+32 489 317 043
/
Contact Us
Contactcentres.be Contactcentres.be Contactcentres.be
Navigation
  • Nieuws
  • Wie zijn we?
  • Leden
  • Lidmaatschap
  • Events
  • Kenniscentrum
  • Jobs
  • Congress 2019
    • Congress 2018
    • Congress 2017
    • Congress 2016
  • Awards 2019
  • Next Post
  • Previous Post

Contactcentres.be bij De Inspecteur op Radio 2

Contactcentres.be was één van de organiserende partijen van de campagne Oplichters aan de lijn van de FOD Economie. In deze campagne konden we het televerkoop-verhaal vanuit de kant van de contact centers vertellen. Eén van de acties waar we aan konden meewerken was een interview met Sven Pichal van De Inspecteur op Radio twee.

Céline Malyster, kwaliteitsverantwoordelijke van CallExcell (lid van onze Raad Van Bestuur) legde uit waar een goed contact center rekening mee houdt als het om telesales gaat. Daarnaast kon Hans Cleemput als woordvoerder van Contactcentres.be uitleg geven over het standpunt van de federatie. We konden op deze manier samen een positief beeld brengen over onze sector met duiding van de Wet Verkoop op Afstand.

Herbeluister het fragment hieronder:

http://contactcentres.be/wp-content/uploads/2018/04/20180418-Radio2-Callexcell-Hans-Cleemput.mp3
25/04/2018 / Uncategorized
3 Likes

Share the Post

About the Author

Customer Contact

Related Posts

Read More
Contact Center Disruption
Read More
Frontline wordt beloond met partneraward van Genesys
Read More
Contactcentres.be op Young Talent In Action
Read More
Primeur: Genesys Workforce Management met AI voor de snelste en meest accurate forecasting
Read More
MyForce wint Call For Innovation
Read More
Genesys verstevigt marktpositie en organiseert nieuw Customer Experience Event
Read More
Genesys integreert met Google Cloud Contact Center AI 
Read More
Les membres de Customer Contact s’expriment sur la perception négative de leur profession
  • Next Post
  • Previous Post

Search

Calendar

December 2019
M T W T F S S
« Nov    
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

Categories

  • Contactcentres.be (31)
  • Media (1)
  • VBO/FEB (2)

Recent Posts

  • Het nationale Customer Contact benchmarkonderzoek gaat van start
  • De laureaten van de Belgian Customer Contact Awards 2019
  • Les lauréats des 2019 Customer Contact Awards
  • Voici les noms des finalistes du Belgian Customer Contact Award
  • Si la plupart de centres de contact respectent la liste « Ne m’appelez-plus », il y a aussi une poignée qui ne s’y conforme pas

Latest Tweets

Using the wisdom of the team at #AccessAllAreas @CarglassBE #CustomerContact https://t.co/xAvhs0MEdp

Customer Contact Belgium 7 days ago

Be authentic, be generous and be specific at #AccessAllAreas @CarglassBE #CustomerContact https://t.co/xT1XezigjW

Customer Contact Belgium 7 days ago

Learning about #PeaceMakers at #AccessAllAreas @CarglassBE #CustomerContact #Enneagram https://t.co/TZ2hFduTBx

Customer Contact Belgium 7 days ago

Workshops at #AccessAllAreas @carglass #CustomerContact https://t.co/FEnzAmr3ze

Customer Contact Belgium 7 days ago

Omnichannel case Scandinavian Bank RESURS BANK – Speech Technology in customer contact by Professor Van hamme – Mak… https://t.co/CxCVWTKhG8

Customer Contact Belgium 7 days ago

Invite:Making conversations flow – Resurs Bank on how omnichannel contact leads to CX – Academic insight on AI, bot… https://t.co/YNpc7qAi8n

Customer Contact Belgium 19 days ago

Newsletter

Blijf op de hoogte van alle nieuws en geplande evenementen…

Recevez notre actualité dans votre boîte mail…

Volg ons:

Over ons

Contactcentres.be is dé sectorvereniging voor alle contact centers in België. Wij verdedigen de belangen van de inhouse en de facilitaire contact centers. Wij streven ernaar om klanten een waardevol contactmoment aan te bieden. En wij willen er voor zorgen dat een contact center medewerker zijn job met plezier en passie uitoefent.

Onze Speerpunten

– verdedigen van de sectorbelangen
– verhogen en promoten van werkgelegenheid
– bieden van opleidingen
– uitdragen van een positief imago
– voeren van een proactieve communicatie
– bewaken van de kwaliteit

Binnenkort

  • Thu
    12
    Dec
    2019

    Seminar: Knowledge is Power

    12.30-17.30Antwerp
  • Wed
    18
    Dec
    2019

    Raad van Bestuur

    12.00-14.00Officenter Brussel
  • Thu
    23
    Jan
    2020

    New Year's Drink

    Officenter Brussel
show events page

Newsletter Archive

Contactcentres.be - WordPress site developed by CenCe BVBA © 2019