+32 489 317 043
/
Contact Us
Contactcentres.be Contactcentres.be Contactcentres.be
Navigation
  • Nieuws
  • Wie zijn we?
  • Leden
  • Lidmaatschap
  • Events
  • Kenniscentrum
  • Jobs
  • Congress 2019
    • Congress 2018
    • Congress 2017
    • Congress 2016
  • Awards 2019
  • Next Post
  • Previous Post

Congres & Awards registrations open!

 

De inschrijvingen van het grootste Belgische contact center event zijn van start gegaan! Het belooft een goed gevulde dag te worden met top sprekers en inspirerende cases op de awardshow.

Congres Concept Switch

Het concept van het congres verandert dit jaar een klein beetje. We nodigen jullie uit vanaf 12u voor een goed gevulde namiddag met als centraal thema CONNECTIVITY. We konden enkele top sprekers voor jullie strikken:

  • Saskia Van Uffelen (CEO Ericsson) overtuigt je van haar nieuwe organisaticultuur: Everyone a boss
  • Erik Van Den Eynden (CEO ING) doet nieuwe opzet van het klantcontact na de transformatie binnen ING uit de doeken en showt zijn Customer Loyalty Teams
  • Rik Vera (partner Nexxworks) komt jullie alles vertellen over extreme customer focus in a digital world!

 

Nieuw! Contact Center Awards!

Naast het congres introduceren we met veel trots de vernieuwde Contact Center Awards. Aanmelden kan via een korte procedure met een aantal vragen over drie mogelijke topics:

  • Connecting People – je medewerkers en talenten als bouwsteen van de organisatie
  • Connecting Technology – zonder technology geen vooruitgang
  • Connecting Customers – alles draait om de klant

Een onafhankelijke jury onder leiding van Sven Pichal kiest de top 3 die een kort filmpje mag laten zien aan het grote publiek tijdens de awardshow. Op basis van een objectieve puntenlijst kiezen zij in overleg ook een winnaar die de award en een certificaat overhandigd krijgt bij de onthulling.

De aanmeldingen van de awards lopen tot 1 oktober. Blinkt jouw organisatie uit in één van deze drie categoriën, meld je dan als de bliksem aan om te schitteren tijdens de Awardshow!

Liever van op een afstand toekijken naar het spektakel? Registreer je dan voor de awardavond. Die start met enkele inspirerende talks, opnieuw met als thema connectivity.

Of kom zoals de meesten gewoon naar congres én awards en profiteer van een nog aantrekkelijkere korting met het Combiticket!

 

14/08/2018 / Uncategorized
Like this post!

Share the Post

About the Author

Customer Contact

Related Posts

Read More
Contactcentres.be in Trends
Read More
Contactcentres.be devient Customer Contact
Read More
Proximus over de Digital Workplace
Read More
Oproep! Kom bij het Team Regulations!
Read More
24+ behaalt Premium Contact Center Label
Read More
Nieuwe bestuursploeg voor komende drie jaar bij Customer Contact
Read More
Vlaio geeft mooie subsidie aan uniek project
Read More
Mille fois merci, Hilde!
  • Next Post
  • Previous Post

Search

Calendar

January 2021
M T W T F S S
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
« Dec    

Categories

  • Contactcentres.be (31)
  • Media (1)
  • VBO/FEB (2)

Tags

contact center corona crisiscentrum IPG klantcontact klantendienst Pieter De Crem tele-werk

Recent Posts

  • Contact Center CEO genomineerd voor Trends Manager van het Jaar
  • Meer inzetten op tele-werk? VBO meet impact corona op menselijk kapitaal
  • Veel minder aanmeldingen op Bel Me Niet Meer lijst sinds Corona
  • Customer Contact Congres verplaatst naar 18 maart 2021
  • De ‘Connected Experience’ bij nieuwe Customer Contact lid QuandaGo

Latest Tweets

Wendbaar Voor Morgen-onderzoek – Klanten aan expertises koppelen bij Yuzzu – Belgische voice analytics beloond – Sc… https://t.co/qIe4b3h22c

Customer Contact Belgium a day ago

Customer Contact’s Online New Year’s Reception – 20/01/2021 – 17.00 – 18.30 – Surprise for 50 first participants – https://t.co/Ld8SbGxnqi

Customer Contact Belgium 8 days ago

LAST CALL! Robotic Process Automation in your customer contact – 10/12/2020 – 11.00 – 13.00 – Free Webinar – Introd… https://t.co/kth3L5GpSE

Customer Contact Belgium a month ago

Meer klanten De Lijn vinden antwoord op vraag – Impact corona op menselijk kapitaal – Meer tijd en focus op complex… https://t.co/LAa6NpcGJR

Customer Contact Belgium a month ago

Robotic Process Automation in your customer contact – 10/12/2020 – 11.00 – 13.00 – Free Webinar – Introduction to R… https://t.co/xXTgIzPrNu

Customer Contact Belgium 2 months ago

Access All Areas: Colruyt Group – 18/11/2020 – 11.00 – 12.30 – Webinar – impact corona on the Colruyt contact cente… https://t.co/TiF5BNioiB

Customer Contact Belgium 2 months ago

Newsletter

Blijf op de hoogte van alle nieuws en geplande evenementen…

Recevez notre actualité dans votre boîte mail…

Volg ons:

Over ons

Contactcentres.be is dé sectorvereniging voor alle contact centers in België. Wij verdedigen de belangen van de inhouse en de facilitaire contact centers. Wij streven ernaar om klanten een waardevol contactmoment aan te bieden. En wij willen er voor zorgen dat een contact center medewerker zijn job met plezier en passie uitoefent.

Onze Speerpunten

– verdedigen van de sectorbelangen
– verhogen en promoten van werkgelegenheid
– bieden van opleidingen
– uitdragen van een positief imago
– voeren van een proactieve communicatie
– bewaken van de kwaliteit

Binnenkort

  • Wed
    20
    Jan
    2021

    Customer Contact's 2021 Online New Year's Reception

    17:00Google Meet
  • Thu
    18
    Mar
    2021

    Customer Contact Congress - "The Customer Contact Score"

    9.00-19.00Technopolis, Mechelen
show events page

Newsletter Archive

Contactcentres.be - WordPress site developed by CenCe BVBA © 2021