+32 489 317 043
/
Contact Us
Contactcentres.be Contactcentres.be Contactcentres.be
Navigation
  • Nieuws
  • Wie zijn we?
  • Leden
  • Lidmaatschap
  • Events
  • Kenniscentrum
  • Jobs
  • Congress 2019
    • Congress 2018
    • Congress 2017
    • Congress 2016
  • Awards 2019
  • All
  • Upcoming
  • 2016
  • 2017
  • 2018
  • 2019
  • 2020
  • 2021
  • Thu
    24
    Jan
    2019

    Connecting People: winning award case

    12.00-17.00Callexcell, Sint-Truiden

    All the cases of the nominees of the Connecting People Customer Contact Awards 2018 explained in detail. Case study of winning case NACC'ruitment by Callexcell. Results of the Employee Market Research.

  • Tue
    05
    Feb
    2019

    Newyear's Drink

    17.00-22.00Officenter, Vilvoorde

    Celebrating the new year with a networking drink while introducing our new value proposition and year plan...

  • Tue
    19
    Feb
    2019

    Access All Areas: VRT

    10.00-14.00VRT, Brussels

    Binnenkijken bij collega's in de contact center sector? Kennisdeling onder professionals, jij bepaalt mee wie, wat, waar en hoe!

  • Thu
    04
    Apr
    2019

    Connecting Customers: winning award case

    14.00-18.30Premium Plus, Antwerp

    All the cases of the nominees of the Connecting Customers Customer Contact Awards 2018 explained in detail. Case study of winning case by Opel Belgium.

    >> Registrations are open!

  • Tue
    23
    Apr
    2019

    Access All Areas: Mediahuis

    10.00-14.00Mediahuis, Hasselt

    >> Registrations are open!

  • Tue
    07
    May
    2019

    Answer Bots Seminar

    12.30-19.00De Malt, Boortmeerbeek

    >> Registrations are open!

  • Thu
    16
    May
    2019

    CustomerFirst Congres: Service in a Digital World

    Utrecht, NL

    First edition of the CustomerFirst Congress!
    Members of Customer Contact get a reduction of €100,- with code:  SERVICECONTACTCENTRES

    Get your tickets today! >> 

  • Tue
    21
    May
    2019

    Customer Contact Quality Monitoring Charter

    09:30Officenter Brussel

    Registrations are open!

  • Wed
    29
    May
    2019

    Blended AI Summit 2019

    Rotterdam

  • Tue
    04
    Jun
    2019

    Access All Areas: IKEA

    10.00-14.00IKEA, Zaventem

    >> Registrations are open!

  • Thu
    13
    Jun
    2019

    Freshworks: The new rules in Customer Experience

    12:30Brouwerij het anker, Mechelen

  • Wed
    19
    Jun
    2019

    General Assembly & visit Comic Book Museum

    12:30Comic Book Museum, Brussels

    Registrations are open!

  • Wed
    31
    Jul
    2019

    Summer BBQ: network event for those who aren't on vacation!

    17:30Officenter, Brussel

    Registrations are open!

  • Wed
    28
    Aug
    2019

    Raad van Bestuur

    12.00-14.00Officenter Brussel

    Zin om eens een raad van bestuur van Customer Contact mee te maken? Leden zijn vrij om vergadering mee te pikken!
    Graag even aanmelden via hans@customercontact.be

  • Thu
    19
    Sep
    2019

    Dag van de Customer Contact Medewerker - CCForum

    Verras je team met een onverwacht compliment op de 4deDag van de Customer Contact Medewerker 

    Elke dag geven jullie customer contact-medewerkers via telefoon, mail of chat het beste van zichzelf. Zij zijn jullie strafste ambassadeurs en verdienen dan ook onze oprechte waardering. Het Customer Contact Forum zet hen daarom voor het 4dejaar op rij in de bloemetjes. De Dag van de Customer Contact Medewerker op 19 september 2019 is hún dag. Neem ook deel met jouw bedrijf aan dit initiatief!

    >> Meer info via CCForum

     

  • Wed
    02
    Oct
    2019

    Raad van bestuur

    12.00-14.00Officenter Brussel

    Zin om eens een raad van bestuur van Customer Contact mee te maken? Leden zijn vrij om vergadering mee te pikken!
    Graag even aanmelden via hans@customercontact.be

  • Thu
    17
    Oct
    2019

    ContactcenterCafé & BBQ (THoCC)

    17:00Veemarkt 5, Mechelen

    How Digital is the Future of Human… and vice versa.

    In 2010 voorspelde een onderzoeksbureau met wereldfaam dat in 2020 85 % van alle voice zou verdwenen zijn uit contactcenters. Er werden in 2010 en vele jaren daarvoor ook straffe boeken geschreven en voordrachten gegeven over de nakende teloorgang van menselijke klantinteracties ten voordele van digitale. Het lijdt geen twijfel dat het aantal mogelijkheden van digitalisatie in klantinteractie zowat oneindig is, maar organisaties - groepen mensen - zijn onmogelijk in staat om alles wat mogelijk is onmiddellijk te implementeren. Dus wat is er nu écht van aan? En wat leren ons de voorspellingen van 10 jaar geleden over de voorspellingen vandaag voor binnen 10 jaar?

    >> Info & Inschrijven

  • Tue
    22
    Oct
    2019

    Freshworks Experience Roadshow

    12:00Kasteel D'Ursel, Bornem

  • Mon
    04
    Nov
    2019

    Customer Contact Awards: jurydag

    Officenter Brussel

    customer contact awards

  • Wed
    06
    Nov
    2019

    Raad van bestuur

    12.00-14.00Officenter Brussel

    Zin om eens een raad van bestuur van Customer Contact mee te maken? Leden zijn vrij om vergadering mee te pikken!
    Graag even aanmelden via hans@customercontact.be

  • Thu
    14
    Nov
    2019

    Customer Contact Congress

    09:00Technopolis, Mechelen

    Registrations are open >> Find all information on the congress website

  • Tue
    03
    Dec
    2019

    Access All Areas: Carglass

    09:30Carglass, Hasselt

    Register here >> Carglass tickets

  • Thu
    12
    Dec
    2019

    Seminar: Making conversations flow

    12.30-17.30Antwerp

    Registrations >>

Newsletter

Blijf op de hoogte van alle nieuws en geplande evenementen…

Recevez notre actualité dans votre boîte mail…

Volg ons:

Over ons

Contactcentres.be is dé sectorvereniging voor alle contact centers in België. Wij verdedigen de belangen van de inhouse en de facilitaire contact centers. Wij streven ernaar om klanten een waardevol contactmoment aan te bieden. En wij willen er voor zorgen dat een contact center medewerker zijn job met plezier en passie uitoefent.

Onze Speerpunten

– verdedigen van de sectorbelangen
– verhogen en promoten van werkgelegenheid
– bieden van opleidingen
– uitdragen van een positief imago
– voeren van een proactieve communicatie
– bewaken van de kwaliteit

Binnenkort

  • Thu
    18
    Mar
    2021

    Customer Contact Congress - "The Customer Contact Score"

    9.00-19.00Technopolis, Mechelen
show events page

Newsletter Archive

Contactcentres.be - WordPress site developed by CenCe BVBA © 2021