24+ behaalt Premium Contact Center Label

24+ teamfoto 2015

In 2015 heeft Contactcentres.be het Premium Contact Center Quality label uit mogen reiken aan acht contact centers. De meest recente audit vond plaats bij 24+, één van onze Corporate Members. Ook zij mogen zich voortaan een Premium Contact Center noemen na een meer dan geslaagde audit.

“24+ is een dynamisch contactcenter waar de kwaliteit van de interactie met de klant centraal staat”, vertelt projectleider Jessie Lagey van 24+. “Als dochteronderneming van VAB en KBC, nemen we een groot deel van de telefonische contacten met de KBC klanten voor onze rekening, zowel inbound als outbound. Toen Contactcentres.be de lancering van een kwaliteitslabel voor Belgische contactcenters aankondigde, beslisten we dan ook direct om de uitdaging aan te gaan. We namen eerst een paar maanden de tijd om alle noodzakelijke informatie en documentatie te bundelen. Een huzarenstuk bleek al snel want de voorbereiding verplichtte ons om een volledige scan te doen van ons bedrijf.

24+_logo_2013_RGB

Tijdens de auditdag werden collega’s uit alle afdelingen binnen ons bedrijf geïnterviewd door Greta van Aspect’O. Op die manier nam zij alle informatie die vooraf werd verzameld stuk voor stuk door. Dit gebeurde op een zeer aangename en constructieve manier. Na de auditdag moesten we enkel nog vol ongeduld wachten op de beslissing. Op 17/12 kregen we een verlossende mail met ons certificaat in bijlage. Een fijne afsluiter voor 2015 en voor ons de bevestiging dat we als contactcenter 100% voor kwaliteit gaan.”

“Audit met schitterende resultaten dank zij een heel nauwkeurige voorbereiding van de organisatie en een degelijke herwerking van de procedures om perfect aan de eisen van de norm te voldoen. Hier valt niet veel meer over te zeggen dan dat het gewoonweg uitstekend was,” aldus Greta De Scheemaecker van Aspect’O.

/ Uncategorized

Share the Post

About the Author

Comments

No comment yet.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *