+32 489 317 043
/
Contact Us
Contactcentres.be Contactcentres.be Contactcentres.be
Navigation
  • Nieuws
  • Wie zijn we?
  • Leden
  • Lidmaatschap
  • Events
  • Kenniscentrum
  • Jobs
  • Congress 2019
    • Congress 2018
    • Congress 2017
    • Congress 2016
  • Awards 2019
  • Next Post
  • Previous Post

1SQ organiseert multichannel infosessie

1SQ is één van de nieuwste leden van Contactcentres.be. Het bedrijf uit Diegem biedt advies, ondersteunende diensten en opleidingen. Daarnaast zijn ze ook verdeler van kennismanagement-oplossing Polly. 1SQ maakt een mooie entree in de federatie door meteen de leden uit te nodigen op hun gratis Infosessie over multichannel.

Deze Infosessie is gericht op iedereen die geïnteresseerd is in de proceskant van multichannel en hoe deze te ontwikkelen en te implementeren. De focus zal vooral liggen op de nabije toekomst: hoe zullen de kanaalvoorkeuren wijzigen en hoe kunt u daar het beste mee omgaan.

Naast antwoorden op al uw vragen, komen zeker aan de orde:

– Korte introductie: wat is Multichannel nu precies?

– Een realistische blik: wat levert het wel en niet op?

– Wanneer en onder welke omstandigheden is een multichannel-strategie interessant?

– Wat zijn de strategische en operationele succesfactoren en hoe realiseert u die?

– Hoe balanceert u de huidige situatie en de gewenste nieuwe situatie?

– Hoe houden we rekening met de vraag naar nieuwe kanalen, wat doen we met de oude?

– Doelgroepbepaling & filtering

– Welke skills en middelen zijn wel of niet nodig?

De workshop staat onder leiding van Marijke Castro die, als voormalig Customer Care verantwoordelijke van Vodafone, direct betrokken is geweest bij de ontwikkeling en implementatie van multichannel bij Vodafone.

De sessie wordt niet gesponsord, heeft een puur informatief karakter en bevat geen productpresentaties.

Meer informatie en inschrijfmogelijkheden vindt u op de website van 1SQ.

14/02/2017 / Uncategorized
Like this post!

Share the Post

About the Author

Customer Contact

Related Posts

Read More
Genesys renforce sa position du marché et réinvente son Customer Experience Event
Read More
Steven Van Belleghem over de toekomst van customer contact
Read More
Crisiscentrum overheid beantwoordt alle vragen over coronavirus
Read More
Et les Customer Contact Awards vont à…
Read More
Le télétravail, la nouvelle norme dans l’univers des contacts clients
Read More
Unieke samenwerking tussen contact centers voor ‘Contact Tracing’
Read More
De ‘Connected Experience’ bij nieuwe Customer Contact lid QuandaGo
Read More
VBO: Werkloosheid daalt, maar grote mismatch op arbeidsmarkt
  • Next Post
  • Previous Post

Search

Calendar

March 2021
M T W T F S S
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  
« Feb    

Categories

  • Contactcentres.be (31)
  • Media (1)
  • VBO/FEB (2)

Tags

contact center corona crisiscentrum IPG klantcontact klantendienst Pieter De Crem tele-werk

Recent Posts

  • Klantcontactfederatie reageert op Pano-reportage Contact-tracing
  • Reaction de Customer Contact au reportage de Pano sur le contact tracing
  • Contact Center CEO genomineerd voor Trends Manager van het Jaar
  • Meer inzetten op tele-werk? VBO meet impact corona op menselijk kapitaal
  • Veel minder aanmeldingen op Bel Me Niet Meer lijst sinds Corona

Latest Tweets

Reaction de Customer Contact au reportage de Pano sur le contact tracing – https://t.co/acJJpC3wW9

Customer Contact Belgium 18 days ago

Belgische klantcontact-federatie reageert op Pano-reportage over contact-tracing – https://t.co/Pzt6gMxxG9

Customer Contact Belgium 18 days ago

Wendbaar Voor Morgen-onderzoek – Klanten aan expertises koppelen bij Yuzzu – Belgische voice analytics beloond – Sc… https://t.co/qIe4b3h22c

Customer Contact Belgium 2 months ago

Customer Contact’s Online New Year’s Reception – 20/01/2021 – 17.00 – 18.30 – Surprise for 50 first participants – https://t.co/Ld8SbGxnqi

Customer Contact Belgium 2 months ago

LAST CALL! Robotic Process Automation in your customer contact – 10/12/2020 – 11.00 – 13.00 – Free Webinar – Introd… https://t.co/kth3L5GpSE

Customer Contact Belgium 3 months ago

Meer klanten De Lijn vinden antwoord op vraag – Impact corona op menselijk kapitaal – Meer tijd en focus op complex… https://t.co/LAa6NpcGJR

Customer Contact Belgium 3 months ago

Newsletter

Blijf op de hoogte van alle nieuws en geplande evenementen…

Recevez notre actualité dans votre boîte mail…

Volg ons:

Over ons

Contactcentres.be is dé sectorvereniging voor alle contact centers in België. Wij verdedigen de belangen van de inhouse en de facilitaire contact centers. Wij streven ernaar om klanten een waardevol contactmoment aan te bieden. En wij willen er voor zorgen dat een contact center medewerker zijn job met plezier en passie uitoefent.

Onze Speerpunten

– verdedigen van de sectorbelangen
– verhogen en promoten van werkgelegenheid
– bieden van opleidingen
– uitdragen van een positief imago
– voeren van een proactieve communicatie
– bewaken van de kwaliteit

Binnenkort

  • Thu
    18
    Mar
    2021

    State Of Messaging in customer contact - Webinar

    11.00-12.30Webinar - Google Meet
  • Tue
    30
    Mar
    2021

    Access All Areas - IPG - Top Employer

    10.00-12.00Webinar - Google Meet
  • Thu
    18
    Nov
    2021

    Customer Contact Congress - "The Customer Contact Score"

    9.00-19.00Technopolis, Mechelen
show events page

Newsletter Archive

Contactcentres.be - WordPress site developed by CenCe BVBA © 2021