+32 489 317 043
/
Contact Us
Contactcentres.be Contactcentres.be Contactcentres.be
Navigation
  • Nieuws
  • Wie zijn we?
  • Leden
  • Lidmaatschap
  • Events
  • Kenniscentrum
  • Jobs
  • Congress 2019
    • Congress 2018
    • Congress 2017
    • Congress 2016
  • Awards 2019
  • Next Post
  • Previous Post

CustomerFirst over het Contact Center Congress

“De Maya’s hadden gelijk”, trapte de partner van Nexxworks (en daarmee collega van onder meer Steven Van Belleghem en Peter Hinssen) zijn presentatie af. “De wereld is misschien niet vergaan, maar 2012 staat wel symbool voor het einde van de ‘oude’ wereld.”

Frappant vindt Vera het dan ook dat sommigen niet eens in de gaten lijken te hebben dat ze in de nieuwe wereld leven. Illustratief was bijvoorbeeld het verhoor waarbij Facebook-baas Mark Zuckerberg zich eerder dit jaar in de Amerikaanse Senaat moest verantwoorden voor het schandaal rond Cambridge Analytica, terwijl de aanwezige senatoren bijzonder weinig kennis bleken te hebben over de sociale netwerksite. Zuckerbergs weerwoord ‘Senator, we run ads’ is inmiddels op t-shirts bedrukt. Veelzeggend was ook het moment dat Steve Ballmer, de voormalig ceo van Microsoft, jaren terug de plank volledig missloeg door de iPhone uit te lachen bij de introductie daarvan. Arrogant zei hij ‘dat er niet eens een keyboard op zat’… The rest is history.

… Lees de rest van dit artikel op CustomerFirst!

François Kroes van CustomerFirst was aanwezig op ons jaarlijkse Contact Center Congres en schreef er een uitgebreid verslag over. Je kan het nalezen op de website van CustomerFirst of hier downloaden.
Hij was naast deelnemer aan het Congres ook jurylid op de Customer Contact Awards.

19/12/2018 / Uncategorized
Like this post!

Share the Post

About the Author

Customer Contact

Related Posts

Read More
METRO sur le métier de collaborateur dans un centre de contact
Read More
Prix Genesys décernés aux clients et partenaires
Read More
Gezocht: Teamcoach (Pidpa) en Operational Performance Manager (Eneco)
Read More
Les inscriptions au G-Summit Amsterdam sont ouvertes
Read More
Internationaal Customer Experience Event van Genesys in Amsterdam
Read More
Genesys verstevigt marktpositie en organiseert nieuw Customer Experience Event
Read More
L’apprentissage électronique : quelques conseils pour l’apprentissage à distance
Read More
MyForce op CeBIT 2017: it’s a wrap!
  • Next Post
  • Previous Post

Search

Calendar

January 2021
M T W T F S S
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
« Dec    

Categories

  • Contactcentres.be (31)
  • Media (1)
  • VBO/FEB (2)

Tags

contact center corona crisiscentrum IPG klantcontact klantendienst Pieter De Crem tele-werk

Recent Posts

  • Contact Center CEO genomineerd voor Trends Manager van het Jaar
  • Meer inzetten op tele-werk? VBO meet impact corona op menselijk kapitaal
  • Veel minder aanmeldingen op Bel Me Niet Meer lijst sinds Corona
  • Customer Contact Congres verplaatst naar 18 maart 2021
  • De ‘Connected Experience’ bij nieuwe Customer Contact lid QuandaGo

Latest Tweets

Wendbaar Voor Morgen-onderzoek – Klanten aan expertises koppelen bij Yuzzu – Belgische voice analytics beloond – Sc… https://t.co/qIe4b3h22c

Customer Contact Belgium 12 days ago

Customer Contact’s Online New Year’s Reception – 20/01/2021 – 17.00 – 18.30 – Surprise for 50 first participants – https://t.co/Ld8SbGxnqi

Customer Contact Belgium 19 days ago

LAST CALL! Robotic Process Automation in your customer contact – 10/12/2020 – 11.00 – 13.00 – Free Webinar – Introd… https://t.co/kth3L5GpSE

Customer Contact Belgium 2 months ago

Meer klanten De Lijn vinden antwoord op vraag – Impact corona op menselijk kapitaal – Meer tijd en focus op complex… https://t.co/LAa6NpcGJR

Customer Contact Belgium 2 months ago

Robotic Process Automation in your customer contact – 10/12/2020 – 11.00 – 13.00 – Free Webinar – Introduction to R… https://t.co/xXTgIzPrNu

Customer Contact Belgium 2 months ago

Access All Areas: Colruyt Group – 18/11/2020 – 11.00 – 12.30 – Webinar – impact corona on the Colruyt contact cente… https://t.co/TiF5BNioiB

Customer Contact Belgium 3 months ago

Newsletter

Blijf op de hoogte van alle nieuws en geplande evenementen…

Recevez notre actualité dans votre boîte mail…

Volg ons:

Over ons

Contactcentres.be is dé sectorvereniging voor alle contact centers in België. Wij verdedigen de belangen van de inhouse en de facilitaire contact centers. Wij streven ernaar om klanten een waardevol contactmoment aan te bieden. En wij willen er voor zorgen dat een contact center medewerker zijn job met plezier en passie uitoefent.

Onze Speerpunten

– verdedigen van de sectorbelangen
– verhogen en promoten van werkgelegenheid
– bieden van opleidingen
– uitdragen van een positief imago
– voeren van een proactieve communicatie
– bewaken van de kwaliteit

Binnenkort

  • Thu
    18
    Mar
    2021

    Customer Contact Congress - "The Customer Contact Score"

    9.00-19.00Technopolis, Mechelen
show events page

Newsletter Archive

Contactcentres.be - WordPress site developed by CenCe BVBA © 2021