+32 489 317 043
/
Contact Us
Contactcentres.be Contactcentres.be Contactcentres.be
Navigation
  • Nieuws
  • Wie zijn we?
  • Leden
  • Lidmaatschap
  • Events
  • Kenniscentrum
  • Jobs
  • Congress 2019
    • Congress 2018
    • Congress 2017
    • Congress 2016
  • Awards 2019
  • Next Post
  • Previous Post

ALV stemt nieuwe Raad van Bestuur

We doen een warme oproep naar alle leden om naar de ALV van 20 juni te komen. Het driejarige mandaat van de huidige Raad Van Bestuur loopt af en tijdens deze vergadering wordt de nieuwe RVB gestemd.

De dagorde is als volgt vastgelegd:

  1. Ontvangst en tekenen Aanwezigheidslijst
  2. Opening van de zitting door de Voorzitter
  3. Financieel verslag jaar 2016
  4. Budget 2017
  5. Kwijting geven aan de Bestuursleden over het vorig boekjaar
  6. Overzicht werking 2016 en leden
  7. Voordracht bestuursleden en stemming
  8. Voorstelling werkgroepen en doelstellingen
  9. Update VBO
  10. Update PC 200
  11. Overzicht events en contact center congress
  12. Afsluiting door de Voorzitter

Het einde is voorzien omstreeks 17 uur waarna u van harte welkom bent op de aansluitende netwerkborrel.

Gelieve uw inschrijving te bevestigen per mail aan hans@contactcentres.be

Op deze ALV lopen ook alle mandaten af van de huidige Raad Van Bestuur. Voor de benoeming van de nieuwe bestuursleden is er een stemming voorzien. U kan hiervoor een volmacht geven aan iemand binnen uw organisatie of een collega lid. Het volmachtformulier vindt u hier en hier vindt u de officiële uitnodiging.

Zowel Corporate (facilitair) als Professional (inhouse) Members kunnen zich kandidaat stellen voor de RVB als effectieve bestuurder. Supplier Members kunnen zich kandidaat stellen als waarnemers binnen de RVB. Stuur uw kandidatuur, vergezeld door een korte motivatie, naar hans@contactcentres.be

Uw mening telt, zorg dat u er bij bent!

Let op, de keynote over privacy komt te vervallen. Gezien het belang van de nieuwe regelgeving die er aan komt hebben we besloten om hier een apart seminar rond te houden in het najaar.

 

15/06/2017 / Uncategorized
Like this post!

Share the Post

About the Author

Customer Contact

Related Posts

Read More
Avaya lance une nouvelle version de son application Workforce Optimization Suite
Read More
Veel interactie tussen leraars en contact center managers
Read More
Contactcentres.be op Young Talent In Action
Read More
Contactcentres.be in METRO
Read More
Unieke samenwerking tussen contact centers voor ‘Contact Tracing’
Read More
Le télétravail, la nouvelle norme dans l’univers des contacts clients
Read More
Infographic: Tips voor buitengewone klantenservice
Read More
CustomerFirst over het Contact Center Congress
  • Next Post
  • Previous Post

Search

Calendar

January 2021
M T W T F S S
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
« Dec    

Categories

  • Contactcentres.be (31)
  • Media (1)
  • VBO/FEB (2)

Tags

contact center corona crisiscentrum IPG klantcontact klantendienst Pieter De Crem tele-werk

Recent Posts

  • Contact Center CEO genomineerd voor Trends Manager van het Jaar
  • Meer inzetten op tele-werk? VBO meet impact corona op menselijk kapitaal
  • Veel minder aanmeldingen op Bel Me Niet Meer lijst sinds Corona
  • Customer Contact Congres verplaatst naar 18 maart 2021
  • De ‘Connected Experience’ bij nieuwe Customer Contact lid QuandaGo

Latest Tweets

Wendbaar Voor Morgen-onderzoek – Klanten aan expertises koppelen bij Yuzzu – Belgische voice analytics beloond – Sc… https://t.co/qIe4b3h22c

Customer Contact Belgium 2 days ago

Customer Contact’s Online New Year’s Reception – 20/01/2021 – 17.00 – 18.30 – Surprise for 50 first participants – https://t.co/Ld8SbGxnqi

Customer Contact Belgium 9 days ago

LAST CALL! Robotic Process Automation in your customer contact – 10/12/2020 – 11.00 – 13.00 – Free Webinar – Introd… https://t.co/kth3L5GpSE

Customer Contact Belgium a month ago

Meer klanten De Lijn vinden antwoord op vraag – Impact corona op menselijk kapitaal – Meer tijd en focus op complex… https://t.co/LAa6NpcGJR

Customer Contact Belgium a month ago

Robotic Process Automation in your customer contact – 10/12/2020 – 11.00 – 13.00 – Free Webinar – Introduction to R… https://t.co/xXTgIzPrNu

Customer Contact Belgium 2 months ago

Access All Areas: Colruyt Group – 18/11/2020 – 11.00 – 12.30 – Webinar – impact corona on the Colruyt contact cente… https://t.co/TiF5BNioiB

Customer Contact Belgium 2 months ago

Newsletter

Blijf op de hoogte van alle nieuws en geplande evenementen…

Recevez notre actualité dans votre boîte mail…

Volg ons:

Over ons

Contactcentres.be is dé sectorvereniging voor alle contact centers in België. Wij verdedigen de belangen van de inhouse en de facilitaire contact centers. Wij streven ernaar om klanten een waardevol contactmoment aan te bieden. En wij willen er voor zorgen dat een contact center medewerker zijn job met plezier en passie uitoefent.

Onze Speerpunten

– verdedigen van de sectorbelangen
– verhogen en promoten van werkgelegenheid
– bieden van opleidingen
– uitdragen van een positief imago
– voeren van een proactieve communicatie
– bewaken van de kwaliteit

Binnenkort

  • Wed
    20
    Jan
    2021

    Customer Contact's 2021 Online New Year's Reception

    17:00Google Meet
  • Thu
    18
    Mar
    2021

    Customer Contact Congress - "The Customer Contact Score"

    9.00-19.00Technopolis, Mechelen
show events page

Newsletter Archive

Contactcentres.be - WordPress site developed by CenCe BVBA © 2021