+32 489 317 043
/
Contact Us
Contactcentres.be Contactcentres.be Contactcentres.be
Navigation
  • Nieuws
  • Wie zijn we?
  • Leden
  • Lidmaatschap
  • Events
  • Kenniscentrum
  • Jobs
  • Congress 2019
    • Congress 2018
    • Congress 2017
    • Congress 2016
  • Awards 2019
  • Next Post
  • Previous Post

Contactcentres.be wordt Customer Contact

De Contact Center Awards op 15 november openden met een aparte aankondiging: er zouden geen Contact Center Awards zijn! Doorheen de dag waren er echter al een paar aanwijzigingen en was er al een nieuw logo te spotten, want Contactcentres.be verandert vanaf 1 januari 2019 van naam – en dus veranderde de naam van de awards ook meteen mee.

Geïnteresseerd in wie een Customer Contact Award won? De winnaars staan online! Ze krijgen in 2019 elk een eigen workshop waarbij ze hun case tot in de puntjes uit de doeken mogen doen.

Waarom een naamsverandering?

Sinds 15 november is Customer Contact de nieuwe naam van Contactcentres.be. “We waren als beroepsfederatie toe aan een rebranding,” vertelt voorzitter Caroline De Roose, Customer Experience Director bij Randstad. “De term contact center dekte niet volledig meer de lading. Het gaat tegenwoordig over klantcontact in al zijn aspecten. En daar spelen we met Customer Contact als nieuwe naam zeker op in.”

 

Wat is Customer Contact?

Customer Contact is de Belgische beroepsfederatie van contact centers, klantendiensten en andere bedrijven en/of bedrijfsonderdelen die met remote customer contact bezig zijn.

Customer Contact verdedigt de belangen van de sector, zorgt ervoor dat klanten het contact als waardevol ervaren en dat contact center en klantendienst medewerkers hun job met passie en trots uitoefenen.

Voorlopig wijst de website Customercontact.be nog door naar de bestaande Contactcentres.be site en gegevens, maar vanaf 1 januari 2019 zal de volledige rebranding rond zijn. In zijn nieuwe vorm speelt Customer Contact meer in op (sector) onderzoek, kennisdeling en partnerships met andere federaties en organisaties zoals Cevora, VDAB en Le Forem.

Je vindt ons vanaf nu ook op een nieuwe LinkedIn-pagina en op Facebook.

26/11/2018 / Uncategorized
Like this post!

Share the Post

About the Author

Customer Contact

Related Posts

Read More
Meeste contact centers doen het goed, maar niet alle ondernemingen respecteren Bel-Me-Niet-Meer lijst
Read More
Avaya lance une nouvelle version de son application Workforce Optimization Suite
Read More
Genesys integreert met Salesforce
Read More
Offre spéciale été – Congrès & Awards
Read More
Callcenter operator wordt klantcontactmedewerker, nieuw beroepskwalificiatiedossier!
Read More
Belgisch quality monitoring handvest in de maak
Read More
Mifratel en Ebos bundelen de krachten
Read More
Assemblée Générale 2017 : un bilan positif pour le futur
  • Next Post
  • Previous Post

Search

Calendar

December 2019
M T W T F S S
« Nov    
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

Categories

  • Contactcentres.be (31)
  • Media (1)
  • VBO/FEB (2)

Recent Posts

  • Customer Contact lance une étude comparative à l’échelle nationale
  • Het nationale Customer Contact benchmarkonderzoek gaat van start
  • De laureaten van de Belgian Customer Contact Awards 2019
  • Les lauréats des 2019 Customer Contact Awards
  • Voici les noms des finalistes du Belgian Customer Contact Award

Latest Tweets

RT @ooijen: Prachtig verhaal van Prof #HugoVamhamme op TeliaAce launch @DDMConsulting https://t.co/IA8ICD6L72

Customer Contact Belgium 3 days ago

RT @VDABpers: Vacaturecijfers november 2019 zijn bekend:
https://t.co/wLIarSmDld
➡️In de voorbije 12 maanden ontving VDAB zo’n 290.000 vac…

Customer Contact Belgium 3 days ago

RT @Beltug: Miguel Pieters talks about the impact of #AI on #CyberCrime and the shift to self-learning and self defending networks.

#Artif…

Customer Contact Belgium 3 days ago

RT @StevenVBe: New video (and it’s one of my favourite video’s I made in 2019).

Three drivers that could define customer expectations in t…

Customer Contact Belgium 3 days ago

RT @Beltug: Het Kenniscentrum Data & Maatschappij wordt gelanceerd. “Belangrijk om het maatschappelijk draagvlak te vergroten voor #digital…

Customer Contact Belgium 3 days ago

The power of a conversational IVR: getting to the right customer contact employee and causing less irritation for c… https://t.co/MVRO0jCr7j

Customer Contact Belgium 3 days ago

Newsletter

Blijf op de hoogte van alle nieuws en geplande evenementen…

Recevez notre actualité dans votre boîte mail…

Volg ons:

Over ons

Contactcentres.be is dé sectorvereniging voor alle contact centers in België. Wij verdedigen de belangen van de inhouse en de facilitaire contact centers. Wij streven ernaar om klanten een waardevol contactmoment aan te bieden. En wij willen er voor zorgen dat een contact center medewerker zijn job met plezier en passie uitoefent.

Onze Speerpunten

– verdedigen van de sectorbelangen
– verhogen en promoten van werkgelegenheid
– bieden van opleidingen
– uitdragen van een positief imago
– voeren van een proactieve communicatie
– bewaken van de kwaliteit

Binnenkort

  • Thu
    23
    Jan
    2020

    Raad van Bestuur

    15.00-17.00Officenter Brussel
  • Thu
    23
    Jan
    2020

    New Year's Drink

    17.00-20.00Officenter Brussel
  • Tue
    03
    Mar
    2020

    Customer Contact's Award Winning Cases 2019

    12.00-18.00VAC Gent
show events page

Newsletter Archive

Contactcentres.be - WordPress site developed by CenCe BVBA © 2019