+32 489 317 043
/
Contact Us
Contactcentres.be Contactcentres.be Contactcentres.be
Navigation
  • Nieuws
  • Wie zijn we?
  • Leden
  • Lidmaatschap
  • Events
  • Kenniscentrum
  • Jobs
  • Congress 2019
    • Congress 2018
    • Congress 2017
    • Congress 2016
  • Awards 2019
  • Next Post
  • Previous Post

Contactcentres.be bij De Inspecteur op Radio 2

Contactcentres.be was één van de organiserende partijen van de campagne Oplichters aan de lijn van de FOD Economie. In deze campagne konden we het televerkoop-verhaal vanuit de kant van de contact centers vertellen. Eén van de acties waar we aan konden meewerken was een interview met Sven Pichal van De Inspecteur op Radio twee.

Céline Malyster, kwaliteitsverantwoordelijke van CallExcell (lid van onze Raad Van Bestuur) legde uit waar een goed contact center rekening mee houdt als het om telesales gaat. Daarnaast kon Hans Cleemput als woordvoerder van Contactcentres.be uitleg geven over het standpunt van de federatie. We konden op deze manier samen een positief beeld brengen over onze sector met duiding van de Wet Verkoop op Afstand.

Herbeluister het fragment hieronder:

http://contactcentres.be/wp-content/uploads/2018/04/20180418-Radio2-Callexcell-Hans-Cleemput.mp3
25/04/2018 / Uncategorized
3 Likes

Share the Post

About the Author

Customer Contact

Related Posts

Read More
IPG behaalt als eerste contactcenter in België het landelijke Top Employer certificaat
Read More
Unieke samenwerking tussen contact centers voor ‘Contact Tracing’
Read More
Koramic2Engage choisit Frontline pour le traitement des interactions client
Read More
Congres & Awards registrations open!
Read More
Genesys ‘Workforce Management’ avec IA permet la prévision la plus rapide et la plus précise des horaires
Read More
Vacature Teamleider bij Sabam
Read More
Genesys en Zoom werken samen voor betere interne samenwerking en customer experience
Read More
Contactcentres.be in de media: Trends over (facilitaire) contact centers
  • Next Post
  • Previous Post

Search

Calendar

March 2021
M T W T F S S
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  
« Feb    

Categories

  • Contactcentres.be (31)
  • Media (1)
  • VBO/FEB (2)

Tags

contact center corona crisiscentrum IPG klantcontact klantendienst Pieter De Crem tele-werk

Recent Posts

  • Klantcontactfederatie reageert op Pano-reportage Contact-tracing
  • Reaction de Customer Contact au reportage de Pano sur le contact tracing
  • Contact Center CEO genomineerd voor Trends Manager van het Jaar
  • Meer inzetten op tele-werk? VBO meet impact corona op menselijk kapitaal
  • Veel minder aanmeldingen op Bel Me Niet Meer lijst sinds Corona

Latest Tweets

Reaction de Customer Contact au reportage de Pano sur le contact tracing – https://t.co/acJJpC3wW9

Customer Contact Belgium 18 days ago

Belgische klantcontact-federatie reageert op Pano-reportage over contact-tracing – https://t.co/Pzt6gMxxG9

Customer Contact Belgium 18 days ago

Wendbaar Voor Morgen-onderzoek – Klanten aan expertises koppelen bij Yuzzu – Belgische voice analytics beloond – Sc… https://t.co/qIe4b3h22c

Customer Contact Belgium 2 months ago

Customer Contact’s Online New Year’s Reception – 20/01/2021 – 17.00 – 18.30 – Surprise for 50 first participants – https://t.co/Ld8SbGxnqi

Customer Contact Belgium 2 months ago

LAST CALL! Robotic Process Automation in your customer contact – 10/12/2020 – 11.00 – 13.00 – Free Webinar – Introd… https://t.co/kth3L5GpSE

Customer Contact Belgium 3 months ago

Meer klanten De Lijn vinden antwoord op vraag – Impact corona op menselijk kapitaal – Meer tijd en focus op complex… https://t.co/LAa6NpcGJR

Customer Contact Belgium 3 months ago

Newsletter

Blijf op de hoogte van alle nieuws en geplande evenementen…

Recevez notre actualité dans votre boîte mail…

Volg ons:

Over ons

Contactcentres.be is dé sectorvereniging voor alle contact centers in België. Wij verdedigen de belangen van de inhouse en de facilitaire contact centers. Wij streven ernaar om klanten een waardevol contactmoment aan te bieden. En wij willen er voor zorgen dat een contact center medewerker zijn job met plezier en passie uitoefent.

Onze Speerpunten

– verdedigen van de sectorbelangen
– verhogen en promoten van werkgelegenheid
– bieden van opleidingen
– uitdragen van een positief imago
– voeren van een proactieve communicatie
– bewaken van de kwaliteit

Binnenkort

  • Thu
    18
    Mar
    2021

    State Of Messaging in customer contact - Webinar

    11.00-12.30Webinar - Google Meet
  • Tue
    30
    Mar
    2021

    Access All Areas - IPG - Top Employer

    10.00-12.00Webinar - Google Meet
  • Thu
    18
    Nov
    2021

    Customer Contact Congress - "The Customer Contact Score"

    9.00-19.00Technopolis, Mechelen
show events page

Newsletter Archive

Contactcentres.be - WordPress site developed by CenCe BVBA © 2021