1SQ organiseert multichannel infosessie

1SQ is één van de nieuwste leden van Contactcentres.be. Het bedrijf uit Diegem biedt advies, ondersteunende diensten en opleidingen. Daarnaast zijn ze ook verdeler van kennismanagement-oplossing Polly. 1SQ maakt een mooie entree in de federatie door meteen de leden uit te nodigen op hun gratis Infosessie over multichannel.

Deze Infosessie is gericht op iedereen die geïnteresseerd is in de proceskant van multichannel en hoe deze te ontwikkelen en te implementeren. De focus zal vooral liggen op de nabije toekomst: hoe zullen de kanaalvoorkeuren wijzigen en hoe kunt u daar het beste mee omgaan.

Naast antwoorden op al uw vragen, komen zeker aan de orde:

– Korte introductie: wat is Multichannel nu precies?

– Een realistische blik: wat levert het wel en niet op?

– Wanneer en onder welke omstandigheden is een multichannel-strategie interessant?

– Wat zijn de strategische en operationele succesfactoren en hoe realiseert u die?

– Hoe balanceert u de huidige situatie en de gewenste nieuwe situatie?

– Hoe houden we rekening met de vraag naar nieuwe kanalen, wat doen we met de oude?

– Doelgroepbepaling & filtering

– Welke skills en middelen zijn wel of niet nodig?

De workshop staat onder leiding van Marijke Castro die, als voormalig Customer Care verantwoordelijke van Vodafone, direct betrokken is geweest bij de ontwikkeling en implementatie van multichannel bij Vodafone.

De sessie wordt niet gesponsord, heeft een puur informatief karakter en bevat geen productpresentaties.

Meer informatie en inschrijfmogelijkheden vindt u op de website van 1SQ.

/ Uncategorized

Share the Post

About the Author

Comments

No comment yet.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *