+32 489 317 043
/
Contact Us
Contactcentres.be Contactcentres.be Contactcentres.be
Navigation
  • Nieuws
  • Wie zijn we?
  • Leden
  • Lidmaatschap
  • Events
  • Kenniscentrum
  • Jobs
  • Congress 2019
    • Congress 2018
    • Congress 2017
    • Congress 2016
  • Awards 2019
  • Next Post
  • Previous Post

Bedankt voorzitter Hilde Verdoodt

Op de Algemene Ledenvergadering van 20 juni kondigde Hilde Verdoodt (In2Com) aan dat ze haar rol als voorzitter zou neerleggen.

Tijdens de afgelopen bestuursperiode wist ze Contactcentres.be om te toveren van een kleine ledengroep met beperkte middelen tot een professionele federatie. We kunnen samen met haar terugkijken op een geslaagd mandaat. Haar grootste prioriteit was om van Contactcentres.be weer een gezonde en goed draaiende federatie te maken en dat is meer dan geslaagd! Niet alleen zijn de financiën weer positief, Hilde was als voorzitter ook een voorstander van het eerste Contact Center Congress. Een concept dat meteen een groot succes bleek te zijn en waar velen uit de sector naar uitkijken als hét evenement voor contactcenters.

Hilde kan na drie jaar een bloeiende federatie overdragen aan Caroline De Roose (Randstad) die als vice-voorzitter voorlopig ad interim de taak als voorzitter overneemt tot de Raad van Bestuur de voorzitter officieel aanwijst. Hilde blijft wel lid van de Raad van Bestuur om zo mee de nieuwe koers van Contactcentres.be te bekrachtigen.

Bedankt Hilde, voor de fijne jaren en het harde werk!

27/06/2017 / Uncategorized
1 Like

Share the Post

About the Author

Customer Contact

Related Posts

Read More
Target Europe (T.Europe) verandert van naam en wordt iKanbi !
Read More
Belgisch quality monitoring handvest in de maak
Read More
Eneco Belgium choisit résolument pour une approche ‘orientée client’ poussée à l’extrême
Read More
Genesys ‘Workforce Management’ avec IA permet la prévision la plus rapide et la plus précise des horaires
Read More
Inspiratiecases op het congres: zelfsturing en Scout&Skill
Read More
Soleo a repris BSG, départ de Marc-Derek
Read More
Assemblée Générale 2017 : un bilan positif pour le futur
Read More
24+ gagne Premium Contact Center Label
  • Next Post
  • Previous Post

Search

Calendar

December 2019
M T W T F S S
« Nov    
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

Categories

  • Contactcentres.be (31)
  • Media (1)
  • VBO/FEB (2)

Recent Posts

  • De laureaten van de Belgian Customer Contact Awards 2019
  • Les lauréats des 2019 Customer Contact Awards
  • Voici les noms des finalistes du Belgian Customer Contact Award
  • Si la plupart de centres de contact respectent la liste « Ne m’appelez-plus », il y a aussi une poignée qui ne s’y conforme pas
  • Poly lance la nouvelle génération de micro-casques sans fil Savi

Latest Tweets

Using the wisdom of the team at #AccessAllAreas @CarglassBE #CustomerContact https://t.co/xAvhs0MEdp

Customer Contact Belgium 6 days ago

Be authentic, be generous and be specific at #AccessAllAreas @CarglassBE #CustomerContact https://t.co/xT1XezigjW

Customer Contact Belgium 6 days ago

Learning about #PeaceMakers at #AccessAllAreas @CarglassBE #CustomerContact #Enneagram https://t.co/TZ2hFduTBx

Customer Contact Belgium 6 days ago

Workshops at #AccessAllAreas @carglass #CustomerContact https://t.co/FEnzAmr3ze

Customer Contact Belgium 6 days ago

Omnichannel case Scandinavian Bank RESURS BANK – Speech Technology in customer contact by Professor Van hamme – Mak… https://t.co/CxCVWTKhG8

Customer Contact Belgium 6 days ago

Invite:Making conversations flow – Resurs Bank on how omnichannel contact leads to CX – Academic insight on AI, bot… https://t.co/YNpc7qAi8n

Customer Contact Belgium 18 days ago

Newsletter

Blijf op de hoogte van alle nieuws en geplande evenementen…

Recevez notre actualité dans votre boîte mail…

Volg ons:

Over ons

Contactcentres.be is dé sectorvereniging voor alle contact centers in België. Wij verdedigen de belangen van de inhouse en de facilitaire contact centers. Wij streven ernaar om klanten een waardevol contactmoment aan te bieden. En wij willen er voor zorgen dat een contact center medewerker zijn job met plezier en passie uitoefent.

Onze Speerpunten

– verdedigen van de sectorbelangen
– verhogen en promoten van werkgelegenheid
– bieden van opleidingen
– uitdragen van een positief imago
– voeren van een proactieve communicatie
– bewaken van de kwaliteit

Binnenkort

  • Thu
    12
    Dec
    2019

    Seminar: Knowledge is Power

    12.30-17.30Antwerp
  • Wed
    18
    Dec
    2019

    Raad van Bestuur

    12.00-14.00Officenter Brussel
  • Thu
    23
    Jan
    2020

    New Year's Drink

    Officenter Brussel
show events page

Newsletter Archive

Contactcentres.be - WordPress site developed by CenCe BVBA © 2019