• Thu
    23
    Jan
    2020
    15.00-17.00Officenter Brussel

    Board of Directors

    Zin om eens een raad van bestuur van Customer Contact mee te maken? Leden zijn vrij om vergadering mee te pikken!
    Graag even aanmelden via hans@customercontact.be

  • Thu
    23
    Jan
    2020
    17.00-20.00Officenter Brussel

    Come celebrate the new year and be the first to take home the first Belgian Quality Monitoring Charter.

    Registrations >>

  • Fri
    07
    Feb
    2020
    Tue
    30
    Jun
    2020

    Een unieke opleiding voor leidinggevende en verantwoordelijke contactcenter professionals. De opleiding is gebaseerd op het Contact Center Operating Model, CCOM©. Dit model is een framework dat alle elementen bevat die de contactcenterverantwoordelijke, in samenwerking met zijn team, onder controle dient te hebben om de contactcenterstrategie te kunnen realiseren.

    >> Meer informatie

  • Tue
    03
    Mar
    2020
    12.00-18.00VAC Gent

    Find out what made the cases of Mediahuis, Informatie Vlaanderen & in2com and Bpost & THoCC award winners.

    Registrations are open >>