+32 489 317 043
/
Contact Us
Contactcentres.be Contactcentres.be Contactcentres.be
Navigation
  • Nieuws
  • Wie zijn we?
  • Leden
  • Lidmaatschap
  • Events
  • Kenniscentrum
  • Jobs
  • Congress 2019
    • Congress 2018
    • Congress 2017
    • Congress 2016
  • Awards 2019
  • All
  • Upcoming
  • 2016
  • 2017
  • 2018
  • 2019
  • 2020
  • 2021
  • Thu
    25
    Feb
    2016

    What's new in 2016

    12:00VBO, Brussel

    VBO

    In het olympische jaar 2016 verandert er nogal wat. Samen met de het VBO presenteren we u de belangrijkste onderwerpenen die de contact center manager begin 2016 absoluut moet weten!

    En we brengen u in première de nieuwe visie, missie en strategie van Contactcentres.be, lichten toe waar we als vereniging staan, onze rol binnen het VBO en PC 200, onze partnerships met de VDAB en met de BDMA. En we beantwoorden al uw vragen.

    Inkom: € 60,- (leden), € 120,- (niet-leden)

  • Thu
    10
    Mar
    2016

    ContactCenter Café - Must Reads

    17:00THoCC, Veemarkt 5, 2800 Mechelen

    Contactcentercafe

    Het eerste ContactCenter Café van 2016 met de boekvoorstellingen van twee contact center experts:

    "Contact Center Management" door Jan Smets

    "Adtitude" door Ad Nederlof

    De presentaties worden gevolgd door een Q&A en een signeersessie

    Gevolgd door netwerkdrink om 19u30

    Inkom: gratis

  • Thu
    09
    Jun
    2016

    Contact Center Café

    17:00THoCC, Mechelen

    ContactcenterCafé donderdag 9 juni 2016 17:00 - 21:00

    Bereikbaarheid, agentprofielen, kanaalpreferentie en servicelevels.
    Stand van zaken over het centrale thema van de 4de CCLA Congres dd 17 november 2015.

    Het vierde CCLA Congres had als thema de contactcenterprofessional van de toekomst. Er werd sedertdien door verschillende werkgroepen nog goed op doorgewerkt, op 9 juni delen we de resultaten.

    En, er is meer op 9 juni.  CCLA viert haar tienjarig bestaan. 10 jaar lang hebben heel veel contactcenterprofessionals de weg gevonden naar de ContactcenterCafés, de Congressen, Workshops, Recepties etc... Boeiende sprekers van hier maar ook uit alle hoeken van de wereld brachten straffe speeches en pittige panels. CCLA was er om te netwerken en voor de sfeer maar vergat nooit ook inhoud te geven aan onze boeiende contactcentersectorbijeenkomsten. Contactcenters.be is met een nieuwe Voorzitter en Directeur ook toe aan een nieuw hoofdstuk. Voor David is dat het moment om de CCLA fakkel door te geven. Niet aan iemand specifiek maar aan de sectorwerking in het algemeen. Op die manier zal er weer meer duidelijkheid en eenheid zijn op sectorieel niveau. Zo is het ook ooit begonnen..

    18:00 Inleiding. Een nieuwe fase kondigt zich aan, Hans Cleemput, contactcenters.be

    18:20 Onderzoeken naar Bereikbaarheid, agentprofielen, kanaalpreferentie en service levels 

    Johan Schockaert, DataStories

    18:50 'We'll meet again' David Gybels, CCLA & THoCC

    19:00 BBQ op de Veemarkt
    Inschrijven voor het CCCafé kan HIER!

     Extra signeersessie van het boek van Jan Smets 

  • Tue
    21
    Jun
    2016

    Access All Areas - Octa+

    12:00Octa+, Vilvoorde

    De volgende Access All Areas vindt plaats bij energieleverancier Octa+, ook bekend van de tankstations...

    200Octa

    In Vilvoorde nodigen zij u uit om hun contact center te komen bekijken en we zijn zeer benieuwd naar hun presentatie over hun specifieke project: zelfsturing bij de contact center medewerkers. Het wordt een zeer exclusieve Access All Areas want de plaatsen zijn beperkt tot maximum 15 deelnemers.

  • Wed
    21
    Sep
    2016

    School Project Seminar

    13:00Leuven - Provinciehuis

    School Project Seminar 2016 ENG

  • Tue
    15
    Nov
    2016

    Do Not Contact Me seminar - Proximus

    08:30Proximus, Av. Albert II, Brussels

    dncm-seminar-proximus-2016

  • Thu
    01
    Dec
    2016

    Access All Areas - Colruyt Group - NEW DATE!

    10:30Halle - Colruyt Group

    access-all-areas-colruyt-0112

  • Wed
    07
    Dec
    2016

    Contact Center Congress

    10:00Mechelen - Lamot

    CCCongres2016 affiche

  • Thu
    23
    Feb
    2017

    Customer Service Is Not An Easy Ride - Workshop

    13:30Tribes, Brussels

  • Thu
    09
    Mar
    2017

    1SQ Infosessie Multichannel

    14:00Diegem

  • Wed
    07
    Jun
    2017

    What's Up: AI & Messaging Apps in the Contact Center

    13:30Londerzeel, Hof van Boeres

  • Tue
    20
    Jun
    2017

    ALV/CG

    15:00Vilvoorde, Officenter

  • Thu
    29
    Jun
    2017

    Infosessie Certificeren van Customer Care

    14:00Diegem, 1SQ

  • Wed
    27
    Sep
    2017

    Contact Center Congress

    09:30Mechelen, Lamot

  • Tue
    28
    Nov
    2017

    Wendbaar en werkbaar werk Seminar bij Fortio - CANCELLED

    17:00Officenter, Geel

  • Thu
    21
    Dec
    2017

    Access All Areas @ Randstad

    10u-14uRandstad, Keizer Karellaan 586, St-Agatha-Berchem

  • Wed
    24
    Jan
    2018

    Raad van bestuur Contactcentres.be

    12u-14uOfficenter, Vilvoorde

    Elk lid van Contactcentres.be mag na inschrijving een Raad van Bestuur van Contactcentres.be bijwonen. Aanmelden hiervoor kan via hans@contactcentres.be

  • Thu
    25
    Jan
    2018

    ISO 18295 Event – Ontdek de meerwaarde van het certificeren van “Customer Care”

    13u30-17uMeeting Center Gent, Holiday Inn Express UZ

  • Thu
    08
    Feb
    2018

    Contact Center Café - Trigger Based Outbound

    18u00The House Of Contact Centers (Mechelen)

  • Tue
    20
    Feb
    2018

    Workshop: Impact van GDPR & E-Privacy op klantcontact

    12u-17u30Leuven, Sportoase, Zaal Stella

  • Wed
    14
    Mar
    2018

    Raad van bestuur Contactcentres.be

    12u-14uOfficenter, Vilvoorde

    Elk lid van Contactcentres.be mag na inschrijving een Raad van Bestuur van Contactcentres.be bijwonen. Aanmelden hiervoor kan via hans@contactcentres.be

  • Tue
    20
    Mar
    2018

    Access All Areas

    10u-13uTransics (Ieper)

    Binnenkijken bij collega's in de contact center sector? Kennisdeling onder professionals, jij bepaalt mee wie, wat, waar en hoe!

  • Wed
    18
    Apr
    2018
    Thu
    19
    Apr
    2018

    Multichannel Conference

    Utrecht, de Fabrique

    Je vind Contactcentres.be in Utrecht bij het Better Practices Theater van Stichting KIRC

  • Thu
    26
    Apr
    2018

    Nieuwe inzichten CX drivers, klantencontact via afstandskanalen

    17:00THoCC, Mechelen, Veemarkt

  • Wed
    02
    May
    2018

    Project Meeting: Quality Team

    14u-16uColruyt Group, Halle

  • Tue
    12
    Jun
    2018

    Access All Areas

    10u-13utbd

    Access All Areas

    Binnenkijken bij collega's in de contact center sector? Kennisdeling onder professionals, jij bepaalt mee wie, wat, waar en hoe!

  • Wed
    20
    Jun
    2018

    Algemene Leden Vergadering

    12:30Vilvoorde

  • Thu
    28
    Jun
    2018

    Role Model Case

    17:00THoCC, Mechelen, Veemarkt

  • Wed
    29
    Aug
    2018

    Raad van Bestuur Contactcentres.be

    12.00-14.00Officenter, Brussel

    Contactcentres.be

    Geen lid van de RVB maar wel interesse om eens langs te komen? Contacteer ons!

  • Thu
    13
    Sep
    2018

    Kirc Lecture: Medewerker Empowerment

    15.00-18.00 of 18.00-21.00Nieuwegein, NL

  • Tue
    25
    Sep
    2018

    Nextel: ICT Nspire

    12.30-19.00Mechelen, Technopolis

  • Tue
    02
    Oct
    2018

    Seminarie: Subsidies voor bedrijfsopleidingen

    1200-1400Officenter, Brussel

    Meer info binnenkort

  • Thu
    11
    Oct
    2018

    Emergency 112

    17:00THoCC, Mechelen, Veemarkt

  • Thu
    15
    Nov
    2018

    Contact Center Congress 2018 - Connectivity

    12:00Leuven, Sportoase

  • Thu
    15
    Nov
    2018

    Contact Center Awards 2018 - Connectivity

    18:30Sportoase, Leuven

    The new Contact Center Awards
    All information: http://awards.contactcentres.be/

  • Tue
    20
    Nov
    2018

    KSF Jaarcongres: the symphony of customer experience

    12.00-19.00Almere (NL), Kunstlinie Almere Flevoland

  • Fri
    07
    Dec
    2018

    Access All Areas: Proximus

    10.00-14.00Proximus, Brussels

    Binnenkijken bij collega's in de contact center sector? Kennisdeling onder professionals, jij bepaalt mee wie, wat, waar en hoe!

  • Thu
    24
    Jan
    2019

    Connecting People: winning award case

    12.00-17.00Callexcell, Sint-Truiden

    All the cases of the nominees of the Connecting People Customer Contact Awards 2018 explained in detail. Case study of winning case NACC'ruitment by Callexcell. Results of the Employee Market Research.

  • Tue
    05
    Feb
    2019

    Newyear's Drink

    17.00-22.00Officenter, Vilvoorde

    Celebrating the new year with a networking drink while introducing our new value proposition and year plan...

  • Tue
    19
    Feb
    2019

    Access All Areas: VRT

    10.00-14.00VRT, Brussels

    Binnenkijken bij collega's in de contact center sector? Kennisdeling onder professionals, jij bepaalt mee wie, wat, waar en hoe!

  • Thu
    04
    Apr
    2019

    Connecting Customers: winning award case

    14.00-18.30Premium Plus, Antwerp

    All the cases of the nominees of the Connecting Customers Customer Contact Awards 2018 explained in detail. Case study of winning case by Opel Belgium.

    >> Registrations are open!

  • Tue
    23
    Apr
    2019

    Access All Areas: Mediahuis

    10.00-14.00Mediahuis, Hasselt

    >> Registrations are open!

  • Tue
    07
    May
    2019

    Answer Bots Seminar

    12.30-19.00De Malt, Boortmeerbeek

    >> Registrations are open!

  • Thu
    16
    May
    2019

    CustomerFirst Congres: Service in a Digital World

    Utrecht, NL

    First edition of the CustomerFirst Congress!
    Members of Customer Contact get a reduction of €100,- with code:  SERVICECONTACTCENTRES

    Get your tickets today! >> 

  • Tue
    21
    May
    2019

    Customer Contact Quality Monitoring Charter

    09:30Officenter Brussel

    Registrations are open!

  • Wed
    29
    May
    2019

    Blended AI Summit 2019

    Rotterdam

  • Tue
    04
    Jun
    2019

    Access All Areas: IKEA

    10.00-14.00IKEA, Zaventem

    >> Registrations are open!

  • Thu
    13
    Jun
    2019

    Freshworks: The new rules in Customer Experience

    12:30Brouwerij het anker, Mechelen

  • Wed
    19
    Jun
    2019

    General Assembly & visit Comic Book Museum

    12:30Comic Book Museum, Brussels

    Registrations are open!

  • Wed
    31
    Jul
    2019

    Summer BBQ: network event for those who aren't on vacation!

    17:30Officenter, Brussel

    Registrations are open!

  • Wed
    28
    Aug
    2019

    Raad van Bestuur

    12.00-14.00Officenter Brussel

    Zin om eens een raad van bestuur van Customer Contact mee te maken? Leden zijn vrij om vergadering mee te pikken!
    Graag even aanmelden via hans@customercontact.be

  • Thu
    19
    Sep
    2019

    Dag van de Customer Contact Medewerker - CCForum

    Verras je team met een onverwacht compliment op de 4deDag van de Customer Contact Medewerker 

    Elke dag geven jullie customer contact-medewerkers via telefoon, mail of chat het beste van zichzelf. Zij zijn jullie strafste ambassadeurs en verdienen dan ook onze oprechte waardering. Het Customer Contact Forum zet hen daarom voor het 4dejaar op rij in de bloemetjes. De Dag van de Customer Contact Medewerker op 19 september 2019 is hún dag. Neem ook deel met jouw bedrijf aan dit initiatief!

    >> Meer info via CCForum

     

  • Wed
    02
    Oct
    2019

    Raad van bestuur

    12.00-14.00Officenter Brussel

    Zin om eens een raad van bestuur van Customer Contact mee te maken? Leden zijn vrij om vergadering mee te pikken!
    Graag even aanmelden via hans@customercontact.be

  • Thu
    17
    Oct
    2019

    ContactcenterCafé & BBQ (THoCC)

    17:00Veemarkt 5, Mechelen

    How Digital is the Future of Human… and vice versa.

    In 2010 voorspelde een onderzoeksbureau met wereldfaam dat in 2020 85 % van alle voice zou verdwenen zijn uit contactcenters. Er werden in 2010 en vele jaren daarvoor ook straffe boeken geschreven en voordrachten gegeven over de nakende teloorgang van menselijke klantinteracties ten voordele van digitale. Het lijdt geen twijfel dat het aantal mogelijkheden van digitalisatie in klantinteractie zowat oneindig is, maar organisaties - groepen mensen - zijn onmogelijk in staat om alles wat mogelijk is onmiddellijk te implementeren. Dus wat is er nu écht van aan? En wat leren ons de voorspellingen van 10 jaar geleden over de voorspellingen vandaag voor binnen 10 jaar?

    >> Info & Inschrijven

  • Tue
    22
    Oct
    2019

    Freshworks Experience Roadshow

    12:00Kasteel D'Ursel, Bornem

  • Mon
    04
    Nov
    2019

    Customer Contact Awards: jurydag

    Officenter Brussel

    customer contact awards

  • Wed
    06
    Nov
    2019

    Raad van bestuur

    12.00-14.00Officenter Brussel

    Zin om eens een raad van bestuur van Customer Contact mee te maken? Leden zijn vrij om vergadering mee te pikken!
    Graag even aanmelden via hans@customercontact.be

  • Thu
    14
    Nov
    2019

    Customer Contact Congress

    09:00Technopolis, Mechelen

    Registrations are open >> Find all information on the congress website

  • Tue
    03
    Dec
    2019

    Access All Areas: Carglass

    09:30Carglass, Hasselt

    Register here >> Carglass tickets

  • Thu
    12
    Dec
    2019

    Seminar: Making conversations flow

    12.30-17.30Antwerp

    Registrations >>

  • Thu
    23
    Jan
    2020

    Raad van Bestuur

    15.00-17.00Officenter Brussel

    Board of Directors

    Zin om eens een raad van bestuur van Customer Contact mee te maken? Leden zijn vrij om vergadering mee te pikken!
    Graag even aanmelden via hans@customercontact.be

  • Thu
    23
    Jan
    2020

    New Year's Drink

    17.00-20.00Officenter Brussel

    Come celebrate the new year and be the first to take home the first Belgian Quality Monitoring Charter.

    Registrations >>

  • Tue
    03
    Mar
    2020

    Customer Contact's Award Winning Cases 2019

    12.00-18.00VAC Gent

    Find out what made the cases of Mediahuis, Informatie Vlaanderen & in2com and Bpost & THoCC award winners.

    Registrations are open >>

  • Wed
    25
    Mar
    2020

    Breakfast session: Messaging in customer contact

    18:30Technopolis, Mechelen

    This event wil be postponed due to COVID-19 measures.
    We'll keep you updated here and through our newsletter. Not yet subscribed? Subscribe here!

  • Tue
    05
    May
    2020

    The Future of Sales

    12.00-18.00De Malt, Boortmeerbeek

    This event wil be postponed due to COVID-19 measures.
    We'll keep you updated here and through our newsletter. Not yet subscribed? Subscribe here!

  • Wed
    27
    May
    2020

    Voice Bot Building Webinar Chatlayer

    14:00Online

    Register via Chatlayer

  • Thu
    28
    May
    2020

    Webinar: klantcontact in coronatijden

    16:00Webinar

    Hoe gaat de klantcontact sector om met de coronacrisis? Telewerken, social distancing, virtuele koffiepauzes en opleiden van nieuwe medewerkers op afstand…

    Customer Contact organiseerde samen met Möbius een onderzoek naar klantcontact in coronatijden en presenteert meteen na afloop van het onderzoek de resultaten. Het wordt een interactief webinar met praktijkvoorbeelden van customer contact professionals.

    Inschrijven kan via de eventpagina.

     

  • Tue
    02
    Jun
    2020

    CX P2P (Möbius): Peter Devlies (AXA Bank) on customer journey based organisations

    17:00Online

    Registrations are open 

  • Tue
    02
    Jun
    2020

    Access All Areas: 24+

    23:3024+

    This event wil be postponed due to COVID-19 measures.
    We'll keep you updated here and through our newsletter. Not yet subscribed? Subscribe here!

  • Thu
    11
    Jun
    2020

    Engage Online Benelux - Verint

    10:00Online

    Engage Online Benelux is an online event fpr Verint customers and relations in the Benelux. You can expect sessions full knowledge-sharing, inspiration and new insights. This online event is aimed at professionals in customer and employee engagement.

    Register here

  • Wed
    17
    Jun
    2020

    General Assembly Customer Contact

    14:00Webinar

    The General Assembly will take place through a virtual meeting. Invitations and registrations follow soon.

    We'll keep you updated here and through our newsletter. Not yet subscribed? Subscribe here!

  • Thu
    29
    Oct
    2020

    Safeshops - Telemarketing webinar

    15.00-16.00Webinar

     

  • Wed
    04
    Nov
    2020

    KSF Jaarcongres - webinar

    14.00-16.30Webinar

     

  • Tue
    10
    Nov
    2020

    Challenging CX in 2020 - webinar

    13.00-14.30Webinar

     

  • Wed
    18
    Nov
    2020

    Access All Areas online - Colruyt Group

    11.00-13.30Webinar

     

  • Wed
    20
    Jan
    2021

    Customer Contact's 2021 Online New Year's Reception

    17:00Google Meet

    Register Now

  • Thu
    18
    Mar
    2021

    State Of Messaging in customer contact - Webinar

    11.00-12.30Webinar - Google Meet

  • Tue
    30
    Mar
    2021

    Access All Areas - IPG - Top Employer

    10.00-12.00Webinar - Google Meet

  • Thu
    18
    Nov
    2021

    Customer Contact Congress - "The Customer Contact Score"

    9.00-19.00Technopolis, Mechelen

    New Date: Customer Contact Congress 2020 postponed to 18 November 2021
    Registrations open soon

Newsletter

Blijf op de hoogte van alle nieuws en geplande evenementen…

Recevez notre actualité dans votre boîte mail…

Volg ons:

Over ons

Contactcentres.be is dé sectorvereniging voor alle contact centers in België. Wij verdedigen de belangen van de inhouse en de facilitaire contact centers. Wij streven ernaar om klanten een waardevol contactmoment aan te bieden. En wij willen er voor zorgen dat een contact center medewerker zijn job met plezier en passie uitoefent.

Onze Speerpunten

– verdedigen van de sectorbelangen
– verhogen en promoten van werkgelegenheid
– bieden van opleidingen
– uitdragen van een positief imago
– voeren van een proactieve communicatie
– bewaken van de kwaliteit

Binnenkort

  • Thu
    18
    Mar
    2021

    State Of Messaging in customer contact - Webinar

    11.00-12.30Webinar - Google Meet
  • Tue
    30
    Mar
    2021

    Access All Areas - IPG - Top Employer

    10.00-12.00Webinar - Google Meet
  • Thu
    18
    Nov
    2021

    Customer Contact Congress - "The Customer Contact Score"

    9.00-19.00Technopolis, Mechelen
show events page

Newsletter Archive

Contactcentres.be - WordPress site developed by CenCe BVBA © 2021