan 586, St-Agatha-Berchem

  • Wed
    24
    Jan
    2018
    12u-14uOfficenter, Vilvoorde

    Elk lid van Contactcentres.be mag na inschrijving een Raad van Bestuur van Contactcentres.be bijwonen. Aanmelden hiervoor kan via hans@contactcentres.be

  • Thu
    25
    Jan
    2018
  • Thu
    08
    Feb
    2018
    18u00The House Of Contact Centers (Mechelen)

  • Tue
    20
    Feb
    2018
    12u-17u30Leuven, Sportoase, Zaal Stella

  • Wed
    14
    Mar
    2018
    12u-14uOfficenter, Vilvoorde

    Elk lid van Contactcentres.be mag na inschrijving een Raad van Bestuur van Contactcentres.be bijwonen. Aanmelden hiervoor kan via hans@contactcentres.be

  • Tue
    20
    Mar
    2018
    10u-13uTransics (Ieper)

    Binnenkijken bij collega's in de contact center sector? Kennisdeling onder professionals, jij bepaalt mee wie, wat, waar en hoe!

  • Wed
    18
    Apr
    2018
    Thu
    19
    Apr
    2018
    Utrecht, de Fabrique

    Je vind Contactcentres.be in Utrecht bij het Better Practices Theater van Stichting KIRC

  • Thu
    26
    Apr
    2018
  • Wed
    02
    May
    2018
    14u-16uColruyt Group, Halle

  • Tue
    12
    Jun
    2018
    10u-13utbd

    Access All Areas

    Binnenkijken bij collega's in de contact center sector? Kennisdeling onder professionals, jij bepaalt mee wie, wat, waar en hoe!

  • Wed
    20
    Jun
    2018
  • Thu
    28
    Jun
    2018
    17:00THoCC, Mechelen, Veemarkt

  • Wed
    29
    Aug
    2018
    12.00-14.00Officenter, Brussel

    Contactcentres.be

    Geen lid van de RVB maar wel interesse om eens langs te komen? Contacteer ons!

  • Thu
    13
    Sep
    2018
    15.00-18.00 of 18.00-21.00Nieuwegein, NL

  • Tue
    25
    Sep
    2018
    12.30-19.00Mechelen, Technopolis

  • Tue
    02
    Oct
    2018
    1200-1400Officenter, Brussel

    Meer info binnenkort

  • Thu
    11
    Oct
    2018
    17:00THoCC, Mechelen, Veemarkt

  • Thu
    15
    Nov
    2018
  • Thu
    15
    Nov
    2018
    18:30Sportoase, Leuven

    The new Contact Center Awards
    All information: http://awards.contactcentres.be/

  • Tue
    20
    Nov
    2018
    12.00-19.00Almere (NL), Kunstlinie Almere Flevoland

  • Fri
    07
    Dec
    2018
    10.00-14.00Proximus, Brussels

    Binnenkijken bij collega's in de contact center sector? Kennisdeling onder professionals, jij bepaalt mee wie, wat, waar en hoe!

  • Thu
    24
    Jan
    2019
    12.00-17.00Callexcell, Sint-Truiden

    All the cases of the nominees of the Connecting People Customer Contact Awards 2018 explained in detail. Case study of winning case NACC'ruitment by Callexcell. Results of the Employee Market Research.

  • Tue
    05
    Feb
    2019
    17.00-22.00Officenter, Vilvoorde

    Celebrating the new year with a networking drink while introducing our new value proposition and year plan...

  • Tue
    19
    Feb
    2019
    10.00-14.00VRT, Brussels

    Binnenkijken bij collega's in de contact center sector? Kennisdeling onder professionals, jij bepaalt mee wie, wat, waar en hoe!

  • Thu
    28
    Feb
    2019
    12.00-17.00tbd

    All the cases of the nominees of the Connecting Technology Customer Contact Awards 2018 explained in detail. Case study of winning case by Worldline. Results of the Innovative Technologies Research.

  • Thu
    21
    Mar
    2019
    12.00-17.00TBD

    The Big Answer Bots Seminar where we'll teach you all about AI in contact centers and use cases of answer bots by customer service departments...

  • Thu
    04
    Apr
    2019
    12.00-17.00tbd

    All the cases of the nominees of the Connecting Customers Customer Contact Awards 2018 explained in detail. Case study of winning case by Opel Belgium.

  • Tue
    23
    Apr
    2019
    10.00-14.00Mediahuis, Hasselt

    Binnenkijken bij collega's in de contact center sector? Kennisdeling onder professionals, jij bepaalt mee wie, wat, waar en hoe!

  • Tue
    04
    Jun
    2019
    10.00-14.00IKEA, Zaventem

    Binnenkijken bij collega's in de contact center sector? Kennisdeling onder professionals, jij bepaalt mee wie, wat, waar en hoe!