+32 489 317 043
/
Contact Us
Contactcentres.be Contactcentres.be Contactcentres.be
Navigation
  • Nieuws
  • Wie zijn we?
  • Leden
  • Lidmaatschap
  • Events
  • Kenniscentrum
  • Jobs
  • Congress 2019
    • Congress 2018
    • Congress 2017
    • Congress 2016
  • Awards 2019
  • Next Post
  • Previous Post

Customer Contact invité à l’émission consommateurs « De Inspecteur »

Le jeudi 14/03/2019, Hans Cleemput, directeur de Customer Contact, l’Association belge du secteur des centres de contact, était l’un des invités de l’émission consommateurs ‘De Inspecteur’ animé par Sven Pichal et diffusé sur Radio 2 de la VRT.

A cette occasion, il a mis toute la lumière sur les différents numéros aux préfixes 070, 078, 0800 … souvent utilisés par les services clients et les centres de contact mais dont la tarification n’est pas toujours très claire pour les consommateurs. Ecoutez l’entretien et consultez le dossier sur le site web de Radio 2.

Vous utilisez l’un des ses numéros ? Nous sommes curieux de savoir pourquoi vous avez décidé d’y recourir et dans quelle stratégie il faut cadrer ce choix. N’hésitez pas à partager vos expériences à ce sujet !

15/03/2019 / Media
Like this post!

Share the Post

About the Author

Customer Contact

Related Posts

Read More
Klantcontact is cruciaal in tijden van sociaal isolement
Read More
Oproep! Kom bij het Team Regulations!
Read More
Callcenter operator wordt klantcontact medewerker
Read More
Gezocht: Teamcoach (Pidpa) en Operational Performance Manager (Eneco)
Read More
Les inscriptions au G-Summit Amsterdam sont ouvertes
Read More
Algemene ledenvergadering 2017: Een positieve balans voor de toekomst
Read More
Infographic: Tips voor buitengewone klantenservice
Read More
2017 Contact Centre Congress SURVEY
  • Next Post
  • Previous Post

Search

Calendar

February 2021
M T W T F S S
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
« Dec    

Categories

  • Contactcentres.be (31)
  • Media (1)
  • VBO/FEB (2)

Tags

contact center corona crisiscentrum IPG klantcontact klantendienst Pieter De Crem tele-werk

Recent Posts

  • Klantcontactfederatie reageert op Pano-reportage Contact-tracing
  • Reaction de Customer Contact au reportage de Pano sur le contact tracing
  • Contact Center CEO genomineerd voor Trends Manager van het Jaar
  • Meer inzetten op tele-werk? VBO meet impact corona op menselijk kapitaal
  • Veel minder aanmeldingen op Bel Me Niet Meer lijst sinds Corona

Latest Tweets

Reaction de Customer Contact au reportage de Pano sur le contact tracing – https://t.co/acJJpC3wW9

Customer Contact Belgium 16 days ago

Belgische klantcontact-federatie reageert op Pano-reportage over contact-tracing – https://t.co/Pzt6gMxxG9

Customer Contact Belgium 16 days ago

Wendbaar Voor Morgen-onderzoek – Klanten aan expertises koppelen bij Yuzzu – Belgische voice analytics beloond – Sc… https://t.co/qIe4b3h22c

Customer Contact Belgium a month ago

Customer Contact’s Online New Year’s Reception – 20/01/2021 – 17.00 – 18.30 – Surprise for 50 first participants – https://t.co/Ld8SbGxnqi

Customer Contact Belgium 2 months ago

LAST CALL! Robotic Process Automation in your customer contact – 10/12/2020 – 11.00 – 13.00 – Free Webinar – Introd… https://t.co/kth3L5GpSE

Customer Contact Belgium 3 months ago

Meer klanten De Lijn vinden antwoord op vraag – Impact corona op menselijk kapitaal – Meer tijd en focus op complex… https://t.co/LAa6NpcGJR

Customer Contact Belgium 3 months ago

Newsletter

Blijf op de hoogte van alle nieuws en geplande evenementen…

Recevez notre actualité dans votre boîte mail…

Volg ons:

Over ons

Contactcentres.be is dé sectorvereniging voor alle contact centers in België. Wij verdedigen de belangen van de inhouse en de facilitaire contact centers. Wij streven ernaar om klanten een waardevol contactmoment aan te bieden. En wij willen er voor zorgen dat een contact center medewerker zijn job met plezier en passie uitoefent.

Onze Speerpunten

– verdedigen van de sectorbelangen
– verhogen en promoten van werkgelegenheid
– bieden van opleidingen
– uitdragen van een positief imago
– voeren van een proactieve communicatie
– bewaken van de kwaliteit

Binnenkort

  • Thu
    18
    Mar
    2021

    State Of Messaging in customer contact - Webinar

    11.00-12.30Webinar - Google Meet
  • Tue
    30
    Mar
    2021

    Access All Areas - IPG - Top Employer

    10.00-12.00Webinar - Google Meet
  • Thu
    18
    Nov
    2021

    Customer Contact Congress - "The Customer Contact Score"

    9.00-19.00Technopolis, Mechelen
show events page

Newsletter Archive

Contactcentres.be - WordPress site developed by CenCe BVBA © 2021