+32 489 317 043
/
Contact Us
Contactcentres.be Contactcentres.be Contactcentres.be
Navigation
  • Nieuws
  • Wie zijn we?
  • Leden
  • Lidmaatschap
  • Events
  • Kenniscentrum
  • Jobs
  • Congress 2019
    • Congress 2018
    • Congress 2017
    • Congress 2016
  • Awards 2019
  • Next Post
  • Previous Post

Contactcentres.be werkt mee aan FOD Economie campagne

Maandag 16 april start de nationale “Oplichters Aan De Lijn” campagne. Dit kadert in de jaarlijkse Fraud Prevention Month van FOD Economie. Wij willen u als sectorfederatie graag van alle details van deze campagne op de hoogte brengen.

Nederlandse bedrijven proberen Belgische consumenten op te lichten door een telefonische aanbieding niet te bevestigen en vervolgens alsnog door een incassobureau achter de betaling aan te zitten, vaak vanuit dezelfde lokatie.

De preventiecampagne besteedt vooral aandacht aan hoe een consument een frauduleuze call kan onderscheiden van een kwalitatieve telemarketing call, volgens de belangrijkste elementen van de Wet op Verkoop op Afstand.

Hier vindt u alle details van de campagne waaraan Contactcentres.be zijn volledige medewerking verleende. Dinsdagochtend hoort u directeur Hans Cleemput bij De Inspecteur op Radio 2…

16/04/2018 / Uncategorized
Like this post!

Share the Post

About the Author

Customer Contact

Related Posts

Read More
Gezocht: Teamcoach (Pidpa) en Operational Performance Manager (Eneco)
Read More
Hans Reuver nieuwe directeur Frontline
Read More
Le ‘papotage’ virtuel autour de la machine à café et autres conseils
Read More
Customer Contact invité à l’émission consommateurs « De Inspecteur »
Read More
Mille fois merci, Hilde!
Read More
Callcenter operator wordt klantcontact medewerker
Read More
Mise en place d’une coopération unique entre les centres de contact pour le traçage de contact
Read More
Crisiscentrum overheid beantwoordt alle vragen over coronavirus
  • Next Post
  • Previous Post

Search

Calendar

March 2021
M T W T F S S
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  
« Feb    

Categories

  • Contactcentres.be (31)
  • Media (1)
  • VBO/FEB (2)

Tags

contact center corona crisiscentrum IPG klantcontact klantendienst Pieter De Crem tele-werk

Recent Posts

  • Klantcontactfederatie reageert op Pano-reportage Contact-tracing
  • Reaction de Customer Contact au reportage de Pano sur le contact tracing
  • Contact Center CEO genomineerd voor Trends Manager van het Jaar
  • Meer inzetten op tele-werk? VBO meet impact corona op menselijk kapitaal
  • Veel minder aanmeldingen op Bel Me Niet Meer lijst sinds Corona

Latest Tweets

Reaction de Customer Contact au reportage de Pano sur le contact tracing – https://t.co/acJJpC3wW9

Customer Contact Belgium 18 days ago

Belgische klantcontact-federatie reageert op Pano-reportage over contact-tracing – https://t.co/Pzt6gMxxG9

Customer Contact Belgium 18 days ago

Wendbaar Voor Morgen-onderzoek – Klanten aan expertises koppelen bij Yuzzu – Belgische voice analytics beloond – Sc… https://t.co/qIe4b3h22c

Customer Contact Belgium 2 months ago

Customer Contact’s Online New Year’s Reception – 20/01/2021 – 17.00 – 18.30 – Surprise for 50 first participants – https://t.co/Ld8SbGxnqi

Customer Contact Belgium 2 months ago

LAST CALL! Robotic Process Automation in your customer contact – 10/12/2020 – 11.00 – 13.00 – Free Webinar – Introd… https://t.co/kth3L5GpSE

Customer Contact Belgium 3 months ago

Meer klanten De Lijn vinden antwoord op vraag – Impact corona op menselijk kapitaal – Meer tijd en focus op complex… https://t.co/LAa6NpcGJR

Customer Contact Belgium 3 months ago

Newsletter

Blijf op de hoogte van alle nieuws en geplande evenementen…

Recevez notre actualité dans votre boîte mail…

Volg ons:

Over ons

Contactcentres.be is dé sectorvereniging voor alle contact centers in België. Wij verdedigen de belangen van de inhouse en de facilitaire contact centers. Wij streven ernaar om klanten een waardevol contactmoment aan te bieden. En wij willen er voor zorgen dat een contact center medewerker zijn job met plezier en passie uitoefent.

Onze Speerpunten

– verdedigen van de sectorbelangen
– verhogen en promoten van werkgelegenheid
– bieden van opleidingen
– uitdragen van een positief imago
– voeren van een proactieve communicatie
– bewaken van de kwaliteit

Binnenkort

  • Thu
    18
    Mar
    2021

    State Of Messaging in customer contact - Webinar

    11.00-12.30Webinar - Google Meet
  • Tue
    30
    Mar
    2021

    Access All Areas - IPG - Top Employer

    10.00-12.00Webinar - Google Meet
  • Thu
    18
    Nov
    2021

    Customer Contact Congress - "The Customer Contact Score"

    9.00-19.00Technopolis, Mechelen
show events page

Newsletter Archive

Contactcentres.be - WordPress site developed by CenCe BVBA © 2021