+32 489 317 043
/
Contact Us
Contactcentres.be Contactcentres.be Contactcentres.be
Navigation
  • Nieuws
  • Wie zijn we?
  • Leden
  • Lidmaatschap
  • Events
  • Kenniscentrum
  • Jobs
  • Congress 2019
    • Congress 2018
    • Congress 2017
    • Congress 2016
  • Awards 2019
  • Next Post
  • Previous Post

Contact Center CEO genomineerd voor Trends Manager van het Jaar

Het moet een primeur zijn, een CEO van een facilitair contact center die genomineerd wordt voor de titel Manager van het jaar 2020, de prestigieuze verkiezing van Trends. Wij vonden niet meteen een voorbeeld van een contact center manager in het verleden terug, dus het zou zo maar kunnen dat Karin Van de Velde de eerste is binnen onze sector die in aanmerking komt voor de titel.

Karin staat aan het hoofd van Callexcell, het contact center dat de afgelopen jaren een sterke groei heeft gekend. “De nominatie is dan ook vooral te danken aan mijn geweldige team bij Callexcell,” zegt Karin zelf. Karin is ook vice-voorzitter van Customer Contact, de Belgische klantcontact associatie.

Je kan zelf je stem uitbrengen op Karin op de website van Trends.

07/12/2020 / Uncategorized
Like this post!

Share the Post

About the Author

Customer Contact

Related Posts

Read More
Poly lance la nouvelle génération de micro-casques sans fil Savi
Read More
Mise en place d’une coopération unique entre les centres de contact pour le traçage de contact
Read More
Introduction de la Transparence en temps réel pour une meilleure gestion ‘cloud’
Read More
Primeur: Genesys Workforce Management met AI voor de snelste en meest accurate forecasting
Read More
Poly introduceert volgende generatie draadloze Savi-headsets
Read More
Mifratel wint Trends Gazellen Ambassadeurschap
Read More
MyForce op CeBIT 2017: it’s a wrap!
Read More
Au revoir l’opérateur de centre d’appel, bonjour le conseiller clientèle
  • Next Post
  • Previous Post

Search

Calendar

January 2021
M T W T F S S
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
« Dec    

Categories

  • Contactcentres.be (31)
  • Media (1)
  • VBO/FEB (2)

Tags

contact center corona crisiscentrum IPG klantcontact klantendienst Pieter De Crem tele-werk

Recent Posts

  • Contact Center CEO genomineerd voor Trends Manager van het Jaar
  • Meer inzetten op tele-werk? VBO meet impact corona op menselijk kapitaal
  • Veel minder aanmeldingen op Bel Me Niet Meer lijst sinds Corona
  • Customer Contact Congres verplaatst naar 18 maart 2021
  • De ‘Connected Experience’ bij nieuwe Customer Contact lid QuandaGo

Latest Tweets

Wendbaar Voor Morgen-onderzoek – Klanten aan expertises koppelen bij Yuzzu – Belgische voice analytics beloond – Sc… https://t.co/qIe4b3h22c

Customer Contact Belgium 5 days ago

Customer Contact’s Online New Year’s Reception – 20/01/2021 – 17.00 – 18.30 – Surprise for 50 first participants – https://t.co/Ld8SbGxnqi

Customer Contact Belgium 12 days ago

LAST CALL! Robotic Process Automation in your customer contact – 10/12/2020 – 11.00 – 13.00 – Free Webinar – Introd… https://t.co/kth3L5GpSE

Customer Contact Belgium a month ago

Meer klanten De Lijn vinden antwoord op vraag – Impact corona op menselijk kapitaal – Meer tijd en focus op complex… https://t.co/LAa6NpcGJR

Customer Contact Belgium a month ago

Robotic Process Automation in your customer contact – 10/12/2020 – 11.00 – 13.00 – Free Webinar – Introduction to R… https://t.co/xXTgIzPrNu

Customer Contact Belgium 2 months ago

Access All Areas: Colruyt Group – 18/11/2020 – 11.00 – 12.30 – Webinar – impact corona on the Colruyt contact cente… https://t.co/TiF5BNioiB

Customer Contact Belgium 2 months ago

Newsletter

Blijf op de hoogte van alle nieuws en geplande evenementen…

Recevez notre actualité dans votre boîte mail…

Volg ons:

Over ons

Contactcentres.be is dé sectorvereniging voor alle contact centers in België. Wij verdedigen de belangen van de inhouse en de facilitaire contact centers. Wij streven ernaar om klanten een waardevol contactmoment aan te bieden. En wij willen er voor zorgen dat een contact center medewerker zijn job met plezier en passie uitoefent.

Onze Speerpunten

– verdedigen van de sectorbelangen
– verhogen en promoten van werkgelegenheid
– bieden van opleidingen
– uitdragen van een positief imago
– voeren van een proactieve communicatie
– bewaken van de kwaliteit

Binnenkort

  • Wed
    20
    Jan
    2021

    Customer Contact's 2021 Online New Year's Reception

    17:00Google Meet
  • Thu
    18
    Mar
    2021

    Customer Contact Congress - "The Customer Contact Score"

    9.00-19.00Technopolis, Mechelen
show events page

Newsletter Archive

Contactcentres.be - WordPress site developed by CenCe BVBA © 2021