• Thu
    17
    Oct
    2019
    17:00Veemarkt 5, Mechelen

    How Digital is the Future of Human… and vice versa.

    In 2010 voorspelde een onderzoeksbureau met wereldfaam dat in 2020 85 % van alle voice zou verdwenen zijn uit contactcenters. Er werden in 2010 en vele jaren daarvoor ook straffe boeken geschreven en voordrachten gegeven over de nakende teloorgang van menselijke klantinteracties ten voordele van digitale. Het lijdt geen twijfel dat het aantal mogelijkheden van digitalisatie in klantinteractie zowat oneindig is, maar organisaties - groepen mensen - zijn onmogelijk in staat om alles wat mogelijk is onmiddellijk te implementeren. Dus wat is er nu écht van aan? En wat leren ons de voorspellingen van 10 jaar geleden over de voorspellingen vandaag voor binnen 10 jaar?

    >> Info & Inschrijven

  • Tue
    22
    Oct
    2019
    12:00Kasteel D'Ursel, Bornem

  • Mon
    04
    Nov
    2019
  • Wed
    06
    Nov
    2019
    12.00-14.00Officenter Brussel

    Zin om eens een raad van bestuur van Customer Contact mee te maken? Leden zijn vrij om vergadering mee te pikken!
    Graag even aanmelden via hans@customercontact.be

  • Thu
    14
    Nov
    2019
    09:00Technopolis, Mechelen
  • Tue
    03
    Dec
    2019
    09:30Carglass, Hasselt

    Register here >> Carglass tickets

  • Wed
    18
    Dec
    2019
    12.00-14.00Officenter Brussel

    Zin om eens een raad van bestuur van Customer Contact mee te maken? Leden zijn vrij om vergadering mee te pikken!
    Graag even aanmelden via hans@customercontact.be

  • Thu
    23
    Jan
    2020
    Officenter Brussel