-
Thu24Jan201912.00-17.00Callexcell, Sint-Truiden
All the cases of the nominees of the Connecting People Customer Contact Awards 2018 explained in detail. Case study of winning case NACC'ruitment by Callexcell. Results of the Employee Market Research.
-
Tue05Feb201917.00-22.00Officenter, Vilvoorde
-
Tue19Feb201910.00-14.00VRT, Brussels
Binnenkijken bij collega's in de contact center sector? Kennisdeling onder professionals, jij bepaalt mee wie, wat, waar en hoe!
-
Thu04Apr201914.00-18.30Premium Plus, Antwerp
All the cases of the nominees of the Connecting Customers Customer Contact Awards 2018 explained in detail. Case study of winning case by Opel Belgium.
-
Tue23Apr2019
-
Tue07May2019
-
Thu16May2019Utrecht, NL
First edition of the CustomerFirst Congress!
Members of Customer Contact get a reduction of €100,- with code: SERVICECONTACTCENTRES -
Tue21May2019
-
Wed29May2019
-
Tue04Jun2019
-
Thu13Jun2019
-
Wed19Jun2019
-
Wed31Jul201917:30Officenter, Brussel
-
Wed28Aug201912.00-14.00Officenter Brussel
Zin om eens een raad van bestuur van Customer Contact mee te maken? Leden zijn vrij om vergadering mee te pikken!
Graag even aanmelden via hans@customercontact.be -
Thu19Sep2019
Verras je team met een onverwacht compliment op de 4deDag van de Customer Contact Medewerker
Elke dag geven jullie customer contact-medewerkers via telefoon, mail of chat het beste van zichzelf. Zij zijn jullie strafste ambassadeurs en verdienen dan ook onze oprechte waardering. Het Customer Contact Forum zet hen daarom voor het 4dejaar op rij in de bloemetjes. De Dag van de Customer Contact Medewerker op 19 september 2019 is hún dag. Neem ook deel met jouw bedrijf aan dit initiatief!
-
Wed02Oct201912.00-14.00Officenter Brussel
Zin om eens een raad van bestuur van Customer Contact mee te maken? Leden zijn vrij om vergadering mee te pikken!
Graag even aanmelden via hans@customercontact.be -
Thu17Oct201917:00Veemarkt 5, Mechelen
How Digital is the Future of Human… and vice versa.
In 2010 voorspelde een onderzoeksbureau met wereldfaam dat in 2020 85 % van alle voice zou verdwenen zijn uit contactcenters. Er werden in 2010 en vele jaren daarvoor ook straffe boeken geschreven en voordrachten gegeven over de nakende teloorgang van menselijke klantinteracties ten voordele van digitale. Het lijdt geen twijfel dat het aantal mogelijkheden van digitalisatie in klantinteractie zowat oneindig is, maar organisaties - groepen mensen - zijn onmogelijk in staat om alles wat mogelijk is onmiddellijk te implementeren. Dus wat is er nu écht van aan? En wat leren ons de voorspellingen van 10 jaar geleden over de voorspellingen vandaag voor binnen 10 jaar?
-
Tue22Oct2019
-
Mon04Nov2019
-
Wed06Nov201912.00-14.00Officenter Brussel
Zin om eens een raad van bestuur van Customer Contact mee te maken? Leden zijn vrij om vergadering mee te pikken!
Graag even aanmelden via hans@customercontact.be -
Thu14Nov2019
-
Tue03Dec2019
-
Thu12Dec2019
-
Wed18Dec201912.00-14.00Officenter Brussel
Zin om eens een raad van bestuur van Customer Contact mee te maken? Leden zijn vrij om vergadering mee te pikken!
Graag even aanmelden via hans@customercontact.be